آنچه شاید در مورد گربه ها ندانید

زندگی کردن در کنار گربه ها یا به عبارت دیگر، داشتن گربه ای در خانه، میتواند مزایای زیادی به همراه داشته باشد. در بیشتر مواقع، اغلب کسانی که خیلی تنها هستند و بدنبال ایجاد تحولی در زندگی شخصی هستند، تصمیم به نگهداری حیوانی خانگی مانند سگ و گربه میگیرند. سگ ها و گربه ها حیوانات بسیار دوست داشتنی و ملوسی هستند. انکار ناپذیر است که حضور یک حیوان خانگی در کنار شما واقعا میتواند شما را به دنیای جدیدی از تجربیات و احساسات ببرد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید که کسانی که سگ یا گربه ای در خانه دارند، دیگر هرگز مایل نیستند بدون حیوان خانگی زندگی کنند. تعداد کسانی که تجربه نگهداری از سگ را دارند، بسیار زیاد است، اما شاید در مورد گربه اینگونه نباشد. به عبارت دیگر، کسانی که قصد خرید گربه های اصیل را دارند، بسیار انسان هایی خاص پسند و مشکل پسند هستند. نگهداری از گربه نیز مانند نگهداری از سگ، اصول خاص خودش را دارد که میتوان اکثر آنها را با مطالعه و کسب اطلاعات، آموخت. اما امروز، در این مقاله قصد داریم به بیان نکاتی درباره گربه ها بپردازیم که شاید کمتر کسی، اطلاعی از آنها داشته باشد. با ما همراه باشید.

پیشنهادی:  دختری که کامل یخ زده بود به طرز شگفت انگیزی زنده شد!

ref rfer آنچه شاید در مورد گربه ها ندانید

گربه ها دارای نژادهای مختلفی هستند و شاید برایتان جالب باشد که بدانید که هر گربه بر اساس نژاد، گونه و حتی جنسیتی که دارد، خصوصیات اخلاقی و رفتاری خاص خودش را دارد. برای مثال، اکثرا گفته میشود که گربه های نژاد دی اس اچ بسیار بازیگوش تر و شیطون تر از گربه های سایر نژادها هستند.

بر خلاف تصورعموم، که فکر میکنند گربه ها چیزی متوجه نمیشوند و احساسات ندارند، گربه ها نیز مانند سگ ها از زبان بدن خود استفاده میکنند تا با ما انسان ها ارتباط برقرار کنند. برای مثال، شاید دیده باشید که گربه ها خود را بسیار زیاد به پا و سایر اعضای بدن صاحبان خود میمالند. در واقع، گربه ها از این طریق تلاش میکنند به صاحبان خود بفهمانند که آنها را دوست دارند. اما نکته جالب تر اینجاست که گربه از این طریق همچنین سعی میکند که انرژی مثبت خود را به صاحب خود نیز منتقل کند و حتی در هنگام مالیدن خود به بدن ما انسان ها، غدد بویی نیز تولید میکند و سعی میکند از این طریق، قلمروی خود را مشخص کند.

پیشنهادی:  دانستنی های بیمه باربری

53gc5353 آنچه شاید در مورد گربه ها ندانید

گربه ها با توجه به عضلاتی که در گوششان دارند، قادر هستند گوش خود را حتی به اندازه 180 درجه بچرخانند. اگر گربه ای در خانه دارید، احتمالا بارها متوجه شده اید که وقتی او را صدا میزنید، شاید اصلا سرش را نچرخاند، اما به راحتی گوشش را به سمت منبع صدا میچرخاند.

گربه ها نیز مانند سگ ها اسمشان را میشناسند.به عبارت دیگر، گربه ها بعد از مدتی که اسمشان را مدام صدا میزنید، اسمشان را یاد میگیرند.اما حال  سوال اینجاست که چرا گاهی وقتی گربه ای را به اسم صدا میزنیم، واکنشی نشان نمیدهد؟ این به این معنا نیست که گربه شما اسمش را نمیشناسد. گربه ها بر خلاف سگ ها، حیوانات مطیعی نیستند و گاها بسیار مغرور، خودخواه و لجباز میشوند. بنابراین اگر گربه تان را صدا میزنید اما واکنشی نشان نمیدهد، به این معنی است که سعی دارد با خودخواهی و لجبازی تظاهر به نشنیدن کند. این در حالیست که در همان لحظه اگر او را برای دادن غذا صدا بزنید، به سرعت به سراغ شما می آید.

پیشنهادی:  عجیب‌ترین موجودات افسانه‌ای در قرون وسطی + تصاویر

مطلب پیشنهادی

تلویزیون شهری ، ویدئو وال(رنتال) ، تابلو روان ، تلویزیون شهری سه بعدی

امروزه یکی از مهمترین ابزارهای تبلیغاتی، نمایشگرهای الکترونیکی ال ای دی نظیر تلویزیون شهری و …