مرکز ایمپلنت شرق تهران

435gv6y67buj6un8 مرکز ایمپلنت شرق تهران

کلینیک دندانپزشکی مشیریه (ایثار) بعنوان مرکز ایمپلنت شرق تهران در عرصه‌ی دندان و دهان خدمات متنوعی ارائه میکند که بخش عمده ای از مشکلات دندان و دهان شما با حداقل تعرفه قیمت و شرایط اقساطی و قبول شرایط بیمه پوشش میدهد.

حتماً شما هم تا به‌حال افرادی را ملاقات کرده‌اید که از ظاهر خود رضایت ندارند یا شاید خودتان جزو همین دسته باشید. منظورمان افرادی است که به دلیل نقصی که در ظاهر خود دارند؛ سعی می‌کنند به جز در موارد ضروری از منزل خارج نشوند و به همین دلیل نیز روابط اجتماعی مطلوبی ندارند.

همان کسانی که فقدان شدید اعتمادبه‌نفس زندگی‌شان را تحت شعاع قرار داده و به نحوی تمام تصمیم‌هایشان را کنترل می‌کند. بعضی از مشکلات ظاهری بسیار مهمی که سبب کاهش اعتمادبه‌نفس و در درجات بالاتر، انزوا و افسردگی در برخی افراد می‌شود عبارت‌‌اند از؛ کم‌پشتی مو، چاقی یا لاغری زیاد، ناراحتی‌های پوستی نظیر آکنه یا جوش و مشکلات مربوط به دندان که مشکلات دندانی یکی از مهم‌ترین موارد است.

عدۀ زیادی از افراد به دلیل عدم رعایت بهداشت فردی، مشکلات مادرزادی، مصرف دخانیات، ضربات ناشی از فعالیت‌های فیزیکی در ورزش یا حتی درگیری و… با مشکلات دندانی مواجه می‌شوند یا حتی دندان‌های خود را از دست می‌دهند و نه تنها از دردهای دندان بلکه از ظاهر نازیبای آن نیز رنج می‌برند.

در سال‌های گذشته تنها پیشنهاد دندانپزشکان به این افراد، استفاده از دندان‌های مصنوعی یا همان دست‌دندان بود که در روحیۀ افراد نیز تأثیر منفی داشت. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی راهکارهای جایگزینی ارائه شده است که فرد بعد از انجام دادن آنها اصلاً احساس ناراحتی نمی‌کند و تا حد بسیار زیادی به زیبایی ظاهر خود می‌افزاید.

پیشنهادی:  چرا سرمایه‌گذاری روی سیم کارت ایده خوبی است

دو مورد از این راهکارهای سودمند استفاده از ایمپلنت و کامپوزیت دندان است. شاید بپرسید کامپوزیت دندان و ایمپلنت چیست یا اصلاً چه تفاوتی با یکدیگر دارد و کدام یک بهتر است؟ شاید هم می‌خواهید بدانید که ایمپلنت دندان جلو کار مناسبی است و چه جاهایی ایمپلنت ارزان انجام می‌دهند؟ اگر این پرسش‌ها ذهن شما را هم مشغول کرده تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

ایمپلنت چیست؟

yjn 66j 6r7k6mtuk مرکز ایمپلنت شرق تهران

شاید بهتر باشد پیش از صحبت دربارۀ ایمپلنت دندان جلو و ایمپلنت ارزان با ایمپلنت بیشتر آشنا شویم. «ایمپلنت چیست؟» یکی از پرتکرارترین سؤالات مراجعه‌کنندگان به مراکز دندانپزشکی است و جالب آنکه درست بعد از اطلاع دربارۀ ایمپلنت می‌خواهند درخصوص کامپوزیت دندان و تفاوت آن با ایمپلنت بدانند.

به همین دلیل ما می‌خواهیم در این قسمت به این سؤالات پاسخ دهیم. اگر بخواهیم به صورت خلاصه بگوییم؛ ایمپلنت جایگزین بسیار مناسبی برای دندان‌های از دست رفته است و اجزای اصلی آن نیز عبارت‌اند از؛ فیکسچر یا ریشه، تاج یا روکش و اباتمنت که به فیکسچر و تاج وصل می‌شود.

این سه جزء با همکاری یکدیگر به آن دسته از افرادی که به هر دلیلی دندان‌های خود را از دست داده‌اند کمک شایانی می‌کنند تا بتوانند به طبیعی‌ترین شکل ممکن زیبایی دندان‌ها و لبخند خود را دوباره تجربه کنند. در تصویر فوق به خوبی اجزای مختلف ایمپلنت قابل مشاهده است.

حال که با ایمپلنت آشنا شدیم بهتر است دربارۀ ایمپلنت دندان جلو بیشتر توضیح دهیم. امروزه تمایل افراد به ایمپلنت دندان جلو بسیار افزایش یافته است؛ زیرا به دلیل طبیعی و زیبا بودنش تأثیر مثبتی بر ظاهر می‌گذارد.

گفتنی است انجام ایمپلنت دندان جلو برای آن دسته از مراجعه‌کنندگانی امکان پذیر است که مراحل رشد استخوان فک را کامل کرده‌اند؛ بنابراین کودکانی که به هردلیلی دندان‌های جلوی خود را از دست داده‌اند باید تا سن ۱۸ سالگی صبر کنند.

