نکات ضروری که باید قبل از خرید ربات معامله گر فارکس بدانید!

3b010ffd e881 41a4 a424 d6f98ae1c867 نکات ضروری که باید قبل از خرید ربات معامله گر فارکس بدانید!

امروزه، با گسترش دانش هوش مصنوعی، بعید است که اسم ربات های معامله گر هوشمند و معاملات الگوریتمی را نشنیده باشید. تصور این که یک ربات معامله گر به جای شما معامله کند، بدون اینکه به شما نیاز داشته باشد! آیا این محصول، شبیه یک ماشین چاپ پول خودکار نیست؟

با این حال نکاتی ضروری و مهمی وجود دارد که باید قبل از سرمایه گذاری روی ربات های معامله گر از آن ها آگاهی داشته باشید. در این مقاله، ما قصد داریم به نقل از مقالات منتشر شده توسط گروه مالی آرادفین، شرکت پیشرو در معاملات الگوریتمی در ایران، به فاکتور های کلیدی مهم در این باره اشاره کنیم.

پیشنهاد می شود تا آخر مقاله همراه ما باشید تا چیزی را از دست ندهید.

مزایای خرید ربات معامله گر فارکس خودکار

چشم انداز یک ربات معامله گر خودکار، ممکن است کمی ترسناک به نظر برسد، به خصوص برای افرادی که آشنایی کافی با این محصولات ندارند. با این حال، اجازه دهید که به شما اطمینان دهم که مزایای یک ربات معتبر، بسیار بیشتر از معایب آن است. ربات‌های معامله‌گر هوشمند، سطحی از دقت و سازگاری را به شما ارئه می دهند، که برای معامله گران انسانی بسیار دشوار و ناممکن است. در حالی که انسان ها مستعد تصمیم گیری های احساسی هستند، یک ربات معامله گر- حتی یک اکسپرت رایگان فارکس – بر اساس الگوریتم های از پیش تعیین شده عمل می کند و سوگیری های احساسی را به طور کامل، از معاملات حذف می کند.

پیشنهادی:  نکات لازم و ضروری برای خرید تجهیزات استخر ایمکس

علاوه بر این، یک ربات فارکس، نمی‌خوابد یا استراحت نمی‌کند. بازار فارکس، 24 ساعت شبانه روز باز است و ربات خودکار، آماده است تا از هر فرصت سودآوری که پیش می آید، صرف نظر از زمان، استفاده کند. آیا این یک مزیت قابل توجه نیست که بسیار شبیه یک رویا به نظر می رسد؟

مهارت حل مسئله فوق العاده یک ربات فارکس

مهارت یک ربات فارکس در حل مسئله، در توانایی آن برای پردازش سریع و دقیق حجم وسیعی از داده های بازار های مالی نهفته است و به شما کمک می کند تا تصمیمات معاملاتی آگاهانه و غیر احساسی بگیرید. به زبان ساده، یک ربات فارکس مانند این است که یک متخصص با تجربه و کارکشته را در اختیار داشته باشید که آماده است، از طرف شما به صورت شبانه روزی، در بازار پر نوسان فارکس معامله کند.

df501386 cd9c 482c b325 684d3e220ddd نکات ضروری که باید قبل از خرید ربات معامله گر فارکس بدانید!

1 – قیمت ربات معامله گر

گرچه گرایش به سمت محصولاتی با برچسب قیمت پایین‌تر، امری طبیعی و وسوسه انگیز است، اما ممکن است بهترین استراتژی، هنگام سرمایه گذاری روی یک ربات فارکس نباشد. هزینه کمتر، همیشه سرمایه گذاری بهتر را تضمین نمی کند، چه بسا که قرار است یک محصول کاملا تخصصی و پیشرفته خریداری کنید.

