معرفی انواع روش های لیپوماتیک

ممکن است فرد پس از مدت ها تلاش برای رسیدن به تناسب اندام و زیبایی به هدف خود نرسیده باشد ، و نتیجه گیری کند که جراحی پیکرتراشی بدن می تواند بهترین راه برای برآورده کردن خواسته ها و جستجوی بهترین دکتر لیپوماتیک در کرج باشید. پیکرتراشی یک روش عالی برای از بین بردن چربی های موضعی در اندام های مختلف مانند شکم، صورت، چانه، ران ها، باسن و غیره است. توجه داشته باشید که پیکرتراشی راهی برای خوش اندام شدن است، نه راهی برای لاغری و کاهش وزن. این روش فقط جنبه زیبایی دارد و برای موارد درمانی مناسب نیست.

انواع روش های لیپوماتیک

انواع روش های فرم دهی بدن را می توان به سه روش پرکاربرد لیپوماتیک، اولتراسونیک بادی‌ جت یا واتر جت خلاصه کرد که با این سه روش می توانید چاقی موضعی خود را از بین ببرید و اندامی خوش فرم و زیبا داشته باشید. باید توجه داشته باشید که تمامی روش های لیپوماتیک باید توسط بادی‌ جت یا واترجت انجام شود .

tov45ny945yjio54jyi 300x159 معرفی انواع روش های لیپوماتیک

  • لیپوماتیک: در این روش از دستگاهی به همین نام استفاده می شود که از یک میله فلزی در حال کار تشکیل شده است. نوک میله می تواند ارتعاشات کوچکی را در نواحی مختلف که چربی اضافی انباشته شده است ایجاد کند. چربی را در این نواحی ایجاد کرده و به قطعات کوچک تجزیه کنید. پس از تجزیه چربی ها، می توان آنها را با استفاده از مکش از بدن خارج کرد. توجه داشته باشید که در این روش چربی ها پاک نمی شوند و دستگاه لیپوماتیک فقط با فشار دادن و ضربه زدن به چربی ها آنها را خرد می کند. و در مقایسه با سایر دستگاه های پیکرتراشی مانند بادی جت و سونوگرافی از دقت بسیار پایینی برخوردار است. بنابراین نتیجه این روش کاملا به تجربه و مهارت پزشک بستگی دارد و دستگاه به تنهایی نمی تواند تمام چربی های موضعی را از بین ببرد.
  • اولترازد : در این روش از فناوری به نام اولتراسوند استفاده می‌شود که می‌تواند چربی موضعی را در اندازه سلول‌ها به لرزه درآورد و دیواره سلولی آنها را پاره کند. . این به طور کامل سلول های چربی را از بین می برد و چربی ها در مایع اطراف ناحیه آسیب دیده حل می شوند. این روش برخلاف روش لیپوماتیک می تواند تمامی سلول های چربی را در نواحی مختلف بدن از بین ببرد. سلول های چربی تا سن هشت سالگی رشد می کنند و از این سن رشد آنها متوقف می شود و با افزایش سن فقط حجم این سلول ها افزایش می یابد.
  • واترجت و بادی‌ جت: سلول های چربی تا سن هشت سالگی رشد می کنند و از این سن رشد آنها متوقف می شود و با افزایش سن فقط حجم این سلول ها افزایش می یابد. در این روش مانند روش لیپوماتیک سلول های چربی از بین نمی روند اما تفاوت این روش با لیپوماتیک این است که در این روش تاثیر روی چربی است بسیار زیاد است و باعث خرد شدن آنها می شود و ماندگاری بسیار کمی دارند و بعد از مدتی کاملا از بین می روند.
پیشنهادی:  خرید دوربین مداربسته بیسم بر روی موبایل irancctv.center

شاید قصد دارید که با بهترین جراح لیپوماتیک خانم در تهران آشنا شوید با مراجعه به سایت می توانید بهترین ها را انتخاب کنید .

مزایای لیپوماتیک

برای رسیدن به نتیجه دلخواه با انجام هر یک از روش های پیکرتراشی ، بهتر است در انتخاب پزشک متخصص دقت کافی را داشته باشید و بهترین دکتر لیپوماتیک در کرج و واجد شرایط را برای جراحی زیبایی خود انتخاب کنید. هر چه متخصص زیبایی شما تجربه و مهارت بیشتری داشته باشد، نتیجه عمل بهتر خواهد بود. یکی از مزایای پیکرتراشی این است که افراد زیر 60 سال به راحتی می توانند هر روش پیکرتراشی را انجام دهند و از شر چربی های موضعی خود خلاص شوند و اندام خود را متناسب کنند. یکی از مزایای پیکرتراشی بدن این است که می توان از آن برای از بین بردن چربی های اضافی نواحی مختلف بدن مانند شکم، ران، باسن، سینه و … استفاده کرد.

پیشنهادی:  قیمت های میلیاردی سیم کارت 912 در بازار

ptc4509g4u5jiot4jot 300x159 معرفی انواع روش های لیپوماتیک

شما می توانید با توجه به شرایط خود و تشخیص پزشک، روش درست پیکرتراشی را انتخاب کنید. بسته به روشی که برای پیکرتراشی خود انتخاب می کنید، بهترین دکتر لیپوماتیک در کرج توصیه ها و مراقبت های قبل و بعد از عمل را به شما می دهد و با رعایت هر یک از آنها سریعتر به آمادگی جسمانی دست خواهید یافت.

سایت پزشکا با دارا بودن بیش از هزاران بازدید ماهانه بعنوان یکی از برترین و پر بازدیدترین وب سایتهای تخصصی در زمینه آرایشی و بهداشتی،‌ سلامتی و زیبایی می‌باشد. تمامی بازدیدکنندگان سایت پزشکا علاقه مند به حوزه های زیبایی و سلامتی هستند. بنابراین تبلیغات در سایت پزشکا برای پزشکان. کلینیک های زیبایی و شرکتهای فعال در حوزه پزشکی و زیبایی میتواند کاملا هدفمند باشد.

افراد مناسب برای پیکرتراشی

پیکرتراشی برای افرادی مناسب است که محدوده چاقی آنها از نظر نمایه توده بدنی زیر 30 است و با این روش درمان قطعی برای چاقی موضعی خود خواهند داشت.  کسانی که چربی اضافی در ناحیه شکم و باسن، پشت، بازوها، چانه، قسمت داخلی و خارجی ران ها و غیره دارند، می توانند پیکرتراشی کنند. کسانی که ترک زیادی در پوست ندارند و دچار شلی و افتادگی بیش از حد نمی شوند نیز می توانند تراش کنند. کسانی که قصد انجام پیکرتراشی را دارند باید از سلامت جسمی و پوستی کامل برخوردار باشند.

پیشنهادی:  اسمارت مانی، جديدترين روش معاملاتی بزرگان در بازار فارکس!

برخی از روش های پیکرتراشی ممکن است شامل جراحی بزرگ باشد. در چنین شرایطی، قبل از عمل باید مراقبت های پزشکی دقیق را رعایت کنند.

4rf3ht784yh58ti34jr 300x159 معرفی انواع روش های لیپوماتیک

معایب لیپوماتیک

اگر بهترین دکتر لیپوماتیک در کرج را برای عمل پیکرتراشی خود انتخاب نکنید، ممکن است میزان چربی خارج شده از بدن بیش از حد باشد و به اندام آسیب برساند. البته در افراد چاق نمی توان با برداشتن چربی مشخص شده به نتیجه عمل خوش بین بود. پس از پیکرتراشی ، بیماران ممکن است دچار کبودی، تورم و قرمزی در نواحی عمل شده شوند که مدت زیادی طول می کشد تا از بین بروند. این احتمال که بیماری های خاصی مانند تنگی نفس یا بیماری قلبی به دلیل از بین رفتن حجم زیادی از چربی بدن ظاهر شوند دور از ذهن نیست.

برای آشنایی بیشتر با بهترین دکتر ابدومینوپلاستی در کرج می توانید به سایت مورد نظر مراجعه فرمایید .

اگر بیمار توسط پزشک مجرب و آموزش دیده جراحی نشود و پزشک نتواند آب و ترشحات اضافی را از بدن خارج کند، سوراخ ها بسته می شود و در آینده مشکلات زیادی برای بیمار ایجاد می کند.

کلام آخر 

هر فردی که تصمیم به انجام جراحی لیپوماتیک را دارد، حتما زمان زیادی را صرف پیدا کردن بهترین دکتر لیپوماتیک در کرج می‌کنند. این کار کاملا منطقی است چرا که تبحر و تجربه پزشک تاثیر بسیاری در نتیجه نهایی بهترین عمل پیکرتراشی دارد.  انتخاب بهترین دکتر لیپوماتیک در کرج  به شما کمک می کند تا یک عمل حرفه ای خوب و همچنین مراقبت های قبل و بعد از عمل را تجربه کنید.

مطلب پیشنهادی

تلویزیون شهری ، ویدئو وال(رنتال) ، تابلو روان ، تلویزیون شهری سه بعدی

امروزه یکی از مهمترین ابزارهای تبلیغاتی، نمایشگرهای الکترونیکی ال ای دی نظیر تلویزیون شهری و …