خرید بلیط هواپیما مشهد به ارزانترین قیمت با رادار361

هرساله افراد زیادی برای تفریح و زیارت از کیش راهی مشهد می‌شوند. پرواز مشهد از کیش پرواز نسبتاً پر ترددی محسوب می‌شود. در ادامه زمان خرید بلیط هواپیما مشهد با قیمت مناسب را بیان و شما را با یکی از بهترین سامانه‌های خرید بلیط هواپیما مشهد و رزرو هتل مشهد با بهترین قیمت ممکن آشنا می‌کنیم.

sfsdnfwejoicvun93by49cbt349bur2498tr42yr82ihri2huibuj 300x200 خرید بلیط هواپیما مشهد به ارزانترین قیمت با رادار361

 بلیط هواپیما مشهد

بلیط هواپیما مشهد کیش هر روز حدوداً از ساعت ۸ صبح آغاز می‌شود و تا ساعت 22:35 ادامه دارد و در چند نوبت انجام می‌شود.

فرودگاه کیش سالانه  مبدا و مقصد بیش از 23 هزار پرواز است و از بیش از ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار مسافر نیز میزبانی می‌کند.

مقاصد سایر پروازهای کیش علاوه بر مشهد شهرهای زیر است:

  • بندرعباس
  • گرگان
  • اصفهان
  • شیراز
  • مشهد
  • رشت
  • ساری
  • یزد
  • کرمان
  • تبریز
  • اراک
  • ماهشهر
  • جزیره سیری

فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد محل نشست‌وبرخاست بیش از ۷۰ هزار پرواز داخلی و خارجی پذیرای و بیش از ۱۰ میلیون مسافر است.

از امکانات و خدمات ویژه فرودگاه مشهد جهت افزایش رفاه حال مسافرین می‌توان به متصل بودن آن به خط یک متروی مشهد و وجود یک دستگاه جت‌وی در این فرودگاه اشاره کرد. جت‌وی پل ارتباطی متحرکی است که ورودی فرودگاه را به درب خروج سالن انتظار متصل می‌کند و مسافران می‌توانند بدون نیاز به سوارشدن به اتوبوس‌های فرودگاه خود را به هواپیما برسانند و وارد آن شوند.

ecmnnghehrihe5brighbeiybgc3i4cyt3i4htcw4ikh 300x225 خرید بلیط هواپیما مشهد به ارزانترین قیمت با رادار361

 چه شرکت‌های هواپیمایی پرواز مشهد را دارند؟

پرواز مشهد از کیش با هواپیماهای شرکت‌های هواپیمایی ایران ایرتور، زاگرس، ساها، سپهران، وارش، معراج،  کیش ایر و آتا انجام می‌شود. اکثر پروازهای مشهد از کیش توسط شرکت‌های هواپیمایی زاگرس، سپهران و وارش انجام می‌شود.

پیشنهادی:  نایاب‌ترین تمبر جهان حراج شد

ecmcpovu9noh99999y8t3478ytcc94yt3489cuyt3 h jm 300x200 خرید بلیط هواپیما مشهد به ارزانترین قیمت با رادار361

 چه زمانی بلیط هواپیما ارزان مشهد را بخریم؟

در کل برای سفر به مشهد همیشه تقاضای زیادی وجود دارد؛ اما فصل تابستان، روزهای ولادت و شهادت امام رضا و تعطیلات نوروز، ایام پیک سفر به مشهد محسوب می‌شوند (مخصوصاً تعطیلات نوروز) و تقاضا برای سفر به این شهر افزایش می‌یابد که افزایش قیمت بلیط هواپیما مشهد را به دنبال دارد؛ بنابراین در این ایام اصلاً نباید به فکر خرید بلیط مشهد با قیمت مناسب باشید؛ اما به دلیل اینکه مشهد زمستان‌های سرد و جان‌سوزی دارد، تقاضا برای سفر به این شهر در این فصل کمی کاهش می‌یابد و می‌توانید بلیط هواپیمای آن را با قیمت مناسبی تهیه کنید.

در کل نیمه دوم فروردین، ماه‌های اردیبهشت و خردادماه و مهر زمان کاملا مناسبی برای سفر به مشهد محسوب می‌شود؛ زیرا در این ماه‌ها  مشهد هم دارای آب و هوایی مناسب و ترافیک کمتر ی است و هم قیمت هتل‌ها در این ایام کاهش محسوسی دارد. بلیط‌های لحظه آخری مشهد نسبت به بلیط‌های معمولی در چند روز قبل از پرواز، به میزان قابل‌توجهی ارزان‌تر هستند.

این بلیط‌ها که گاهی اوقات اختلاف قیمت آن‌ها با بلیط‌های معمولی به چند صد هزار تومان هم می‌رسد، تنها در برخی از مواقع در ساعات پایانی باقی‌مانده به پرواز به‌صورت کاملاً محدود و فوری عرضه می‌شوند. این بلیط‌ها تنها زمانی عرضه می‌شوند که ظرفیت هواپیما در آخرین ساعت مانده به پرواز هنوز تکمیل نشده باشد و یا در کل تقاضا برای سفر به مشهد کاهش یافته باشد.