بدون شک، شما می‌توانید روی یک ربات رایگان فارکس ، که در فضای اینترنت همه در حال دانلود آن هستند، سرمایه گذاری کنید، اما آیا سودآوری و قابلیت اطمینان در بازار فارکس را برای شما تضمین می کند؟ به یاد داشته باشید که هزینه، هرگز نباید عامل تعیین کننده اصلی انتخاب شما باشد. در عوض، قابلیت ها، عملکرد و فاکتور های فنی ربات معامله گر، باید توجه شما را جلب کند!

پیشنهادی:  معرفی پروتز چشم بدون تخلیه و بهترین دکتر پروتز چشم مصنوعی

95be6f51 d590 429a 90c5 4191f5ded498 نکات ضروری که باید قبل از خرید ربات معامله گر فارکس بدانید!

2 – مدیریت ریسک

سرمایه گذاری در بازار فارکس، مستلزم پذیرش درجه ای از ریسک است و ربات معامله گر نیز، از این قاعده مستثنی نیست. هیچ معامله گر یا اکسپرت فارکس ، نمی تواند نرخ موفقیت 100٪ را برای شما تضمین کند. بنابراین، چگونه می توانید خطرات را کاهش می دهید؟

3fe97ee4 7677 4938 a478 4cf2d378cffa نکات ضروری که باید قبل از خرید ربات معامله گر فارکس بدانید!

مدیریت ریسک ربات معامله گر، یکی از مهم ترین آیتم هایی است که باید هنگام خرید ربات فارکس، بررسی کنید. ربات، به هیچ عنوان نباید از مدیریت ریسک های مارتینگل، آنتی مارتینگل، گرید و روش های دیگر استفاده کند. در صورتی که کسی یک ربات معامله گر کاملا خودکار، با این مدیریت سرمایه ها به شما پیشنهاد داد، بدون شک باید آن را یک پروژه کلاه برداری در نظر بگیرید.

3 – استراتژی های تست شده

استراتژی هایی که روی ربات های معامله گر، پیاده سازی می شوند می تواند با دقت 99 درصد تست شوند که آیا آماده شناسایی فرصت های معاملاتی سودآور در بازار فارکس هستند یا خیر؟

پیشنهادی:  نحوه تشخیص و درمان آلرژی به تاتو

آن ها می توانند به مدت 20 سال، در لحظه به لحظه ی بازار تست شوند و به شما اطمینان دهند که آماده هستند برای شما پول در بیاورند. این کار توسط معامله گران انسانی غیر ممکن است و به همین دلیل است که اکثر معامله گران شکست می خورند!

ربات معامله گر یا معامله گر انسانی

شاید شما با شرکت در یک دوره آموزش فارکس قدرتمند و به روز، بتوانید در طی سال های آینده به یک معامله گر متخصص و با تجربه تبدیل شوید، اما قادر نیستید به عنوان یک انسان مانند یک کامپیوتر عمل کنید! استفاده از ربات معامله گر در کنار انسان، می تواند یک سرمایه گذاری جالب و منحصر به فرد باشد و سبد سرمایه گذاری شما را مطمئن تر کند.

نتیجه گیری

گروه مالی آرادفین، شرکت پیشرو در معاملات الگوریتمی و ربات های معامله گ در ایران، پیشنهاد می کند حتما تمامی موارد فنی و عملکردی را قبل از سرمایه گذاری در ربات های معامله گر بررسی بفرمایید.

همچنین این شرکت ربات های معامله گر کاملا خودکار و هوشمندی ارائه می دهد که می توانید به سایت آن ها مراجعه کنید و یک ماه به صورت رایگان از آن استفاده کنید تا مطمئن شوید یک محصول کاملا متمایز با تکنولوژی بالا را خریداری می کنید.

پایان رپورتاژ اگهی

مطلب پیشنهادی

تلویزیون شهری ، ویدئو وال(رنتال) ، تابلو روان ، تلویزیون شهری سه بعدی

امروزه یکی از مهمترین ابزارهای تبلیغاتی، نمایشگرهای الکترونیکی ال ای دی نظیر تلویزیون شهری و …