معرفی بهترین سپری فیکس

معرفی بهترین سپری فیکس

%name معرفی بهترین سپری فیکس

اسپری فیکس ها نه تنها در ماندگاری میکاپ، بلکه تو زیباتر شدن اون تاثیر خیلی زیادی دارن. به همین خاطر ، تمامی میکاپ آرتیست ها، بعد از اتمام کارشون از اسپری فیکس استفاده میکنن. پس برای داشتن یه میکاپ زیبا باید یک اسپری فیکسِ با کیفیت داشته باشیم برای همین اینجا 3 تا از بهترین اسپری های دنیا رو به شما معرفی میکنم.


اربن دی کی :

%name معرفی بهترین سپری فیکس

یکی از معروف ترین و بهترین اسپری ها. اربن دی کی اسپریی گیاهی هست، که ماندگاری میکاپ رو تا 16 ساعت بالا میبره. این اسپری فیکس هیچ نوع مواد مضری نداره برای همین هم افرادی که پوست حساسی دارن میتونن با خیال راحت از اون استفاده کنن.


اسپری فیکس مک:

%name معرفی بهترین سپری فیکس

دومین معرفی از برند مک هست. این محصول، پوست رو مات و یکدست میکنه. این اسپری فیکس، ماندگاری میکاپ رو تا 12 ساعت بالا میبره و محصولی ضد تعریق و رطوبت هست. اسپری فیکس مک، پارابن و الکل نداره و فرمولاسیونش بر پایه آب هست برای همین نه تنها به پوست آسیبی نمیرسونه بلکه باعث شادابی اون هم میشه.
قیمت و خرید اسپری فیکس مک

پیشنهادی:  برای روز مادر چه کادویی تهیه کنیم؟

اسپری فیکس میکاپ فوراور:

%name معرفی بهترین سپری فیکس

محصول آخر اسپری فیکس میکاپ فوراور هست. این محصول هم، مناسب برای انواع پوست، حتی پوست های حساسه. اسپری فیکسمیکاپ فوراور فاقد پارابن و الکل و حاوی هیالورونیک اسید هست که علاوه سِت کردن میکاپ، پوست رو آبرسانی میکنه و میکاپ رو از حالت پودری در میاره. جذب بسیار سریعی داره و پوست رو مرطوب میکنه و موندگاری میکاپ رو تا 12ساعت بالا میبره. میتونید حتی قبل از شروع میکاپ اون رو به عنوان زیر ساز روی پوستتون اسپری کنید.


3 تا از بهترین محصولات رو شناختید ، برای اینکه با محصولات بیشتری آشنا بشین و طرز کار با هرکدوم رو یاد بگیرید کافیه وارد سایت مای سفورا بشید و با خیال راحت خریدتون رو هم انجام بدید

مطلب پیشنهادی

تلویزیون شهری ، ویدئو وال(رنتال) ، تابلو روان ، تلویزیون شهری سه بعدی

امروزه یکی از مهمترین ابزارهای تبلیغاتی، نمایشگرهای الکترونیکی ال ای دی نظیر تلویزیون شهری و …