معرفی برترین مدل‌های سری A گوشی‌های سامسونگ گلکسی

سامسونگ از محبوب‌‌ترین و پرفروش‌‌ترین برندها در بازار ایران و جهان است. در طی چند سال اخیر گوشی‌های میان رده این برند کره‌ای مورد توجه افراد بسیاری قرار گرفته است. در واقع سامسونگ با ارائه گوشی‌های سری A خود به عنوان گوشی‌های اقتصادی و میان رده توانست به خوبی با برندهای چینی مانند شیائومی و هواوی که محصولات مقرون به صرفه تولید‌ می‌کنند به رقابت بپردازد. گوشی‌های سری A سامسونگ با وجود قیمت مناسبی که دارند دارای قابلیت‌های متنوعی هستند.

اگر‌ می‌خواهید با بهترین گوشی‌های سامسونگ سری A بیشتر آشنا شوید پیشنهاد‌ می‌کنیم تا پایان این مطلب از نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ با ما همراه باشید.

5968c344 deb4 445a 9e92 2962f74dd967 معرفی برترین مدل‌های سری A گوشی‌های سامسونگ گلکسی

معرفی سری A گوشی‌های سامسونگ

سری گوشی Samsung Galaxy A مجموعه ای میان رده از گوشی‌های این کمپانی محبوب هستند که ضمن بهره‌مندی از قابلیت‌های خلاقانه و آخرین تکنولوژی‌های روز گوشی‌های هوشمند از قیمت مناسبی برخورداراند. حرف A در این سری گوشی‌ها به واژه Alpha اشاره‌ می‌کند و نخستین مدل این سری نیز در سال 2014 با نام سامسونگ گلکسی آلفا ارائه گردید و پس از آن مدل‌های جدیدتر این سری به بازار عرضه شدند. به طوری که هر چقدر عدد کنار حرف A بیشتر باشد آن گوشی جدیدتر بوده و از امکانات بیشتری برخوردار است. بنابراین هنگام مراجعه به نمایندگی موبایل سامسونگ در فلکه اول تهرانپارس و سایر شعبات بهتر است که به سراغ آخرین مدل‌های این سری بروید.

47e465d1 78c0 44bd 83b0 98b64e84e002 معرفی برترین مدل‌های سری A گوشی‌های سامسونگ گلکسی

سری‌های گوشی سامسونگ چه تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند؟

کمپانی سامسونگ گوشی‌های هوشمند خود را در چهار سری S، Z، A و M تولید‌ می‌کند. در این میان سری S پرچمدار گوشی‌های این شرکت هستند و بالاترین قیمت را به خود اختصاص‌ می‌دهند. همچنین سری Z گوشی‌های این برند نیز به صورت تاشو بوده و برخی از مدل‌های آن حتی از سری S نیز گران قیمت‌تر هستند.

پیشنهادی:  رشد سنگ های زنده؛ پدیده ای عجیب در رومانی + عکس

سری‌های A وm نیز از گوشی‌های میان رده سامسونگ محسوب‌ می‌شوند و قیمت‌های متنوعی دارند. با توجه به محبوبیت گوشی‌های میان رده و اقتصادی میان کاربران، کمپانی سامسونگ همواره در تلاش است که گوشی‌های این دو سری را با تنوع بیشتری تولید و عرضه نماید. لازم است که اشاره کنیم تمامی قطعات این گوشی‌ها در نمایندگی تعمیرات گوشی سامسونگ در شرق تهران موجود است و در صورت خرابی و یا صدمه دیدن گوشی‌های سامسونگ به راحتی‌ می‌توانید به یکی ار نمایندگی‌های آن مراجعه نمایید.

d14374cd b3ec 4e5c 8a5d 8ed6d31a5f4f معرفی برترین مدل‌های سری A گوشی‌های سامسونگ گلکسی

معرفی گوشی‌های سری A سامسونگ

سری A گوشی‌های سامسونگ از تنوع بالایی برخوردارهستند که در ادامه مطلب از نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ به معرفی آن‌ها‌ می‌پردازیم.

گوشی‌های اقتصادی

از ارزان‌‌ترین و اقتصادی‌‌ترین گوشی‌های این سری‌ می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • گلکسی  A02
  • گلکسی A02s
  • گلکسی A03s
  • گلکسی A12
  • گلکسی A12 ناچو
  • گلکسی A22

بنابراین کاربرانی که‌ می‌خواهند یک گوشی سامسونگ با قیمتی حدود ۵ میلیون تومان تهیه کنند این محصولات‌ می‌تواند بهترین گزینه برای آن‌ها باشد.

گوشی‌های میان رده

تعدادی از گوشی‌های سری A سامسونگ گوشی‌های میان رده با قیمت مناسب هستند که نسبت به مدل‌های قبلی از قابلیت‌های بیشتری برخورداراند. از جمله این گوشی‌ها‌ می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • گلکسی  A22 5G
  • گلکسی  A32
  • گلکسی  A32 5G

لازم است که اشاره کنیم کمپانی سامسونگ بعضی از گوشی‌های خود را در دو نسخه 4G و 5G تولید‌ می‌نماید که از نظر امکانات و سخت افزار با یکدیگر متفاوت هستند.

مرغوب‌‌ترین گوشی‌های سری A

اگر به دنبال بهترین گوشی‌های این سری و با امکانات فوق العاده هستید ما به شما مدل‌های زیر را پیشنهاد‌ می‌کنیم.

  • گلکسی A52
  • گلکسی  A52 5G
  • گلکسی  A52s 5G
  • گلکسی  A72
پیشنهادی:  آدم‌ربایی‌های مرموز با پایان‌های غیر منتظره

این مدل از گوشی‌های سری A دارای بیشترین امکانات ممکن هستند و‌ می‌توانید با خرید آن‌ها تجربه‌ای مشابه گوشی‌های سری S این کمپانی داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این گوشی‌ها و یا در صورت آسیب دیدن و خرابی آن‌ها کافیست با شماره نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ شرق تهران تماس بگیرید و از کارشناسان این مجموعه مشاوره‌های لازم را دریافت نمایید.

05d61915 7d30 462b b152 e3063004ec75 معرفی برترین مدل‌های سری A گوشی‌های سامسونگ گلکسی

بهترین گوشی سامسونگ سری A از لحاظ دوربین

کمپانی سامسونگ بر خلاف گوشی‌های سری S خود بر روی سری A محصولات خود خیلی بر روی دوربین متمرکز نشده است و سعی کرده تعادل لازم را میان امکانات و قیمت ایجاد نماید. اما مدل‌های گران قیمت این سری از دوربین‌های مناسبی برخوردار هستند. به عنوان مثال گلکسی A73 با برخورداری از دوربین 108 پیکسلی از برترین گوشی‌های سری A است که در محیط‌ها دارای نور کافی تصاویر بسیار با کیفیتی را به ثبت‌ می‌رساند. همچنین در شب نیز کیفیت تصاویر این دوربین خیلی افت کیفیت پیدا نمی کند و با بهره گیری از فناوری ترکیب پیکسل‌ها با رزولوشون 9 مگاپیکسل تصاویر را ذخیره سازی‌ می‌نماید.

آیا سری A سامسونگ گلکسی ضد آب هستند؟

اکثر مدل‌های اخیر سری A سامسونگ به صورت ضد آب تولید شده و دارای رتبه بندی IP67 هستند و از جمله آن‌ها‌ می‌توان به A34 و A54 اشاره نمود. این گوشی‌ها‌ می‌توانند در عمق حداکثر یک متری آب به مدت 30 دقیقه دوام بیاورند و هیچگونه آسیبی نبینند. به طور کلی قرار گرفتن در کنار آب دریا و یا کلر برای هیچگونه گوشی هوشمندی حتی پیشرفته‌‌ترین مدل‌ها پیشنهاد نمی‌شود و موجب خراب شدن و آسیب دیدن قطعات گوشی‌ می‌گردد.

پیشنهادی:  مهریه و نفقه در عقد موقت به چه صورت است‌؟

بنابراین بهتر است به خوبی از این گوشی‌ها محافظت کنید تا طول عمر بیشتری داشته باشند. در صورتی که گوشی سامسونگ تان در اثر افتادن به داخل آب صدمه ببیند‌ می‌توانید با مراجعه به نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ در تهرانپارس این مشکل را حل نمایید و در کوتاه‌‌ترین زمان ممکن گوشی را تعمیر کنید.

f0123df5 147e 4544 8577 67b9b0807647 معرفی برترین مدل‌های سری A گوشی‌های سامسونگ گلکسی

جدیدترین نسل از سری A گوشی های سامسونگ

از جدیدترین و پیشرفته‌‌ترین مدل‌های سری A گوشی‌های سامسونگ‌ می‌توان به مدل‌های A14، A34 و A54 اشاره نمود که با توجه به تمامی نیازهای کاربران طراحی و تولید شده اند.‌این گوشی‌ها دارای قابلیت هایی مانند صفحه نمایش بی نهایت، دوربین فک برانداز و باتری با ظرفیت بسیار عالی هستند. تمامی این مدل‌ها از اینترنت 5G برخوردار هستند و‌ می‌توانید به راحتی با استفاده از آن‌ها در هر زمانی به گشت و گذار در شبکه‌های اجتماعی مختلف بپردازید.

قیمت و خرید بهترین گوشی‌های گلکسی سامسونگ سری A

قیمت گوشی‌های سری A سامسونگ با توجه به مدل آن‌ها متفاوت است و کاربران‌ می‌توانند متناسب با بودجه خود بهترین محصولات را تهیه کنند. از گران‌‌ترین گوشی‌های گلکسی سری A‌ می‌توان به A73 اشاره نمود که قیمت آن کمتر از S21FE است. با توجه به نوسانات قیمت گوشی‌های هوشمند و ثابت نبودن آن‌ها برای اطلاع از قیمت بروز و دقیق آن‌ها‌ می‌توانید به وب‌سایت نمایندگی موبایل سامسونگ مراجعه نمایید. این نمایندگی‌ها محصولات اصل و اورجینال کمپانی سامسونگ را با بهترین قیمت بازار ارائه‌ می‌دهند. از این رو‌ می‌توانید با اطمینان خاطر برای خرید و تعمیرات گوشی سامسونگ به یکی از این نمایندگی‌ها مراجعه کنید.

پایان رپورتاژ آگهی

مطلب پیشنهادی

تلویزیون شهری ، ویدئو وال(رنتال) ، تابلو روان ، تلویزیون شهری سه بعدی

امروزه یکی از مهمترین ابزارهای تبلیغاتی، نمایشگرهای الکترونیکی ال ای دی نظیر تلویزیون شهری و …