پیشنهادی:  جمجمه‌ای که یک شبه ارزشمند شد+عکس

البته بلیط‌های لحظه آخری تنها برای افرادی مناسب است که در هر روز و ساعتی آماده پرواز باشند و زمان سفر اصلاً برایشان اهمیت نداشته باشد. در ضمن در هنگام خرید بلیط لحظه آخری امکان انتخاب ساعت پرواز و شرکت هواپیمایی وجود ندارد و حق انتخابی ندارید.

پروازهای وسط هفته غیر از ایام پیک سفر و پروازهایی که در ساعات عصر یا پایانی شب انجام می‌شوند، نسبت به سایر پروازها ارزان‌تر هستند؛ اما پروازهای آخر هفته (مخصوصاً در ایام پیک) قیمت بالایی دارند.

vcmnotb34y42iryhb234uicry234uicrhx3ihri3ehij 300x200 خرید بلیط هواپیما مشهد به ارزانترین قیمت با رادار361

 خرید بلیط هواپیما مشهد و رزرو هتل مشهد با رادار361

رادار361 موتور جستجوی قدرتمندی برای تهیه بلیط هواپیما مشهد و سایر شهرها و رزرو هتل مشهد با کمترین قیمت ممکن است. رادار پس از اینکه مبدأ، مقصد و تاریخ سفرتان را مشخص کردید، فهرستی از پروازهای مسیر موردنظر را با حداقل قیمت ممکن برای هر پرواز نشان می‌دهد و می‌توانید با کلیک روی هر پرواز، سایت‌های فروشنده آن بلیط را مشاهده کنید.

رادار برای تسهیل یافتن بلیط موردنظرتان قابلیت مرتب‌کردن پروازها بر اساس ارزان‌ترین قیمت، کوتاه‌ترین مدت‌زمان پرواز، نزدیک‌ترین زمان به زمان کنونی و پیشنهاد رادار را ایجاد کرده است. شما می‌توانید از قابلیت فیلترکردن پروازها بر اساس محدوده زمانی ساعت پرواز، نوع هواپیما، شرکت هواپیمایی و کلاس پروازی نیز بهره‌مند شوید. با انتخاب گزینه جزئیات پرواز در زیر هر پرواز می‌توانید مدت‌زمان و نوع هواپیمای آن را مشاهده کنید. همچنین در رادار ارزان‌ترین بلیط پرواز موردنظر در هر یک از روزهای هفته نیز نمایش داده شده است.

dvkjpoedungobibhiuguhcwjnhuwxchvvc 300x209 خرید بلیط هواپیما مشهد به ارزانترین قیمت با رادار361

 برای رزرو هتل مشهد و سایر هتل‌ها از طریق رادار، پس از اینکه شهر موردنظرتان، تاریخ ورود و خروج و ظرفیت اتاق (این گزینه اختیاری است) را مشخص کردید، فهرستی از هتل‌های شهر موردنظر با حداقل قیمت ممکن برای هر هتل را مشاهده می‌کنید و با کلیک روی نام هر هتل می‌توانید، سایت‌های ارائه‌دهنده خدمات رزرو آن را ببینید و به سایت مربوطه هدایت شوید. در قسمت رزرو هتل نیز امکان مرتب‌سازی هتل‌ها بر اساس کمترین قیمت، بالاترین امتیاز، بیشترین نظرات و پیشنهاد رادار وجود دارد.

پیشنهادی:  تاثیر برندسازی از طریق چاپ کاتالوگ و کارت ویزیت

ddvgn jgjpvwrjcnontuy98nyb9unopj3nerkl 300x172 خرید بلیط هواپیما مشهد به ارزانترین قیمت با رادار361

شما می‌توانید برای اینکه هتل موردنظرتان را راحت‌تر پیدا کنید از قابلیت فیلترکردن هتل‌ها براساس هزینه، تعداد ستاره‌ها، امکانات و امتیاز آن‌ها استفاده کنید. در قسمت هزینه، هزینه اتاق‌ها بر اساس ظرفیت آن‌ها به ازای هر شب اقامت یا مدت‌زمان تعیین‌شده توسط شما نمایش داده شده است و می توانید بودجه موردنظرتان را روی محور مشخص کنید.

فیلترکردن هتل‌ها بر اساس ویژگی‌های خاص نیز در رادار امکان‌‌‌‌پذیر است. مثلاً می‌توان هتل‌های مشهد را بر اساس نزدیکی به حرم یا قرار داشتن در مجاورت آن، نزدیکی به حرم، ایستگاه مترو، اتوبوس BRT، مراکز خرید و قرارداشتن در خارج از محدوده ترافیکی، برخورداری از چشم‌انداز حرم و نزدیکی به ورودی‌های مختلف حرم (باب‌الرضا، باب‌الجواد، بست شیخ حر عاملی، بست شیخ طبرسی و بست شیخ طوس) فیلتر کرد.

در صفحه اصلی قسمت رزرو هتل رادار ارزان‌ترین هتل‌های محبوب‌ترین شهرهای گردشگری کشور یعنی شهرهای تهران، یزد، شیراز، اصفهان، کیش و قشم نمایش داده شده است. درضمن در رادار نظرات مردم در مورد هتل‌های مختلف از منابع مختلف جمع‌آوری شده است.

مطلب پیشنهادی

شرایط و قیمت رهن و اجاره و خرید و فروش ملک در شهر مازندران

شرایط و قیمت رهن و اجاره و خرید و فروش ملک در شهر مازندران رهن …