انواع خودکار تبلیغاتی جهت ارائه کمپین هدایای تبلیغاتی

feprlgv5kyp45ykjh09vyuh469hkvo 300x188 انواع خودکار تبلیغاتی جهت ارائه کمپین هدایای تبلیغاتی

خودکار تبلیغاتی از جمله هدایای ارزان قیمت و پربازده است که می‌تواند منجر به جذب مشتریان جدید به سمت خدمات شما شوند. یکی از محدودیت‌هایی که در رو‌ش‌های تبلیغاتی مختلف گریبان‌گیر کسب و کارهای کوچک می‌شود، هزینه بالای آن‌ها است؛ مانند تبلیغات در تلویزیون یا تبلیغات بر روی بیلبورد. ممکن است شرکت‌های نوپا و تازه تاسیس، برای انجام کمپین‌های تبلیغاتی خود محدودیت مالی داشته باشند و در این شرایط، بهترین انتخاب هدایای تبلیغاتی است. هدایای تبلیغاتی را می‌توان با بودجه کم خریداری کرد و تنوع بالای آن‌ها، به شما اجازه می‌دهد انتخاب‌های بسیار زیادی داشته باشید.

اولین نکته‌ای که به هنگام خرید هدیه تبلیغاتی باید مورد توجه قرار گیرد کاربردی بودن آن وسیله است. وسایلی که در طول روز بارها و بارها مورد استفاده قرار می‌گیرند، بازدهی بسیار بیشتری نسبت به سایر وسایل خواهند داشت. هر روز از خودکار برای یادداشت برداری، امضا، پر کردن فرم و … استفاده می‌کنیم و جز وسایل ضروری به شمار می‌رود؛ در نتیجه می‌تواند تاثیر پذیری بالایی داشته باشد. علاوه بر خود شخص، افرادی که نام لوگوی شما را بر روی این خودکار می‌بیند؛ با خدمات شرکت آشنا شده و عده‌ای از آن‌ها تبدیل به مشتریان شما می‌شوند. این آشنایی محدود به بازه زمانی خاصی نیست و به دلیل طولانی بودن عمر خودکار، تا ماه‌ها یا حتی یک سال به تبلیغات برند شما خواهد پرداخت.

پیشنهادی:  آب و هوا و تاثیر آن بر انتخاب درست کابینت آشپزخانه

wfpcvkepogj54nb9vyu45otvj 300x159 انواع خودکار تبلیغاتی جهت ارائه کمپین هدایای تبلیغاتی

انواع خودکار تبلیغاتی

خود خودکارهای تبلیغاتی از لحاظ شکل ظاهری و قیمت، تنوع بالایی دارند و با توجه به بودجه در نظر گرفته شده، می‌توان جنس نفیس یا جنس ارزان قیمت آن را انتخاب کرد. محبوب‌ترین انواع خودکارهای تبلیغاتی عبارتند از:

  • خودکار تبلیغاتی پلاستیکی: رایج‌ترین نوع خودکار تبلیغاتی، خودکار تبلیغاتی پلاستیکی می باشد که با رنگ‌های مختلفی در بازار یافت می‌شوند. این خودکارها از لحاظ کیفیتی با هم متفاوت بوده و در هنگام خرید باید توجه کنید که جنس با کیفیت پلاستیک را انتخاب نمایید. خودکارهای بی کیفیت علاوه بر اینکه اعتبار کسب و کار شما را زیر سوال می‌برند، زود خراب یا شکسته شده و نمی‌تواند نتیجه خوبی برای کمپین تبلیغاتی داشته باشد. می‌توانید از رنگ‌های لوگوی خود برای رنگ خودکار الهام بگیرید تا ترکیبی زیباتر در کنار هم بسازند. رنگی را برای خودکار انتخاب کنید که به بهترین شکل ممکن پیام شما را به مخاطب منتقل کند.
  • خودکار تبلیغاتی فلزی: خودکار تبلیغاتی فلزی، قیمتی بیشتر از خودکارهای پلاستیکی دارد اما در عین حال، طول عمر بالا و ظاهر شیکی هم خواهند داشت. برای تشکر از کارمندان مجموعه یا مدیران سایر شرکت‌ها، هدیه دادن خودکار پلاستیکی وجهه جذابی ندارد و برای نشان دادن قدردانی، می‌توانید از خودکارهای فلزی استفاده نمایید. این خودکارها مانند نوع پلاستیکی دارای تنوع برند، قیمت و شکل ظاهری بوده و دامنه انتخاب وسیعی را در اختیار شما قرار می‌دهند. خودکارهای فلزی در دو نوع کمر پیچ و فشاری عرضه شده و بدنه آن‌ها را معمولا از استیل یا آلومینیوم می‌سازند. برخی از خودکارهای نفیس فلزی، با جعبه مخصوص ارائه می‌شوند تا بتوان آن‌ها را به مشتریان قدیمی یا مدیران هدیه داد.
  • خودکار تبلیغاتی با روکش طلا و پلاتینیوم: گران‌ترین نوع خودکارهای تبلیغاتی، خودکارهای روکش شده هستند که برای هدیه دادن به افراد خاص می‌توان از آن‌ها کمک گرفت. این خودکارها نسبت به خودکار فلزی قیمت بیشتری داشته ولی ظاهر جذاب آن، نظر هر شخصی را به سمت خود جلب می‌کند. خودکارهای تبلیغاتی با روکش طلا و پلاتینیوم هدیه‌ای عالی برای مدیران بالا رتبه یا کارمندان خواهد بود و به دلیل طول عمر بالا، تا سال‌ها در کنار افراد باقی می‌ماند. این خودکارها با جعبه های خاصی روانه بازار شده که تاثیر پذیری آن‌ها را افزایش می‌دهد زیرا جعبه هدیه، به اندازه خود هدیه تبلیغاتی مهم است.
پیشنهادی:  (تصاویر) کافه حیوانات وحشی

جهت خرید انواع خودکارهای تبلیغاتی می‌توانید درخواست خود را از طریق سایت رایا گیفت ثبت کرده و محصولات مورد نظر خود را، با بهترین کیفیت موجود در بازار خریداری نمایید. در صورت نیاز به مشاوره، با شماره‌های درج شده در وب سایت تماس حاصل فرمایید تا راهنمایی های لازم خدمت شما ارائه گردد.

مطلب پیشنهادی

تلویزیون شهری ، ویدئو وال(رنتال) ، تابلو روان ، تلویزیون شهری سه بعدی

امروزه یکی از مهمترین ابزارهای تبلیغاتی، نمایشگرهای الکترونیکی ال ای دی نظیر تلویزیون شهری و …