تعمیر و ساخت سوئیچ و ریموت بی ام و

آیا ریموت و سوئیچ BMW شما بدرستی کار نمی‌کند؟ نیاز به ساخت سوئیچ و ریموت یدک بی ام و دارید؟ مجموعه کلید سازی دات کام کلیه فرایند های تعمیر ریموت bmw و ساخت سوئیچ بی ام و را برای شما در سرتاسر تهران و در هر ساعت از شبانه روز (24/7) انجام میدهد.

خدمات تعمیر و ساخت سوئيچ و ریموت بی ام و

این خدمات شامل: کددهی ریموت، پروگرام ریموت بی ام و، ساخت کلید مکانیکی بی ام و، تعمیر و تعویض قطعات ریموت و تجهیزات مرتبط با آن در خودرو (منجمله قفل مرکزی، پمپ قفل مرکزی و …) می‌باشد.

فرایند تعمیر و ساخت سوئیچ و ریموت های بی ام و بر اساس سال ساخت خودرو، فرکانس‌های ریموت، شیارهای کلید مکانیکی و نوع ترانسپوندر باهم متفاوت هستند.

  • ساخت سوئیچ و ریموت بی ام و
  • ساخت سوئیچ و ریموت Keyless بی ام و

خدمات کلید سازی دات کام شامل کدام یک از خودروهای بی ام و می‌شود:

  • بی ام و 428 (BMW 428)
  • بی ام و 430 (BMW 430)
  • بی ام و 520 (BMW 520)
  • بی ام و 528 (BMW 528)
  • بی ام و 530 (BMW 530)
  • بی ام ایکس ۳ (BMW X3)
  • بی ام و ایکس ۴ (BMW X4)
  • بی ام و ایکس 5 (BMW X5)
  • بی ام و ایکس 6 (BMW X6)
  • بی ام و زد 4 (BMW Z4)
پیشنهادی:  نکات ضروری که باید قبل از خرید ربات معامله گر فارکس بدانید!

اگر ماشین خود را در فهرست بالا مشاهده نمی‌کنید کافیست با ما تماس بگیرید.

سوئیچ و ریموت اورجینال یا چینی بی ام و؟

کلید سازی دات کام بسته به درخواست مشتری از ریموت اورجینال Kia و یا چینی استفاده می‌کند. تفاوت ریموت اورجینال و چینی بی ام و در چیست؟

  • قیمت بیشتر ریموت: قیمت ریموت های اصلی Kia از چینی آن بیشتر است.
  • کیفیت بالاتر ریموت: کیفیت بهتر برد ریمو های اصلی در مقابل چینی.
  • خام شدن ریموت: ریموت های اصلی بی ام و قابلیت خام شدن و استفاده مجدد دارند.

منظور از خام شدن ریموت های اصلی بی ام و این است که بر فرض مثال میتوان ریموت اورجینال BMW 528 را خام نمود و آنرا برای یک BMW 528 دیگر تنظیم و کددهی کرد.

نکته:‌ فرقی بین باتری ریموت های اصلی و چینی بی ام و وجود ندارد.

فرایند ساخت سوئیچ بی ام و چگونه است؟

باید توجه داشته باشید حتی فرایند باز نمودن درب بی ام و با خودروهای دیگر متفاوت است. در خودروهای مثل تویوتا و کیا برای باز نمودن درب قفل شده (در صورت در دسترس نبودن سوئيچ و ریموت) میتوان از سیم و پمپ استفاده نمود.

پیشنهادی:  خرید دوربین مداربسته بیسم بر روی موبایل irancctv.center

اما در BMW این فرایند کلا متفاوت است و برای باز نمودن درب ماشین باید از Decoder مخصوص استفاده شود.

برای تراش کلید مکانیکی بی ام و و یا ساخت سوئیچ بی ام و بهتر است سوئیچ خود را همراه داشته باشید. با همراه داشتن سوئیچ، فرایند ساخت کلید مکانیکی ‌‌BMW بسیار سریعتر انجام می‌شود. همچنین هزینه ساخت سوئیچ هم کمتر خواهد شد.

اگر میخواهید علت کار نکردن ریموت خودرو خود را بدانید روی لینک کلیک کنید.

سوئيچ ماشین خود را گم کرده ام

اگر کلید و یا سوئیچ ماشین خود را گم کرده اید نگران نباشید. فرایند تراش دادن و ساخت کلید مکانیکی بی ام و به واسطه پیاده سازی یکی از قفل های ماشین (مثل قفل در، سوئیچ و یا صندوق عقب) قابل انجام است.

برای این منظور کافیست با ما تماس بگیرید. متخصصین ما در اسرع وقت در محل شما حاضر شده و یکی از قفل های ماشین (مثل قفل در، قفل صندوق و یا قفل سوئیچ) را جدا خواهند کرد.

تراش زدن و ساخت کلید جدید به واسطه توپی قفل برداشته شده انجام می‌شود از اینرو هزینه تمام شده برای مشتری بیشتر خواهد شد و فرایند ساخت سوئیچ هم زمان بیشتری خواهد برد.

پیشنهادی:  آموزش کامل تنظیم اپل واچ

تعریف و ساخت ریموت بی ام و

استخراج کد ریموت بی ام و از طریق OBD به سادگی باقی خودروها نمی‌باشد. معمولا بسته به نوع خودروی BMW یک قطعه از ماشین برداشته می‌شود و فایل مورد نیاز از آن دریافت می‌شود. این فرایند بخاطر امنیت بالای خودروهای BMW است.

ساخت سوئیچ و ریموت بی ام و چقدر زمان می‌برد؟

اگر کلید یدک داشته باشید فرایند تکثیر و یا ساخت سوئیچ بی ام و میتواند بین 10 تا 30 دقیقه زمان ببرد. اما در صورتیکه سوئیچ ماشین خود را گم کرده باشید و کلا نتوانید وارد ماشین شوید این فرایند میتواند بیش از چند ساعت زمان ببرد.

در برخی از خودروهای بی ام و که از کلید مکانیکی برای روشن شدن ماشین استفاده می‌شود بسته به نوع شیار کلید فرایند تراش دادن کلید جدید ممکن است زمان بیشتری ببرد.

خیلی فوری نیاز به کلید ساز ماهر دارم

اگر در فرس ماژور قرار گرفته اید کافیست با ما تماس بگیرید و مشکل خود را مطرح کنید. متخصصین کلید سازی دات کام به صورت شبانه روزی (24/7) پاسخگوی شما عزیزان هستند.

پایان رپورتاژ اگهی

مطلب پیشنهادی

شرایط و قیمت رهن و اجاره و خرید و فروش ملک در شهر مازندران

شرایط و قیمت رهن و اجاره و خرید و فروش ملک در شهر مازندران رهن …