آزادی تعدادی از زندانیان جرایم غیر عمد به دست مهندس هادی درویشوند

82f65837 90f3 42eb b4d3 b320eaae163d آزادی تعدادی از زندانیان جرایم غیر عمد به دست مهندس هادی درویشوند

مهندس هادی درویشوند در اقدامی خیرخواهانه و انسان­دوستانه شرایطی را فراهم آورد تا به موجب آن تعدادی از زندانیان جرایم غیرعمد بتوانند از میله­های زندان رهایی بیابند و به آغوش خانواده و جامعه بازگردند. مهندس درویشوند موسس خیریه روان به سامان نیز هست و در ادامه مقاله درباره فعالیت­های این خیریه هم برای شما صحبت می­کنیم.

این دست از فعالیت­های خیرخواهانه چیزی است که در شرایط کنونی جامعه به آنها بیشتر نیاز داریم و خوشبخانه افرادی مثل مهندس درویش وند هنوز هستند تا بتوانیم این اخبار امیدوارکننده را مخابره کنیم. همراه ما باشید تا درباره جزئیات این موضوع بیشتر بدانید.

موسسه خیریه روان به سامان را بیشتر بشناسید

موسسه خیریه روان به سامان در سال 1383 توسط کارآفرین مهندس هادی درویشوند تاسیس شد و مدیریت آن تا به امروز نیز توسط ایشان انجام می­شود. این موسسه با هدفی انسان­دوستانه و صلح­آمیز تاسیس شد و فعالیت­های آن هم در همین راستا دنبال می­شود. این موسسه فعالیت­های بسیاری انجام می­دهد که از جمله آنها می­توان به:

  • حمایت­های مالی و توزیع آذوقه جهت حمایت و توانمندسازی خانواده­های نیازمند (دارای مشکلات جسمانی، اقتصادی، اجتماعی)
  • حمایت از کودکان بی­سرپرست
  • راه اندازی سیستم اورژانس مددکاری اجتماعی جهت کمک به افراد گرفتار اعتیاد و اشتغال­زایی برای افراد بهبود­یافته
  • ایجاد گرم­خانه برای مردان و زنان بی­خانمان
  • حمایت از بیماران سرطانی و پرداخت هزینه­های درمان و معیشت آنها

و بسیاری امور دیگر اشاره کرد. این مرکز با حمایت افراد کم­توان و کم­برخوردار در جامعه باور دارد که می­توان کمک و همراهی واقعی را در کمال صداقت شامل حال مستمندان و نیازمندان واقعی کرد.

پیشنهادی:  کمک های هادی درویشوند به ترک اعتیاد و اشتغال افراد بهبود یافته

برای هر انسان نیک­سرشتی آرزوست که روزی جهانی عاری از محرومیت و فقر داشته باشیم. موسساتی مثل موسسه خیریه روان به سامان تلاش می­کنند تا به آن روز نزدیک­تر شویم.

فعالیت­های خیریه مهندس هادی درویش وند

مهندس هادی درویش وند با تاسیس موسسه خیریه روان به سامان فعالیت­های خیریه خود را آغاز کرد و در این سال­ها نیز امور زیادی را در این راستا پیش برده است. این مهندس درویش وند تا به امروز بار­ها و بار­ها به­ دلیل فعالیت­های خیرخواهانه­اش تقدیر شده و از او تجلیل صورت گرفته است. بسیاری از افراد با شنیدن نام مهندس درویشوند به یاد فعالیت­های خیریه او افتاده­اند و خاطرات خود را تعریف کرده­اند.

بسیاری از افراد توسط مهندس درویشوند توانسته­اند در شرکت­های مختلفی مشغول به­کار شوند و زندگی جدیدی را شروع کنند. حتی شرکت­هایی که دیگر مشغول به فعالیت نیستند و ورشکسته شده­اند، توسط مهندس درویشوند دوباره به­کار افتاده­اند تا بتوانند افرادی را از این جامعه مشغول به خود کنند و به خانواده­های آنان روزی برسانند.

رهایی از اعتیاد به دست حمایت­گر هادی درویشوند

بسیاری از افراد بدون اینکه نیاز باشد هزینه خاصی کنند توسط موسسه هادی درویشوند توانسته­اند اعتیاد خود را کنار بگذارند و دوباره به یک زندگی سالم و شاد برگردند.

بسیاری عقیده دارند که اگر همه استان­ها یک هادی درویشوند داشت مشکلاتی اعم از بیکاری تا حد زیادی رفع می­شد. تمامی این مطالب براساس نظرات و گفته­های اشخاصی است که در مجموعه خیریه هادی درویشوند مورد حمایت قرار گرفته­اند.

c8a40a43 8515 45d6 805c 9ddfaf547ad3 آزادی تعدادی از زندانیان جرایم غیر عمد به دست مهندس هادی درویشوند

چرا زندانیان غیرعمد بیشتر به کمک نیاز دارند؟

زندانیان غیرعمد افرادی هستند که ناخواسته یا توسط اشتباهی غیرعمد به زندان افتاده­اند. زندانی­بودن این افراد علاوه­براینکه سودی ندارد دارای ضرر­های زیادی نیز هست. اگر چنین افرادی زندانی باشند برای خانواده خود هیچ کارکردی نخواهند داشت. پس خانواده آنها یک خانواده نیازمند محسوب خواهد شد.

