نکاتی که برای خرید پرده کرکره فلزی باید بدانید

rfmi3jtuh54ytu54t9ok 300x169 نکاتی که برای خرید پرده کرکره فلزی باید بدانید

یکی از انواع پرده هایی که با تیغه هایی به عرض ۱۶ الی ۲۵ میلیمتر تولید می گردد پرده کرکره فلزی است. جنس این نمونه پرده ها از آلومینیوم می باشد. به همین دلیل به آنها پرده های کرکره آلومینیومی می گویند. پرده های کرکره فلزی وزن کمی دارند و به همین دلیل به راحتی نصب می شوند. شما می توانید مدل های زیادی از پرده های کرکره ای فلزی را مشاهده کنید و در قسمت های متنوع ساختمان نصب نمایید. پرده های کرکره فلزی برای اتاق های اداری، سالن های اداری و همچنین اتاق خواب ها انتخاب مناسبی به شمار می‌ روند.

پرده کرکره ای فلزی چیست و ساختار آن

پرده های کرکره فلزی را به نوعی از پرده افقی می گویند که با استفاده از میله های آلومینیومی تولید می گردند. پایه کار تمامی این پرده‌ ها آلومینیوم است و به اصطلاح به آنها پرده سوئدی می‌ گویند. این پرده ها در کشور ایران قدمتی حدود ۳۰ سال دارند. در بسیاری از موسسات و ادارات این پرده‌ ها را مشاهده می کنیم. به دلیل مزیت هایی که از این پرده ها دریافت می شود از آن به عنوان پرده آشپزخانه استفاده می‌ کنند. رنگ این مدل پرده دارای رنگ کوره ای الکترواستاتیک می باشد. ۷۰ طیف رنگی متفاوت را از این پرده در بازار مشاهده خواهید کرد.

پیشنهادی:  انواع خودکار تبلیغاتی جهت ارائه کمپین هدایای تبلیغاتی

کاربرد پرده های کرکره ای فلزی

در صورتی که شما می خواهید پرده اداری را از بین مدل های پرده کرکره ای فلزی انتخاب کنید باید برای فضای کوچک از پرده های که ضخامت دارند کم استفاده نمایید. پرده هایی که ضخامت زیاد دارند برای فضاهای بزرگ اداری استفاده می ‌شوند. پیشنهاد می کنیم برای فضاهایی که پنجره هایشان عریض است از پرده هایی که یکسره هستند استفاده نکنید. به عنوان مثال عرض ۳ متر را با عرض یک متر تهیه نمایید تا بالا و پایین رفتن پرده ها به آسانی انجام شود. با استفاده از بند که روی پرده کرکره ای نصب می گردد شما می توانید بالا و پایین بردن کرکره ها را تنظیم کنید. همچنین به وسیله میله کنترل می توانید زاویه تیغه ها را به درستی تغییر دهید. این ویژگی به شما امکان می دهد که سایه روشن کردن و همچنین کنترل کردن نور محیط را در اختیار داشته باشید.

3409rtjf35h8tu390t 300x169 نکاتی که برای خرید پرده کرکره فلزی باید بدانید

انواع پرده کرکره فلزی

پرده های فلزی بیشتر برای مکان های رسمی مانند ادارات، شرکت ها و سازمان ها کاربرد دارند. انواع پرده کرکره فلزی را باید به خوبی بشناسید و سپس بین آنها یکی که مناسب ساختمان تان است را انتخاب نمایید. پرده های کرکره فلزی را در دو نمونه تولید می کنند که کرکره های فلزی ساده و کرکره های فلزی طرح دار از جمله مدل های اصلی پرده های کرکره ای هستند.

  • پرده های ساده کرکره ای
پیشنهادی:  IRANCCTV.CENTER مرجع دوربین مداربسته ایران

پرده های کرکره ای فلزی ساده از زمان قدیم به عنوان یکی از پرده های محبوب برای محیط اداری و تجاری شناخته می شده است. پرده کرکره ای فلزی ساده به عنوان یکی از محصولات کرکره آلومینیومی و فلزی شناخته می شود. این نمونه پرده از آنجایی که قیمت مناسبی دارد توسط بسیاری از افراد خریداری می گردد. تنوع رنگ و سادگی آن نسبت به دیگر پرده ها، موجب به طرفداران زیاد آن شده است. شما به وفور در شرکت ها و ادارات می توانید این پرده را مشاهده کنید.

قیمت مناسب، تنوع بسیار بالا، قابلیت پارتیشن و همچنین قابلیت سایه روشن به عنوان مزیت های مربوط به پرده کرکره ای فلزی ساده شناخته می‌ شود. این پرده ها مانند دیگر پرده ها می توانند سایه روشن شوند. با استفاده از نخی که در کنار آن قرار گرفته است پرده ها بالا و پایین خواهند شد. علاوه بر این در مناطقی که دارای رطوبت هستند از این پرده ها استفاده می شود. به همین دلیل مشکلی بابت زنگ زدگی از این پرده آن دریافت نمی کنید.

پیشنهادی:  کشف یکی از قدیمی‌ترین آثار جنس طلا در آلمان

3ri9cuf3ynto9u34jorcjk4o 300x169 نکاتی که برای خرید پرده کرکره فلزی باید بدانید

  • پرده های کرکره ای طرح دار فلزی

پرده های کرکره ای فلزی طرح دار به عنوان یکی دیگر از پرده های کرکره ای فلزی شناخته می ‌شود. این پرده ها به عنوان پرده های جدید فلزی معرفی می‌ گردند. در عین زیبایی و همچنین جذابیت خاصی که به نمای ساختمان می دهند طول عمر و دوام زیادی دارند. به همین دلیل شما باید به خوبی بدانید که هرگز کیفیت خود را از دست نمی‌ دهند. پرده های کرکره ای فلزی طرح دار را در ابعاد ۲۵ میلیمتر تولید می کنند.  تمامی طرح ها و رنگ های پرده های کرکره ای آلومینیومی طرح دار با دکوراسیون های متفاوت همخوانی دارند.

قابلیت نصب کردن این پرده ها روی پنجره های پی وی سی و دو جداره یکی از مهمترین مزیت های آنها شناخته می‌ شود. یکی از مهمترین ویژگی‌های پرده کرکره فلزی طرح دار این است که ۲۵ میلیمتر می باشد. به همین دلیل شما به راحتی زاویه تیغه ها را طبق دید و همچنین کنترل خود می توانید نصب کنید. بدون اینکه فاصله تیغه ها و ترتیب آنها به هم بخورد نصب آنها انجام می شود.

مطلب پیشنهادی

تلویزیون شهری ، ویدئو وال(رنتال) ، تابلو روان ، تلویزیون شهری سه بعدی

امروزه یکی از مهمترین ابزارهای تبلیغاتی، نمایشگرهای الکترونیکی ال ای دی نظیر تلویزیون شهری و …