راهنمای خرید دوربین مداربسته مناسب

fl wgov350vti35p3itjeptkgtjevpocjerpojgerpgkjerlj 300x143 راهنمای خرید دوربین مداربسته مناسب

دوربین مدار بسته پر استفاده ترین محصول در بین سیستم های امنیتی مختلف است. سالهای زیادی است که همه ی مجموعه های بزرگ از دوربین های مدار بسته برای محیط های داخلی و خارجی ساختمان خود از دوربین مدار بسته استفاده می کنند. با گذر زمان و با پیشرفت تکنولوژی، مدل های مختلف و زیادی از دوربین مدار بسته وارد بازار شد که هرکدام از آنها کارایی به خصوص خود را دارند. ممکن است در ابتدا برای شما سخت باشد که متوجه شوید کدام مدل دوربین برای شما مناسب است. پس بهتر است با مدل های مختلف دوربین امنیتی آشنا شوید.

wflvjwgou3v50vtg9ut50pgj45ovgik4j5ojm 300x141 راهنمای خرید دوربین مداربسته مناسب

مدل های دوربین مدار بسته

مدل های معروف دوربین مدار بسته عبارتند از مدل گللوله ای یه بالت، مدل گنبدی یا دام، مدل گردشی یا PTZ. مدل لامپی، انواع دوربین های مدار بسته مخفی و … که هرکدام از آنها نیز مدل های مختلفی دارند.

فروشگاه های اینترنتی دوربین مدار بسته

پیشنهادی:  رزرو نوبت دکتر آنلاین، معجزه‌ای در صنعت درمان پزشکی

شما برای خرید دوربین مدار بسته شما نیاز دارید فروشگاه های معتبر دوربین مدار بسته را بشناسید. ییکی از فروشگاه های به نام و معتبر داخل کشور، وبسایت موصیفا است. مجموعه موصیفا به طور تخصصی به فروش دوربین های مدار بسته و سایر سیستم های امنیتی می پردازد. این وبسایت از مطرح ترین برند های دوربین مدار بسته دنیا به شما عزیزان دوربین ارائه می دهد. از برند های مطرحی که موصیفا در وبسایت خود ازائه می کند می توان به برند های داهوا، هایک ویژن، هایلوک، اکسیس، یونی ویو و…  اشاره کرد.

دیگر وبسایت فروشگاهی بزرگ که دوربین های مدار بسته را ارائه می کند وبسایت دیجی کالا است. دیجی کالا با همکاری فروشنده های مختلف مدل های زیادی از دوربین را ارائه م دهد که شما می توانید از بین آنها مدل دوربینی که می خواهید را سفارش دهید.

مطلب پیشنهادی

تلویزیون شهری ، ویدئو وال(رنتال) ، تابلو روان ، تلویزیون شهری سه بعدی

امروزه یکی از مهمترین ابزارهای تبلیغاتی، نمایشگرهای الکترونیکی ال ای دی نظیر تلویزیون شهری و …