بهترین عطر‌های برند دیور

داشتن استایل شیک، نیاز به جزئیات خاصی دارد که یکی از آن‌ استفاده از انواع عطر‌هاست. به­دلیل این که امروزه افراد بسیار زیادی در سراسر دنیا علاقه خاصی به خرید عطر‌ دارند، برند‌های مختلفی نیز در این حوزه فعال شده‌اند. یکی از خوش‌نام‌ترین و فعال‌ترین برند‌ها در حوزه تولید محصولات آرایشیDior  است. این برند محبوبیت جهانی دارد و محصولات بهداشتی تولید شده توسط آن کیفیت فوق‌العاده خوبی دارند. به همین دلیل نیز قیمت محصولات دیور اصل نسبت به برخی برند‌های دیگر بیشتر است و کارایی بیشتری دارد.

عطر برند Dior

این برند برای سلایق مختلف و افراد در سنین متفاوت ،محصولات گوناگونی تولید می‌کند. عطر‌ها و ادکلن‌های این برند توسط یک کمپانی فرانسوی تولید می‌شود و بیش از ۱۷۰ نوع محصول مختلف دارد. محصولات این مجموعه طراحی بی‌نظیری دارند و بسیار پرفروش هستند‌.

انواع عطر‌های دیور

به­دلیل تنوع زیاد محصولات این برند کاربران مختلف ابتدا علاقه دارند که با ویژگی‌های هر محصول آشنا شوند. درنهایت می‌توانند انتخاب مناسبی داشته باشند و از خرید عطر لذت ببرند. در ادامه با انواع بهترین عطر‌های برند دیور آشنا خواهید شد.

عطر دیور میدنایت پویزن

یک عطر ملایم با رایحه شیرین است که در سال ۲۰۰۷ به بازار عرضه شده است. این عطر مناسب استفاده بانوان می­باشد؛ اما یک ویژگی خاص آن داشتن  رایحه بسیار کم مردانه است. در تهیه این عطر از افسانه‌ سیندرلا پیروی شده و بسیار گران­قیمت می باشد.

همچنین از بهترین عطر‌هایی است که می‌توان در فصل زمستان استفاده کرد و از شاهکار‌های این برند محسوب می­شود. عطر دیور میدنایت پویزن در ابتدا رایحه نارنگی و ترنج دارد اما پس از گذشت مدتی رایحه گل رز پیدا می‌کند و رایحه میانی آن میان کهربا و وانیل است.

3t5c545y45y بهترین عطر‌های برند دیور

عطر ساواج

یکی دیگر از عطر‌های بسیار عالی تهیه شده توسط برند دیور ساواج است که در سال ۲۰۱۵ به بازار عرضه شده و رایحه آن گرم و تند می­باشد. این عطر مردانه سلطنتی، توسط فرانسوا دماکی طراحی شده است. این محصول در شیشه‌های سیاه‌رنگ عرضه شده و در نت بویایی آن، ریشه‌های تازه و خام و مواد تشکیل‌دهنده طبیعی دیگر وجود دارد.

رایحه اولیه این محصول ترنج و فلفل است که با گذشت زمان شیرین‌تر می‌شود و رایحه میانی آن نیز نعناع، شمعدانی، اسطوخودوس، خس‌خس و… می­باشد. عطر ساواج، به عنوان یکی از محصولات بسیار پرفروش دیور شناخته می­شود که برای مصرف روزانه آقایان مناسب بوده و ماندگاری زیادی دارد. رایحه پایانی این عطر لابدانیوم، سدر و آمبروکسان است.

46hv46h6 بهترین عطر‌های برند دیور

عطر جادور

جادور یک عطر ملایم و شیرین است که از ۱۹۹۹ به بازار عرضه شده و طرفداران زیادی پیدا کرده است. جادور رایحه زنانه بسیار کلاسیک می­باشد که برای استفاده در فصول خنک مناسب‌تر است و ماندگاری مطلوبی دارد. در واقع برند دیور با این اسم خود را نشان داد و به عرصه‌های جهانی راه پیدا کرد.

همچنین نام جادور باعث شد برند Dior در سطح جهانی خوش بدرخشد. شیشه نگهدارنده این محصول به رنگ طلایی ساخته شده و حالت بسیار مناسبی دارد. این محصول توسط Calice Becher طراحی شده است‌. بوی عطر جادور دیور  از رایحه چند میوه شیرین ساخته‌شده که باعث افزایش هیجان در مصرف‌کننده می‌شود و گل‌های متنوعی در تهیه آن به کار رفته و به‌صورت چهارفصل می­تواند استفاده شود.

