تاثیر برندسازی از طریق چاپ کاتالوگ و کارت ویزیت

3.rmvp0359uty98v45jtpo4ctk 300x221 تاثیر برندسازی از طریق چاپ کاتالوگ و کارت ویزیت

خلاقیت در طراحی و چاپ کارت ویزیت و کاتالوگ می تواند تاثیر بسزایی در اعتبار و تصویر ساخته شده افراد نسبت به یک برند داشته باشد. کسب و کار های موفق جهانی ترجیح می دهند تا منابع مالی و غیرمالی انبوهی را به چاپ اقلام تبلیغاتی خود اختصاص دهند؛ زیرا آن ها عقیده دارند توجه به جزئیات آن ها را در چشم مخاطبان بااعتبارتر می کند.

طی نشستی که مهر ماه 1400 و در حضور تعداد زیادی از مدیران عالی رتبه شرکت های خصوصی و غیر خصوصی برگزار شد، دکتر سید امیر سجاسی مدیرعامل مجموعه چاپ پرنیان از تجربیات خود در خصوص خدمت رسانی به طیف گسترده ای از مشتریان در حیطه های مختلف پرده برداشت.

ایشان اذعان کرد طی 15 سال فعالیتی که در حوزه خدمات چاپی داشته تجربیات ارزشمندی کسب کرده که در ادامه راه به پیشرفت و ترقی مجموعه خود و همچنین صنعت چاپی کشور کمک فراوانی خواهد کرد. دکتر سجاسی با اشاره به اینکه امروزه دفاتر زیادی خدمات چاپ کاتالوگ و چاپ لیبل را انجام می دهند این چنین گفت : “تعدد و تعداد بالای دفاتر چاپ تبلیغاتی باعث شده افراد در هنگام چاپ اقلام تبلیغاتی خود مانند چاپ کارت ویزیت دچار سردرگمی می شوند. برای اینکه بهترین خدمات چاپ را دریافت کنید لازم است به دفاتری مراجعه کنید که علاوه بر قیمت مناسب، بالاترین کیفیت را نیز برای مشتریان خود در نظر گرفته باشند.”

دکتر سجاسی در ادامه سخنرانی های خود به اهمیت بالای چاپ کارت ویزیت برای مشاغل مختلف سخن گفت و بیان کرد که کسب و کارها و مشاغل از کوچک گرفته تا بزرگ همگی نیازمند چاپ کارت ویزیت اختصاصی خود می باشند. همچنین وی در ادامه افزود که کارت ویزیت به مانند پلی ارتباطی می ماند که سبب استمرار ارتباط میان ارائه دهندگان کالا و خدمات و مشتریان می شود.

پس از پرسش یکی از حضار در مورد ویژگی های یک کارت ویزیت استاندارد، دکتر سجاسی در یک ارائه مفصل، تجربیات خود در طراحی و چاپ کارت ویزیت برای بیش از صد کسب و کار در حیطه های کاری مختلف را با شرکت کنندگان در این نشست به اشتراک گذاشت. با توجه به اظهارات وی، استاندارد و قانون نانوشته ای وجود ندارد که تمامی کارت ویزیت ها بخواهند از آن پیروی کنند؛ با این حال مواردی بین طراحان کارت ویزیت وجود دارد که پیروی از آن ها می تواند منجر به طراحی یک کارت ویزیت باکیفیت کاربردی شود. به علاوه، همگام بودن با ترندها و مد روز سبب بالارفتن ارزش برند شما نزد مشتریان احتمالی می شود. برای مثال این روزها درصد بالایی از افراد جامعه بخش قابل توجهی از وقت روزانه خود را در شبکه های اجتماعی مختلف سپری می کنند؛ پس بهتر است آدرس فضای مجازی یک کسب و کار (البته در صورت وجود) روی کارت ویزیت ها چاپ شود.

پیشنهادی:  برای روز مادر چه کادویی تهیه کنیم؟

در ادامه هنگامی که سخن از بحث های زیبایی شناختی در طراحی و چاپ کاتالوگ به میان آمد، ایشان با ارائه جزئیات فراوان به بیان دیدگاه های خود در زمینه طراحی مناسب برای چاپ کاتالوگ پرداخت.

“طراحی ظاهری و تصاویر و گرافیک های مندرج روی چاپ کاتالوگ ( قیمت چاپ کاتالوگ ، چاپ کاتالوگ افست ، چاپ کاتالوگ دیجیتال ) تاثیر فوق العاده بالایی در جلب توجه مخاطبان احتمالی دارد. تصویر سازی های کاتالوگ اگر به درستی انجام شود، می تواند درصد دیده شدن و مطالعه شدن محتوای کاتالوگ را تا میزان قابل توجهی بالا ببرد. در این بین بد نیست به جنس مواد اولیه به کار رفته در چاپ کاتالوگ نیز اشاره ای کوتاه داشته باشم. در صورتی که می خواهید کیفیت بالایی را تجربه کنید و  اعتبار شرکت خود را به مخاطبان القا کنید، کیفیت را فدای قیمت نکنید. متاسفانه افرادی را دیده ام که تحت تاثیر تبلیغات عده ای سودجو فریب خورده اند و به خاطر مقداری پول، کاتالوگی دریافت کرده اند که در نگاه اول چنان تاثیر بدی روی افراد می گذارد که می تواند اثرات جبران ناپذیری روی نگرش افراد از تصویر احتمالی برند شما داشته باشد. شرکت هایی که توجه زیادی به تبلیغات خود دارند در رقابت با بقیه جلوترند.”