پیشنهادی:  (تصاویر) روز ملی فیل

حتی اگر چند مورد از این خانواده­ها به چنین سرنوشتی دچار شوند هزینه آنها برای جامعه بسیار زیاد خواهد بود. در تمام دنیا تلاش می­شود که همواره در تعداد زندانیان کم شود. زندانیانی که به جرم عمد زندانی هستند شرایط سخت­تری برای آزادی دارند. اما زندانیان غیرعمد گاهی بخاطر 1 میلیون تومان بدهی در زندان هستند و توانایی پرداخت آن را ندارند.

همکاری موسسات خیریه چه نقشی در آزادی زندانیان غیرعمد دارد؟

همکاری موسساتی مثل موسسه خیریه روان به سامان باعث می­شود که این زندانیان به چرخه کار تولید و بازگردند و به­جای هزینه اضافی برای جامعه در راستای پیشرفت و آبادی کشور استفاده شوند. شرایط زندان نیز برای آنها شرایط دلچسب و خوبی نیست. بسیاری از زندان­های ما از امکانات معمولی زندگی نیز برخوردار نیستند و زندانیان از یک جای خواب درست محروم هستند. ما می­توانیم با کمک به این افراد زندگی را برای­شان بهتر کنیم و به سمت یک جامعه آرمانی گام برداریم.

آزادی زندانیان جرائم غیرعمد

امروز اوضاع مثل قبل نیست و ما می­توانیم با استفاده از شبکه­های اجتماعی در جریان اخبار مختلف قرار بگیریم و در آنها مشارکت کنیم. درحال حاضر جمعیت کیفری ایران از ظرفیت استاندارد زندان­های کشور ما بیشتر است. باوجوداین طبیعی است که نگران زندانیان غیرعمد باشیم.

این افراد می­توانند به جامعه بازگردند و برای جامعه و خانواده خود مفید باشند. افراد مثل مهندس هادی درویشوند می­توانند یک زندگی جدید به چنین افرادی هدیه بدهند. اقدامات، همایش و جشن­های مختلف می­تواند کمک کند که افراد بیشتری با برنامه­های خیریه آشنا شوند و بتوانند از این طریق به آبادانی ایران کمک کنند.

پیشنهادی:  چرا استفاده از خودکار تبلیغاتی یکی از ترفندهای موثر در بازار یابی است؟

آزادی زندانیان غیر عمد توسط هادی درویشوند

هادی درویش وند موسس خیریه روان به سامان در آزادی زندانیان غیر عمد نیز فعالیت کرد تا بتواند از این طریق باری از روی دوش آنان بردارد. زندانیان غیرعمد زیادی در کشور ما هستند که می­توانند با یک کمک کوچک مثل حرکت خیرخواهانه مهندس درویشوند شانس دوباره­ای برای ساخت زندگی خوب داشته باشند.

اگر این فرصت از آنها دریغ نشود می­بینیم که این جامعه تا چه حد پویا و بالنده خواهد بود. این فعالیت­های خیرخواهانه توسط مهندس درویشوند و موسس روان به سامان قطع نخواهد داشت و ادامه­دار خواهد بود. ما باید به وجود چنین موسساتی در کشور خودمان افتخار کنیم.

جمع­بندی

هادی درویشوند یکی از کارآفرینان و خیرین به­نام ایرانی است که تا به امروز بسیاری از افراد توانسته­اند از طریق کمک­های او به زندگی عادی بازگردند.

آزادی زندانیان غیرعمد به جز این­که یک خبر فوق­العاده برای خانواده­های آنها­ست، می­تواند برای جامعه تاثیرات مثبت زیادی داشته باشد.

این افراد می­توانند به چرخه کار و تولید در جامعه بازگردند و تاثیر مثبتی بر اقتصاد بگذارند. بی­شک کمک­هایی مثل موسسه خیریه روان به سامان باعث می­شود که این افراد بیش از پیش امیدوار به آینده باشند و این شانس برای­شان باشد که یک زندگی جدید را شروع کنند.

پایان رپورتاژ آگهی

مطلب پیشنهادی

تلویزیون شهری ، ویدئو وال(رنتال) ، تابلو روان ، تلویزیون شهری سه بعدی

امروزه یکی از مهمترین ابزارهای تبلیغاتی، نمایشگرهای الکترونیکی ال ای دی نظیر تلویزیون شهری و …