پیشنهادی:  تاثیر برندسازی از طریق چاپ کاتالوگ و کارت ویزیت

35tc45t45 بهترین عطر‌های برند دیور

عطر میس دیور بلومینگ بوکت

میس Dior اولین عطر ساخته‌شده توسط این برند است و در سال ۲۰۱۴ این عطر به بازار عرضه شد تا برای بار چندم نام خواهر کریستین را یادآوری کند. این عطر رایحه شیرینی دارد و بسیار ملایم است. نت اولیه به‌کاررفته در آن نارنگی ماندارین و نت میانی آن را رز، گل صدتومانی، زردآلو و هلو تشکیل می‌دهند و نت پایانی آن نیز مشک است. این عطر برای استفاده در زمستان مناسب است و برای بانوان تهیه می‌شود. از نظر میزان پخش بو و ماندگاری در سطح متوسطی قرار دارد.

344ct45y45y بهترین عطر‌های برند دیور

عطر Dune

این محصول توسط الیور کرست طراحی‌شده و از سال ۱۹۹۷ به بازار عرضه شده که برای استفاده آقایان مناسب‌تر است و دارای عطر طبیعت و چوب می­باشد. در نت اولیه این محصول از سالویا، برگ انجیر، ریحان و جوانه­ی انگور فرنگی وجود دارد.

در نت میانی آن نیز رایحه انجیر، گل اسپرک و رز به مشام می‌رسد و در نت پایانی به بوی سدر و چوب صندل سفید منتهی می‌شود. استفاده از این عطر دیور، بیشتر باعث ایجاد حس خنکی باران و سرسبزی شده و مناسب افراد بالای ۲۵ سال است که در محیط‌های رسمی و غیررسمی می‌توانند از آن استفاده کنند. از نظر میزان ماندگاری رایحه و پخش آن در سطح متوسطی است و رایحه شیرین و ترش دارد که نوعی عطر تابستانی محسوب می­شود.

 35tcf45yt5ft بهترین عطر‌های برند دیور

عطر بوادرژان

یکی دیگر از عطر‌های برند دیور که تلفظ نام آن، کمی دشواری دارد، محصول فرانسوی چوب نقره‌ای بوادرژان است. این محصول در سال ۲۰۱۸ به بازار عرضه شده و برای استفاده مردانه یا زنانه کاربردی خواهد بود. بوی آن تشکیل‌شده از رایحه چوب‌های معطری مثل وانیل و مشک بوده و برای استفاده در شب و روز و محیط‌های رسمی و غیررسمی مناسب است. مواد به­کار رفته در فرمولاسیون آن نیز شامل عسل، چرم و چوب، عنبر، مشک، وانیل، نعناع هندی و زنبق می­باشد.

عطر عود اسپهان

این محصول دیور، در سال ۲۰۱۲ میلادی طراحی­شده و رایحه آن برای زنان و مردان مناسب است. از بوی این محصول ترکیب گل و چوب سوخته شده احساس می‌شود. بوی خوب این محصول به­دلیل استفاده از سرب و چوب صندل در آن می­باشد.

طراحی شیشه آن نیز بسیار ساده بوده و افرادی که در فضای باز کار می‌کنند به‌راحتی می‌توانند از این محصول استفاده کنند. چراکه حال و هوای آن طبیعی است و امکان انتشار آن در فضا‌های باز بیشتر است. این محصول را به‌عنوان عطر شرقی نیز می‌شناسند.

ewfrce5gt45 بهترین عطر‌های برند دیور

عطر امبرنویی

این عطر در سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه‌شده و در آن رایحه انواع ادویه‌های خوشایند به مشام می‌رسد. این محصول برای آقایان و بانوان قابل‌استفاده است و بطری بسیار ساده‌ای دارد که اکثر افراد آن را می‌پسندند. از ویژگی‌های خاص آن می‌توان به محبوبیت زیاد و رایحه دوست‌داشتنی اشاره کرد. همچنین در ترکیبات آن از رز ترکی نیز استفاده می‌کنند.

گری دیور  Gris Dior

این عطر برای آقایان و بانوان مناسب بوده  و در سال ۲۰۱۸ ساخته‌ شده و محبوبیت آن در میان مصرف‌کنندگان بسیار زیاد است و اولین نت رایحه آن بوی مرکبات می­باشد که درنهایت به بوی یاس و رز می‌رسد. همچنین از دیگر رایحه‌های این عطر می‌توان به خوشایندی شیرین آن اشاره کرد که ناشی از وجود عنبر و نعنای پاچولی در ترکیبات آن است.

