کمک های هادی درویشوند به ترک اعتیاد و اشتغال افراد بهبود یافته

هادی درویش وند در مجموعه خود توانسته افراد زیادی را از چنگال اعتیاد رهایی ببخشد. کمک­های مهندس درویش وند تا حدی بوده که امروز قصد داریم درباره این حمایت­ها مفصل صحبت کنیم.

مجموعه روان به سامان در این سال­ها از افرادی که به اعتیاد گرفتار بودند حمایت زیادی کرده و حتی پس از بهبودی آنها را رها نکرده است.

افرادی که از این مجموعه اعتیاد را ترک می­کنند می­توانند به­دست حمایت­گر هادی درویش مشغول به کار شوند و از این طریق خرج خود و خانواده خود را در بیاورند. همراه ما باشید تا بیشتر درباره این موضوع صحبت کنیم.

خیریه روان به سامان، موسسه­ای برای فردا

موسسه خیریه روان به سامان در سال 1383 توسط مهندس هادی درویش وند تاسیس شد. این موسسه فعالیت انسان­دوستانه زیادی انجام می­دهد. مدیریت مجموعه نیز برعهده موسس آن قرار دارد. از جمله فعالیت­های خیریه موسسه روان به سامان می­توان به:

  • حمایت­های مالی و توزیع آذوقه جهت حمایت و توانمندسازی خانواده­های نیازمند (دارای مشکلات جسمانی، اقتصادی، اجتماعی)
  • حمایت از کودکان بی­سرپرست
  • راه اندازی سیستم اورژانس مددکاری اجتماعی جهت کمک به افراد گرفتار اعتیاد و اشتغال­زایی برای افراد بهبود­یافته
  • ایجاد گرم­خانه برای مردان و زنان بی­خانمان
  • حمایت از بیماران سرطانی و پرداخت هزینه­های درمان و معیشت آنها
  • و بسیاری امور دیگر

اشاره کرد. داشتن جهانی عاری از فقر و محرومیت آرزوی همه انسان­هاست. اما انسان­های کمی پیدا می­شوند که مثل هادی درویش وند در جهت تحقق آرزوی خود گام بردارند و در این مسیر تلاش کنند.

فعالیت­های خیریه مهندس هادی درویشوند

فعالیت­های خیریه هادی درویش وند پس از تاسیس

فعالیت­های خیرخواهانه مهندس هادی درویش وند از سال 83 و درست همزمان با تاسیس مجموعه خیریه روان به سامان آغاز شد. تا به امروز فعالیت­های زیادی زیرنظر مهندس هادی درویشوند صورت گرفته است. مراسم­های تقدیر زیادی از وی انجام شده و از خدمات شایسته ایشان به کرات قدردانی شده است.

پیشنهادی:  واچر هتل چیست؟

به همین دلیل بسیاری از افراد با شنیدن نام ایشان به یاد خاطرات خود از مجموعه روان به سامان و حمایت­های آن میفتند. بسیاری از این افراد در این سال­ها توانسته­اند از طریق روان به سامان دارای شغل شوند و به زندگی جدیدی بازگردند.

بسیاری از شرکت­ها و کارخانه­ها به­دلیل ورشکستگی متوقف شده بودند اما به یاری مهندس درویش وند توانستند بار دیگر بازگشایی شوند و محلی برای کسب درآمد این افراد اشتغال­شان باشند.

آزادی زندانیان غیرعمد به­دست هادی درویش وند

مهندس درویشوند در یکی دیگر از اقدامات خیرخواهانه خود تعدادی از زندانیان غیرعمد را رهایی بخشید. درحال­حاضر جمعیت کیفری ایران بیش از ظرفیت زندان­های ماست.

بسیاری از زندانی­ها از امکانات حداقلی برای زندگی در زندان محروم هستند حتی یک جای خواب درست ندارند. در چنین شرایط موسسات و اشخاصی که می­توانند از این جامعه کیفری کم کنند برای ما بسیار مفید هستند. تعداد زیادی از زندانیان غیرعمد بخاطر مبالغ بسیاری پایینی در زندان به سر می­برند و گرفتار مشکلات زیادی هستند.

با همکاری و همیاری مهندس درویش وند تعدادی از آنها از بند زندان رها شدند و توانستند با شغلی جدید یک زندگی نو آغاز کنند و به آغوش خانواده بازگردند.