پیشنهادی:  2برند برتر جهانی کلید هوایی

دندان پزشک‌ها نیز پیش از انجام ایمپلنت دندان جلو شرایط فک و تکمیل رشد مراجعه‌کنندگان را به دقت بررسی می‌کنند پس جای نگرانی نیست.

ایمپلنت یا کامپوزیت دندان؟

همانطورکه پیش‌تر گفته شد؛ امروزه راهکارهای متعددی برای بازگرداندن زیبایی دندان‌ها ارائه می‌شود که دو نمونه از آنها ایمپلنت و کامپوزیت دندان هستند. با ایمپلنت آشنا شدیم؛ اما کامپوزیت دندان چیست و کدام یک برای شما بهتر است؟

ایمپلنت جایگزین دندان از دست رفته است؛ اما کامپوزیت دندان مراجعه‌کننده را با لایه‌ای از مواد می‌پوشاند تا زیباتر به نظر برسد. شایان ذکر است که کامپوزیت در بیشتر مواقع برای دندان‌های جلویی استفاده می‌شود تا لبخند فرد زیباتر به‌نظر برسد.

درحقیقت، کامپوزیت برای آن دسته از افرادی مناسب است که دندان دارند؛ اما دندان‌هایشان به هر دلیلی تغییر رنگ داده، ترک خورده یا زیبا به نظر نمی‌رسد. در ادامه برخی از مزایای استفاده از هردوی این روش‌ها را مشاهده می‌کنیم.

ایمپلنت کامپوزیت دندان

 

افزایش اعتماد به‌نفس افزایش اعتماد به‌نفس
بهبود قدرت جویدن غذا درمان آسان و سریع و بدون درد
کمک به سلامتی دهان و دندان هزینۀ نسبتاً مناسب
جلوگیری از تحلیل استخوان در فک آسان‌ بودن فرآیند ترمیم (درصورت آسیب دیدن)
دوام مادام‌العمر تحمل فشار زیاد
محافظت از دندان‌های باقی‌مانده در برابر فشار تراشیده شدن سطح بسیار کمی از دندان (در بعضی روش‌ها سطح دندان اصلا تراشیده نمی‌شود.)

براساس آنچه در جدول بالا قابل مشاهده است هردوی این روش‌ها مزایای زیادی دارند. ازآنجاکه ایمپلنت و کامپوزیت تا حدود بسیار زیادی با یکدیگر متفاوت هستند؛ به منظور تشخیص مناسب‌ترین روش برای زیباسازی لبخندتان باید به پزشک مراجعه و مشاوره دریافت کنید.

این موضوع نیز برای عده‌ای چالش‌برانگیز است؛ زیرا یافتن دندان‌پزشک حرفه‌ای با هزینه‌های مقرون‌به‌صرفه کار آسانی نیست. در ادامه اطلاعات بیشتری در این مورد ارائه خواهیم داد.

image006 مرکز ایمپلنت شرق تهران

بهترین مرکز ایمپلنت شرق تهران

در این مطلب دربارۀ اینکه ایمپلنت چیست و چه تفاوتی با کامپوزیت دارد، ایمپلنت دندان جلویی و مزایای استفاده از ایمپلنت و کامپوزیت توضیح دادیم. اکنون زمان آن رسیده است تا بهترین مرکز ایمپلنت شرق تهران را معرفی کنیم.

آن دسته از افرادی که تمایل به انجام ایمپلنت ارزان و حرفه‌ای دارند با مراجعه به این مرکز می‌توانند به زیبایی دلخواه خود با هزینۀ مناسب دست یابند. کلینیک دندانپزشکی ایثار را می‌توان به عنوان بزرگترین، مجهزترین و مدرنترین مرکز ایمپلنت شرق تهران و بهترین دندانپزشکی مشریه درنظر گرفت.

زیرا علاوه بر بهره بردن از به‌روزترین و مدرن‌ترین متدهای دندانپزشکی هزینۀ مناسبی را برای فعالیت‌های مختلف نظیر ایمپلنت، کامپوزیت دندان، ارتودنسی، جراحی، کارهای دندانپزشکی مربوط به اطفال و سایر کارهای زیبایی و درمانی دریافت می‌کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر دربارۀ ایمپلنت ارزان در بهترین دندانپزشکی مشریه به سایت ایثار مراجعه کنید. درصورت تمایل به انجام کامپوزیت نیز بد نیست تا به صفحه مربوط به نمونه‌کارهای کامپوزیت دندان سایت کلینیک ایثار سری بزنید.

ناگفته نماند ساعت کاری مجموعه، شنبه تا پنجشنبه از ساعت 10 تا 20 است؛ بنابراین می‌توانید با برقراری تماس از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در سایت ایثار به این کلینیک مراجعه کرده و فعالیت‌های مربوط به زیبایی یا کارهای درمانی خود را انجام دهید.

پیشنهادی:  آموزش کامل تنظیم اپل واچ

مطلب پیشنهادی

تلویزیون شهری ، ویدئو وال(رنتال) ، تابلو روان ، تلویزیون شهری سه بعدی

امروزه یکی از مهمترین ابزارهای تبلیغاتی، نمایشگرهای الکترونیکی ال ای دی نظیر تلویزیون شهری و …