پیشنهادی:  اهمیت ماشین آلات صنعتی در تولیدی ها از دیدگاه مدیرعامل ماشین سازی عبدالله زاده

معنای نام این محصول خاکستری است که اولین بار برای ادای احترام به خانه مد دیور نام­گذاری شد. این محصول محدودیت استفاده ندارد و در تمام موقعیت‌ها طول روز و همه فصول سال قابل استفاده می­باشد. البته استفاده از آن در پاییز یا اواخر تابستان مناسب‌تر است؛ زیرا در ترکیبات آن چوب صندل، عطر ترنج، خزه بلوط و… به‌کار رفته و حالت سرمایی دارد.

عطر جوی  Joy

در سال ۲۰۱۸ این عطر به مجموعه محصولات Dior اضافه شد و از اولین تولیدات این برند در سال ۱۹۹۹ به شمار می‌رود. رایحه این عطر بسیار نشاط‌آور و رمانتیک بوده و در ترکیبات آن از یاس، ترنج، رز، چوب صندل و نارنگی استفاده‌شده است.

ظرف مورد استفاده برای این محصول دیور، ساده است و ظاهر بسیار دوست‌داشتنی دارد. می‌توان برای مهمانی‌های مجلل در هنگام شب از این عطر استفاده کرد. جوی در فصل‌های بهار و تابستان ماندگاری بیشتری دارد و بهتر پخش می‌شود. این عطر فوق­العاده را از جزیره عطر خریداری کنید.

53tc45yty45t بهترین عطر‌های برند دیور

دون  Dune

دون یک عطر بسیار ملایم و رمانتیک است که جزء محصولات بسیار محبوب Dior شناخته می‌شود و جایگاه بسیار خوبی در میان انتخاب‌های مصرف‌کنندگان محصولات برند دیور دارد. در این محصول یک تیم از رایحه‌های خوشایند در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند.

در تهیه آن از ترنج، گل صدتومانی، وانیل و نارگیل نیز استفاده می‌شود و جذابیت خاصی دارد. ظاهر این محصول بسیار زیباست و رمانتیک طراحی‌شده است. توصیه می­شود برای مهمانی‌هایی که در طول شب برگزار می­گردد از این عطر استفاده کنید که نشان‌دهنده صلح و خیال آرام است.

ادیکت افرش  Addict Eau Fraich

این محصول برای افرادی محبوبیت دارد که عاشق رایحه مرکبات هستند. در محصولات تهیه‌کننده این عطر از ترنج و گریپ فرود استفاده می‌شود. علاوه ­بر این دارای برخی از چوب‌های معطر و مشک نیز می­باشد. بانوان در هر سن و موقعیت‌هایی می‌توانند از این عطر دیور استفاده کنند. میزان ماندگاری آن در روز‌های تابستان بیشتر است و بوی آن بهتر پخش می‌شود.

عطر فارنهایت ۲۳

یکی دیگر از محصولات شیرین و گرم برند Dior فارنهایت ۲۳ است که برای تمام فصول سال به‌خصوص بهار قابل استفاده بوده و به‌صورت ۱۰۰ میلی‌لیتری به فروش می‌رسد که می‌تواند تا مدت‌زمان زیادی استفاده شود. این عطر مردانه توسط ترنر و فرانسوا دماکی طراحی شده که ظاهر شیک و زیبایی دارد و به‌سادگی در دست جا می‌شود.

مارک دیور در روی این شیشه به رنگ قرمز نوشته شده که نشان‌دهنده اصل بودن کالا است. بیشترین رایحه این عطر شکوفه پرتقال است که انرژی و شادی در فرد به وجود می‌آورد و پس از گذشت مدت‌زمان خاصی به رایحه میانی خس‌خس و رایحه پایانی وانیل می‌رسد. ۵ تا ۸ ساعت نیز ماندگاری دارد و از نظر میزان انتشار در سطح خوبی است.

پیشنهادی:  (تصاویر) راهکار عجیب یک زوج برای جلوگیری از طلاق

24rct3tc3e4t34 بهترین عطر‌های برند دیور

عطر میس دیور ابسولوتلی بلومینگ

این محصول در سال ۲۰۱۶ توسط فرانس دماکی طراحی شده که رایحه خنک و شیرینی دارد و بهترین انتخاب برای استفاده در روز‌های گرم تابستانی است. اصلی‌ترین مواد به‌کار رفته در تهیه این محصول رایحه انواع میوه‌ها و ادویه‌ها بوده که باعث ایجاد انرژی و طراوت خاص در افراد می‌شود.

اولین نت‌های این عطر تمشک، انگور سیاه، انار و فلفل است شیرینی و لطافت خاصی به مصرف‌کننده می‌بخشد. نت میانی این محصول دیور، رایحه گل رز و گل صدتومانی است و درنهایت به نت پایانی مشک سفید می‌رسد

 

عطر ادو پرفیوم زنانه  Pure posion

در ساختار پیچیده این عطر موادی به‌کار رفته که باعث ایجاد حس آزادی و شادی در فرد می‌شود‌. توصیه می­شود در فصل‌های بهار، پاییز و زمستان از این رایحه استفاده کنید که طراحی زیبا و شکیلی دارد. در طراحی آن از پویزن‌های قبلی استفاده شده و در همان اندازه است. بطری محصول رنگ یاسی دارد و درپوش بنفش آن باعث شده تا هارمونی رنگ جالبی در ظاهر آن ایجاد شود.

35gc45eg35eg بهترین عطر‌های برند دیور

عطر دیور دولچه ویتا  Dolce vita

یک عطر تند و چوبی است که برای شروع روز می‌تواند گزینه مناسبی باشد. طراحی این محصول توسط پیر بردن و موریس راجر انجام شده که از نظر ظاهری شکل کروی و لوکس دارد. مایع عطر داخل بطری نیز طلایی‌رنگ است و از شیشه شفاف ظرف آن به‌راحتی دیده می‌شود.

این عطر دیور، بوی شلوغ و عجیب‌وغریبی دارد که باعث افزایش انرژی در فرد می‌شود. نت اولیه دولچه ویتا از بوی گل رز، هلو، نارنج، لیمو، هل و زنبق تشکیل شده است. هل گرمای ملایم و شیرینی به عطر می‌بخشد و سبب ایجاد هیجان می‌شود.

نت میانی رایحه‌های آن نیز از گل ماگنولیا، زنبق، دارچین، چوب رزوود برزیلی، زردآلو و آفتابگردان ترکیب شده است. نت پایانی دولچه نیز شامل بوی نارگیل، چوب سدر، وانیل و صندل می­باشد. وجود همه این ویژگی‌ها باعث کاهش استرس و اضطراب در فرد می‌شود و آرامش درونی خاصی به ارمغان می‌آورد. بهتر است این محصول در فصول سرد سال استفاده شود و حتی به‌عنوان کادو نیز بسیار مناسب است.

rc4tfetf3ct بهترین عطر‌های برند دیور

نتیجه‌گیری

یکی از محبوب‌ترین برند‌ها در سراسر دنیا، دیور است که محصولات بسیار باکیفیتی تولید می‌کند و از این طریق توانسته در میان کاربران خود بسیار محبوب باشد. اصالت این برند فرانسوی بوده و چند نوع عطر مختلف طراحی کرده است. هر کدام از این محصولات برای سلیقه‌های خاصی طراحی شده‌اند و کاربران مختلف می‌توانند علاقه خود عطر مناسبی انتخاب کنند.

البته قبل از این کار، می‌توانید ویژگی‌های هر کدام از محصولات موردنظرتان در برند Dior را مطالعه کنید و عطری متناسب با ویژگی‌های شخصیتی خودتان بخرید. چراکه رایحه شما می‌تواند تا سال‌ها در ذهن افرادی که با آن‌ها ارتباط دارید باقی بماند و چه بهتر که این رایحه عطر مخصوص شما باشد.

مجموعه جزیره عطر با چندین سال سابقه کار در این حوزه انواع مختلف محصولات برند Dior را به فروش می‌رساند و می‌تواند پاسخگوی سلایق مشتریان بسیار زیادی باشد. با مراجعه به سایت این مجموعه اطلاعات کافی درباره محصولات موردنظرتان به دست آورید و سپس عطر را بخرید.

مطلب پیشنهادی

تلویزیون شهری ، ویدئو وال(رنتال) ، تابلو روان ، تلویزیون شهری سه بعدی

امروزه یکی از مهمترین ابزارهای تبلیغاتی، نمایشگرهای الکترونیکی ال ای دی نظیر تلویزیون شهری و …