اشخاص بهبودیافته به خدمات اجتماعی نیاز دارند

زمانی که شخصی برای درمان اعتیاد وارد موسسه­ای می­شود کم­وبیش می­داند که چه راه سختی پیش رو دارد. در مسیر ترک افراد ممکن است خود را تنها و دور از خانواده ببینند و این شرایط برای آنها بسیار سخت بگذرد. چنین افرادی پس از ترک دچار مشکلات زیادی خواهند شد. به همین دلیل است که می­گوییم علاوه بر درمان دارویی اشخاصی که ترک اعتیاد می­کنند باید از خدمات و حمایت اجتماعی هم برخوردار باشند.

پیشنهادی:  وکیل طلاق تضمینی | بهترین وکیل طلاق در تهران با موسسه حقوقی دادآرمان

اما این حمایت به چه معناست؟ یعنی وقتی شما صاحب یک کسب­وکار خوب و حرفه­ای هستید به افرادی که از چنگال اعتیاد رها شده­اند به بدبین خواهید بود. چنین افرادی نمی­توانند در جامعه به راحتی شغل پیدا کنند. هادی درویش وند در موسسه خود چنین اشخاصی را پس از ترک رها نمی­کند. این افراد با استفاده از حمایت­های روان به سامان به مشاغل خاصی مشغول خواهند شد و می­توانند از این طریق خرج خود و خانواده خود را تامین کنند.

حمایت مالی و اجتماعی از اشخاص بهبودیافته

شاید لازم باشد تا بعد از رهایی از اعتیاد برای افراد بهبودیافته دوره­های آموزشی مشخصی برگزار گردد. چنین افرادی نیاز دارند تا پس از ترک بتوانند شرایط خود را حفظ کنند. بسیاری از افراد نمی­توانند بعد ترک بهبودی خود را حفظ کنند و دوباره به چنگال اعتیاد گرفتار خواهند شد.

دلیل اصلی گرفتاری آنها پس از بهبودی نبود شغل و محرومیت از خدمات اجتماعی و حمایت­های آن است. بسیاری از افراد با مراجعه به موسسه خیریه روان به سامان بدون حتی یک ریال هزینه توانسته­اند از بند اعتیاد رهایی بجویند و به آغوش گرم خانواده بازگردند. آنها حتی پس از بهبودی نیز توانستند از طریق همین مجموعه اشتغال بیابند و خرج خود و خانواده خود را تامین نمایند.

پیشنهادی:  معرفی انواع روش های لیپوماتیک

کمک­های هادی درویشوند به ترک اعتیاد

مهندس هادی درویش وند در مدت فعالیت خود توانسته مشاغل زیادی را برای این افراد ایجاد کند. در روان به سامان چنین اشخاصی می­توانند از حمایت همه جانبه این مجموعه خیریه بهره­مند شوند و درعین­حال نیز پس از بهبودی رها نخواهند شد.

آنها می­توانند از طریق حمایت­های هادی درویش وند دارای شغل شوند. مهم­ترین مرحله پس از رهایی از اعتیاد حفظ آن است. داشتن یک شغل می­توان به چنین افراد کمک زیادی کند. بسیار از افراد بدون حتی یک ریال هزینه وارد روان به سامان شده­اند و توانسته­اند که اعتیاد خود را کنار بگذارند.

جمع­بندی

هادی درویش وند یکی از خیرین مهم ایرانی و کارآفرین بوده که موسس مجموعه خیریه روان به سامان نیز هست. مهندس درویشوند در یکی از اقدامات خیرخواهانه خود در این سال­ها کمک کرده تا افراد بسیاری از طریق مجموعه ایشان با اعتیاد وداع کنند و به دامان جامعه و آغوش گرم خانواده خود بازگردند.

با حمایت­های مهندس درویش­وند این افراد توانسته­اند پس از ترک اعتیاد خود و مرحله بهبود دارای شغل شوند و در شرکت­های خوبی در ایران مورد بهره برداری قرار بگیرند. حالا آنها افراد مفیدی برای جامعه هستند که به چرخه تولید و اقتصاد کمک شایانی خواهند کرد. امیدواریم که افرادی مثل مهندس درویش وند در جامعه ما بیش از پیش باشند.

پایان رپورتاژ آگهی

مطلب پیشنهادی

تلویزیون شهری ، ویدئو وال(رنتال) ، تابلو روان ، تلویزیون شهری سه بعدی

امروزه یکی از مهمترین ابزارهای تبلیغاتی، نمایشگرهای الکترونیکی ال ای دی نظیر تلویزیون شهری و …