پیشنهادی:  آشنایی با فروشگاه اینترنتی شمال مال

سجاسی در ادامه در مورد چاپ پوستر و چاپ سربرگ نیز نکاتی را ارائه کرد. سجاسی معتقد است چاپ پوستر در صورتی که اصولی و حساب شده صورت پذیرد می تواند کاملا برای کسب و کارها مفید و مثمرثمر واقع شود. وی گفت : چاپ پوستر (طراحی و چاپ پوستر, چاپ پوستر هنری) برای معرفی اولیه محصولی که اخیرا به بازار وارد شده یکی از مطمئن ترین راه ها برای جذب مخاطبان احتمالی اولیه به شمار می رود. در چاپ پوستر باید دقت داشت که تصاویر معمولا به طور متمایز نسبت به نوشتارها به کار گرفته می شوند. در چاپ پوستر معمولا سعی می شود تا به کارگیری طراحی های گرافیکی واضح و مبرهن، اجازه داده شود پیام به صورت غیر مستقیم به مخاطب منتقل شود.

r4vmk094n5yot35jtvoi5e55j 209x300 تاثیر برندسازی از طریق چاپ کاتالوگ و کارت ویزیت

چاپ سربرگ یکی از خدماتی است که متقاضیان زیادی داشته و چاپ پرنیان به لطف خداوند توانسته در خدمت رسانی به موقع و کم نقص به مشتریان موفقیت آمیز عمل کند. در چاپ سربرگ (طراحی و چاپ سربرگ ، چاپ سربرگ A4) معمولا اطلاعات یک کسب و کار نظیر نام کسب و کار، لوگو برند و راه های ارتباطی درج می شود. چاپ سربرگ در ابعاد A3، A4 و … انجام می شود.

در بخشی از سخنرانی خود، وی تولیدکنندگان کالاهای اساسی را مورد خطاب قرار داد و نکاتی را بیان کرد که به عقیده او رعایت کردنش می تواند سبب موفقیت بیشتر این تولیدی ها و بنگاه ها شود.

ایشان در مورد ارزش بالای چاپ لیبل باکیفیت گفتند: بازار محصولات و کالاهایی که اقشار مختلف جامعه در مبنای روزانه مصرف می کنند نسبت به بازارهای دیگر افت و نشیب کمتری را تجربه می کند و تبلیغات موثر و کاربردی در این زمینه می تواند سود زیادی روانه جیب گردانندگان این تولیدی ها کنند. ایشان با تشبیه کالاهای درون محفظه به یک “هندوانه سربسته” اذعان کرد که افراد قبل از این که از محصول استفاده کنند هیچ ایده ای از کیفیت آن ندارند و بسته بندی و چاپ لیبل شکیل و باکیفیت می توانند نگاه های زیادی را معطوف کالای تازه عرضه شده به بازار کند.

پیشنهادی:  چطوری دوربین مداربسته ، دستگاه سانترال و دزدگیر بخریم ؟

از دیدگاه وی چاپ لیبل ( طراحی لیبل و چاپ لیبل پشت چسب دار ) به دلیل تفاوت هایی که با با اقلام چاپی دیگر دارد از حساسیت بالاتری برخوردار است و باید توجه ویژه ای صرف بی نقص کردن آن کرد. طرح های خلاقانه ، همخوانی تصاویر چاپ شده روی لیبل با محصول درون ظرف و در نهایت اطلاعات جامع و کاربردی درباره محصول همگی در موفقیت محصولات تاثیرگذار هستند.

در انتهای سخنرانی خود، دکتر سجاسی در مورد مجموعه تحت مدیریت خود با نام چاپ پرنیان ( ارائه کننده خدمات چاپ لیبل ، چاپ پوستر ، چاپ کاتالوگ ، چاپ سربرگ ) نیز سخنرانی کوتاهی کرد و از این گفت که رضایت و خشنودی مشتری اولویت اول این مجموعه می باشد؛ کارشناسان باتجربه این مجموعه روزانه مشاوره های زیادی به متقاضیان اقلام چاپی از جمله چاپ کاتالوگ، چاپ کارت ویزیت و چاپ ست اداری ارائه می دهند و مراحل طراحی و چاپ اقلام در این مجموعه مطابق با جدیدترین استاندارد های روز جهانی پیش می رود. در نهایت او افزود که راه های ارتباطی زیادی برای برقراری ارتباط با این مجموعه مثل وبسایت چاپ پرنیان وجود دارد و افراد می توانند سوال ها و سفارشات خود را از طریق وبسایت پرنیان چاپ مطرح و رسیدگی کنند.

مطلب پیشنهادی

تلویزیون شهری ، ویدئو وال(رنتال) ، تابلو روان ، تلویزیون شهری سه بعدی

امروزه یکی از مهمترین ابزارهای تبلیغاتی، نمایشگرهای الکترونیکی ال ای دی نظیر تلویزیون شهری و …