بیوگرافی روناک یونسی

روناک یونس در ۱۴ دی ۱۳۵۹ در تهران به دنیا آمد. او در دبیرستان طراحی گرافیک خواند و لیسانس طراحی صنعتی را از دانشکده هنر و معماری گرفت. روناک یونسی اولین فرزند یک خانواده شش نفره است. روناک یونسی سه خواهر دارد و مادرش فرهنگی و مدیر یک دبیرستان دخترانه است. روناک یونسی در جوانی بسیار بد بود و کارهای بد زیادی انجام می داد اما به دلیل مشغله زیاد مادرش همیشه مراقب خواهرانش بود به همین دلیل در کودکی شخصیت خوبی داشت و درگیر کارهای خانه بود. از سنین پایین در آشپزی و کارهای خانه مهارت دارد. با اینکه پرشور بود، دانشجو بود.

1 160 بیوگرافی روناک یونسی

زمانی که روناک یونس در دانشگاه بود به توصیه یکی از دوستانش برای فیلم گرگ و میش ساخته قاسم جعفری تست داد و برخلاف انتظارش برای بازی در نقش اصلی انتخاب شد. او در سال ۱۳۹۵ اولین تجربه حضور در تلویزیون را با سریال زمل آسمانی به دست آورد. پس از آن در سریال «رستاگران سیروس مقدم» بازی کرد و به همسر احمدرضا معروف شد.

پیشنهادی:  بیوگرافی مهسا مهجور

2 135 بیوگرافی روناک یونسی

روناک یونسی هرگز ازدواج موفقی نکرد و از همسر اولش جدا شد.همسر اول او علیرضا قربانی در سریال رستگران نقش احمدرضا را بازی می کند و روناک یونسی نقش حجسه را بازی می کند.روناک یونس در سال 1390 در سن 27 سالگی با یک مدل و هنرمند 27 ساله به نام محسن میری ازدواج کرد. روناک یونس و میری محسن در سریال پاییز آزاد به عنوان دوست با هم ازدواج کردند. روناک یونیس و همسرش دو پسر به نام های مهرسام و مهراز دارند. پسر اول مهراسام روناک یونا و پسر دوم مهراز روناک یونا در سال 1395 در شهریور به دنیا آمدند. میری محسن همچنین مدل، مربی تغذیه و تناسب اندام و همچنین مدل است. او از راه های دیگر امرار معاش می کند و به عنوان شغل آزاد نیز کار می کند. روناک یونسی چند سالی با همسرش نقل مکان کرد.

3 133 بیوگرافی روناک یونسی

روناک یونس مانند هر زن ایرانی عاشق کار در خانه است و آشپز خوبی است. او عاشق تماشای فیلم و خواندن شعر است. او از نوجوانی به ورزش علاقه داشت و به ورزش شنا و بسکتبال پرداخت. او عاشق ورزش های آبی است. او به موسیقی سنتی علاقه دارد و ساز مورد علاقه اش ویولن است. صدای شهرام نظیری را دوست دارد.

پیشنهادی:  زندگینامه جاستین بیبر

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …