نکات مهمی که درباره خرید بوستر پمپ آبرسانی و آتش نشانی نمی دانید!

این دو نوع محصول جزو پمپ‌ های تقویت کننده محسوب می‌ شوند اما در عین داشتن یک سری شباهت‌، عملکرد های متفاوتی نیز دارند. قبل از خرید بوستر پمپ آبرسانی و بوستر پمپ آتش نشانی ما بطور کامل درباره تفاوت این محصولات صحبت کرده ایم.

بوستر پمپ‌ های آتش نشانی بیشتر برای مواقع آتش سوزی طراحی و تولید شده اند. همچنین می‌ توانند به عنوان یک سیستم حفاظت در برابر آتش کارایی بسیار بالایی از خود نشان دهند. این محصول می‌ تواند فشار آب را تا چند برابر افزایش داده و سیستم‌ های حفاظت را یاری کند.

کارایی این محصول به گونه‌ ای می‌ باشد که ابتدا آب را از منبع اصلی دریافت کرده و فشار آن را تا حد نیاز تنظیم می‌ کند. این بوستر پمپ‌ ها دارای عملکرد پیچیده‌ ای نمی‌ باشند و در صورت استفاده درست می‌ توانند از خود عملکرد خوبی نیز نشان دهند.

در مقابل بوستر پمپ آتش نشانی، بوستر پمپ آبرسانی نیز وجود دارد. از این محصول بیشتر برای چند برابر کردن فشار آب در سیستم لوله کشی ساختمان استفاده می‌ شود.

در نظر داشته باشید که بوستر پمپ آبرسانی با بوستر پمپ آتش نشانی متفاوت است و قیمت بوستر پمپ آبرسانی و آتش نشانی با یکدیگر متفاوت است و نمی‌ توان از آن برای اطفاء حریق استفاده نمود. معمولا ساختمان‌ هایی که دارای فشار آب بسیار کمی هستند از این بوستر پمپ‌ ها در سیستم لوله کشی خود استفاده می‌ کنند تا بتوانند مشکل کل ساختمان را برطرف کنند.

با استفاده از این محصول می‌ توان فشار آب را تا چند برابر افزایش داد. به این صورت طبقات بالایی نیز می‌ توانند از فشار آب بسیار مناسبی بهره‌ مند شوند. در نظر داشته باشید که این دو نوع پمپ وظیفه افزایش فشار آب را بر عهده دارند اما هدف‌ هایی که این پمپ‌ ها برای آن تولید و طراحی شده‌ اند متفاوت می‌ باشند.

یکی از مهمترین سیستم‌ هایی که می‌ تواند در برابر آتش به عنوان محافظ عمل کند، بوستر پمپ‌ های آتش‌ نشانی می‌ باشد. در نظر داشته باشید که نصب این بوستر پمپ‌ ها بر اساس مقررات و قوانین ساختمان ضروری و الزام آور است. شاید برای شما این سوال پیش بیاید که بوستر پمپ آتش نشانی چیست و چه کاربرد هایی دارد. با ما همراه باشید تا در رابطه با این محصول صحبت کنیم.

پیشنهادی:  بهترین مرکز ترک اعتیاد در تهران

بوستر پمپ آتش نشانی چیست؟

بوستر پمپ آتش نشانی نقش یک تقویت کننده را ایفا می‌ کند و می‌ تواند مانند یک پمپ تقویت کننده در مواقع لزوم به کار گرفته شود.دلیل خرید بوستر پمپ آتش نشانی  این است که ،این محصول می‌ تواند در شرایط اضطراری سبب تقویت فشار آب شده و با کارایی که دارد فشار آب را تا چند برابر افزایش دهد. در صورت ایجاد آتش سوزی از این محصول بسیار استفاده می‌ شود. در بعضی مواقع ممکن است فشار منبع آب شهری برای اطفاء حریق و خاموش کردن آتش کافی نباشد. به همین دلیل از یک پمپ تقویت کننده آتش نشانی استفاده می‌ شود تا فشار منبع آب شهری تا چند برابر افزایش پیدا کند.

به این صورت افراد می‌ توانند راحت‌ تر و سریع تر اطفاء حریق کرده و مشکل به وجود آمده را برطرف کنند. معمولاً بوستر پمپ‌ ها از نوع برقی می‌ باشند. برای اینکه این محصول بتواند کارایی خوبی داشته باشد باید به خط اصلی تامین آب وصل گردد.

همچنین بوستر پمپ ممکن است به یک منبع تغذیه پشتیبان نیز متصل شود. به عنوان مثال دیزل ژنراتور یک منبع تغذیه پشتیبان بسیار عالی محسوب می‌ شود. این منبع تغذیه در صورت قطع شدن برق می‌ تواند بسیار عالی عمل کند.

معرفی انواع بوستر پمپ های آتش نشانی

در این قسمت می‌ خواهیم به معرفی انواع بوستر پمپ‌ های آتش‌ نشانی بپردازیم. در نظر داشته باشید این محصول بسیار متنوع است و دارای کاربرد های گوناگونی نیز می‌ باشد.

پمپ‌ های آتش نشانی افقی

ساختار کلی این پمپ‌ ها به صورت یک تکه و افقی می‌ باشد که امکان تعمیر و نگهداری آن ها را بسیار راحت‌ تر کرده است. معمولاً از این بوستر پمپ‌ ها در تاسیسات صنعتی و ساختمان‌ های بسیار بزرگ استفاده می‌ شود.

پمپ‌ های آتش نشانی عمودی:

همانطور که از نام این پمپ‌ ها مشخص است. این پمپ‌ ها را در جهت عمودی نصب می‌ کنند و بیشتر برای تخلیه در یک خط و اتصالات مکش از آن استفاده می‌ شود. معمولاً در ساختمان‌ های کوچک و تاسیسات تجاری بیشتر از پمپ‌ های آتش‌ نشانی عمودی بهره می‌ برند.

بوستر پمپ‌ های آتش نشانی چند مرحله‌ ایپ

در نظر داشته باشید که این پمپ‌ ها دارای چند پروانه متعدد و گوناگون می‌ باشند و می‌ توانند به راحتی فشار آب را تنظیم نمایند. اغلب از این محصول در مناطق روستایی و مکان‌ های دور استفاده می‌ شود زیرا توانایی آن را دارد که در فواصل دورانی جریان آب را حفظ کند.

پیشنهادی:  آب و هوا و تاثیر آن بر انتخاب درست کابینت آشپزخانه

بوستر پمپ آتش نشانی دور متغیر و دور ثابت: شاید برای شما جالب باشد که بدانید بوستر پمپ‌ های آتش‌ نشانی می‌ توانند با سرعت‌ های متفاوت مورد استفاده قرار گیرند. این مدل می‌ تواند با سرعت متغیر و سرعت ثابت کارکرد بسیار خوبی در برابر اطفاء حریق از خود نشان دهد.

چه ساختمان هایی باید از این محصول استفاده کنند؟

شاید برای شما این سوال پیش بیاید که چه ساختمان‌ هایی به این نوع پمپ نیاز دارند. در نظر داشته باشید معمولاً ساختمان‌ هایی که در برابر آتش دارای سیستم حفاظت هستند باید از این بوستر پمپ‌ ها برای تامین فشار آب مورد نیاز استفاده کنند. معمولا ساختمان‌ های بلند به بوستر پمپ آتش نشانی شدیداً نیاز دارند زیرا ممکن است با توجه به فشار منبع آب شهری، آب برای طبقات بالاتر تامین نشود.

به همین دلیل باید برای تامین فشار آب از بوستر پمپ‌ ها استفاده نمود. ساختمان‌ های تجاری دیگر نیز مانند مجتمع اداری، مراکز خرید و … شدیداً نیاز به بوستر پمپ آتش نشانی دارند تا در صورت به وجود آمدن مشکل بتوانند با تامین فشار مورد نیاز جریان آب، اطفاء حریق را به راحتی انجام دهند. این ساختمان‌ ها برای فعال کردن سیستم اسپرینکلر خود حتماً باید از بوستر پمپ ها استفاده کنند تا جریان آب را تامین نمایند.

از دیگر ساختمان‌ هایی که باید از این محصول استفاده کنند، ساختمان‌ های صنعتی می‌ باشند. انبار ها، کارخانه‌ ها و … شدیداً به بوستر پمپ آتش‌ نشانی نیاز دارند تا در صورت به وجود آمدن آتش سوزی بتوانند به راحتی آن را اطفاء کنند. مکان‌ هایی مانند بیمارستان‌ ها، کلینیک‌ ها و … نیز به بوستر پمپ آتش نشانی نیاز دارند.

در نظر داشته باشید زمانی که ساختن ساختمان به پایان می‌ رسد مسئولین مربوطه باید بتوانند تاییدیه لازم را از آتش نشانی دریافت کنند. این ساختمان‌ ها در پایان کار باید بتوانند به سیستم اعلام و اطفاء حریق مجهز شوند. یکی از تاسیسات بسیار مهمی که هر ساختمان باید داشته باشد این محصول می باشد.

پیشنهادی:  چرا استفاده از خودکار تبلیغاتی یکی از ترفندهای موثر در بازار یابی است؟

خرید بوستر پمپ آتش نشانی

بسیاری از افراد که کار ساخت و ساز ساختمان‌ ها و مکان‌ های مختلف را انجام می‌ دهند به دنبال یک مجموعه معتبر برای خرید بوستر پمپ آتش نشانی و خرید بوستر پمپ آبرسانی می‌ باشند. این افراد باید بتوانند یک مجموعه معتبر را پیدا کنند تا خرید خود را به صورت مطمئن انجام دهند. مجموعه  https://pumps-hypermarket.com/  یک مجموعه بسیار معتبر در این زمینه می‌ باشد. شما می‌ توانید با مراجعه به این مجموعه با تنوع بسیار بالای محصولات مختلف مواجه شوید.

همچنین می‌ توانید از کارشناسان با تجربه و خبره این مجموعه اطلاعات لازم را دریافت کرده و با توجه به نیاز خود محصول مورد نظر را خریداری نمایید. به این صورت می‌ توانید با یک خرید هوشمندانه نیاز خود را به بهترین نحو ممکن برطرف کنید.

اگر شما بتوانید خرید خود را از این مجموعه انجام دهید می‌ توانید از قیمت بسیار مناسب بوستر پمپ آتش‌ نشانی نیز بهره‌ مند شوید. قیمت بوستر پمپ با توجه به مدل‌ های گوناگونی که دارد متفاوت می‌ باشد. شما می‌ توانید یک محصول بسیار با کیفیت و عالی را از این مجموعه خریداری کرده و با قیمت بسیار مناسب این محصول را نصب نمایید.

 

کلام پایانی

با مراجعه به سایت https://pumps-hypermarket.com/ می‌ توانید قیمت بوستر پمپ آتش نشانی و قیمت بوستر پمپ آبرسانی را با توجه به موارد مختلف بررسی کنید. به عنوان مثال مشخصات و برند جزو دو عامل بسیار مهم و تاثیرگذار بر روی قیمت نهایی این محصول می‌ باشند. هر چقدر محصولی با کیفیت‌ تر انتخاب کنید می‌ توانید در طولانی مدت نیز از آن بهتر استفاده نمایید.

امروزه برند های بسیار معتبری در بازار وجود دارند که شما می‌ توانید خرید خود را از این برند ها انجام دهید. این برند ها با توجه به استاندارد های جهانی پوستر پمپ‌ ها را تولید و به بازار عرضه کرده‌ اند.‌شما می‌ توانید با توجه به مواردی مانند تامین آب منبع تغذیه، طراحی سیستم، اندازه و ظرفیت، قوانین و مقررات محلی، تعمیر و نگهداری و قابلیت اطمینان بوستر پمپ‌ ها را خریداری نمایید. همچنین اگر در این زمینه هیچگونه اطلاعاتی ندارید می‌ توانید با کارشناسان با تجربه در این زمینه مشورت‌ های لازم را انجام دهید.

پایان رپورتاژ آگهی

مطلب پیشنهادی

تلویزیون شهری ، ویدئو وال(رنتال) ، تابلو روان ، تلویزیون شهری سه بعدی

امروزه یکی از مهمترین ابزارهای تبلیغاتی، نمایشگرهای الکترونیکی ال ای دی نظیر تلویزیون شهری و …