روش های افزایش ممبر دیسکورد

خرید ممبر دیسکورد معمولا بهترین راهکاری است که برای افزایش­دادن تعداد اعضای سرور دیسکورد به­کار برده می­شود. اما سوال اینجاست که به جز ثبت سفارش ممبر، چه روش­های دیگری برای این منظور وجود دارد؟ آیا این روش­ها می­توانند ممبرهای جذب­شده به سرور را در آن­جا نگه دارند؟

برای پاسخ به سوالات مطرح­شده در این مقاله با ما همراه باشید. زیرا قصد داریم تا با ذکر نکاتی طلایی، شما را با تک­تک روش­های افزایش ممبر دیسکورد آشنا کنیم و به این موضوع مهم بپردازیم که چگونه می­توان به یک مدیر سرور موفق در دیسکورد تبدیل شد؟

3tgtv35ybbb 46uh64 روش های افزایش ممبر دیسکورد

نکاتی که باید در مورد مدیریت سرور دیسکورد بدانید

ساخت سرور و برقراری ارتباط با اعضای آن، یکی دیگر از ویژگی­های بی­شماری است که با نصب نرم­افزار دیسکورد به­دست خواهید آورد. اما مدیریت سرور زمانی جذاب است که ممبرهای آن مشغول به چت و فعالیت­کردن در آن باشند.

به همین دلیل می­توان گفت تا زمانی که تعداد اعضای یک سرور به حد نصاب نرسد، قابلیت­های نرم­افزار دیسکورد بی­فایده خواهند بود.

چه راهکارهایی برای افزایش ممبر دیسکورد وجود دارد؟

اگر بخواهیم از خرید ممبر دیسکورد فاکتور بگیریم، راهکارهایی مثل برندسازی، استفاده از ایموجی و گیف، ربات­ها، انتخاب موضوع، نحوه برخورد با اعضا، برگزاری ایونت و فعالیت مداوم هستند که تاثیر زیادی در افزایش ممبر دیسکورد دارند. در ادامه هر یک را معرفی خواهیم کرد.

منظور از برندسازی در دیسکورد چیست؟

برندسازی یعنی سرور شما دارای ویژگی­هایی است که در صورت نبودتان، اعضا جای خالی­تان را حس کنند. همچنین اگر محتوای سرور و نحوه فعالیت­تان مخصوص خودتان باشد، تک­تک اعضا به فعالیت­کردن در سرور عادت کرده و تعامل بهتری با یکدیگر خواهند داشت.

پیشنهادی:  فرش دستباف منزل خود را دست کم نگیر !

به همین دلیل توصیه می­شود که قبل از خرید ممبر دیسکورد، ابتدا به­دنبال پیداکردن یک نام جذاب برای سرور خود باشید. بعد از آن پروفایلی انتخاب کنید که گویای فعالیت­های داخل سرور بوده و رنگ و طرح آن به گونه­ای است که در ذهن افراد ثبت می­شود.

آیا تاثیر استفاده ایموجی و گیف از خرید ممبر دیسکورد بیشتر است؟

فرقی ندارد از ایموجی و متن­های دکوری استفاده کنید، یا یک طراحی ساده برای ظاهر سرور خود در نظر بگیرید؛ این مهم است که هیچ یک از آن­ها به­اندازه خرید ممبر دیسکورد در روند پیشرفت سرور شما تاثیرگذار نیستند.

با این حال نمی­توان از ایجاد طراحی­های خاص به­کمک ایموجی­ها، متن­های دکوری و گیف چشم­پوشی کرد. زیرا هر چه ظاهر سرورتان خاص­تر و جذاب­تر باشد، اعضای آن تمایل بیشتری برای گذراندن وقت در آن خواهند داشت.

سرور خود را بدون ربات­ها رها نکنید

در دیسکورد ربات­های زیادی وجود دارند که باعث سرگرمی افراد و شروع تعامل­های طولانی­مدت می­شوند. به همین دلیل تحت هیچ شرایطی از اضافه­کردن آن­ها به سرور خود، فاکتور نگیرید.

انتخاب موضوع چه ارتباطی به افزایش ممبر دیسکورد دارد؟

زمانی که مدیر یک سرور می­شوید، بهترین عملکرد این است که مثل یک دارکوب، اقدام به نشانه­گذاری یک نقطه کرده و مدام به همان نقطه نوک بزنید تا بتوانید آن­جا را به یک خانه امن و دائمی برای خود تبدیل کنید. زیرا انتخاب موضوع برای سرور دیسکورد، حکم همان نقطه­ای را دارد که دارکوب در اولین قدم، آن را انتخاب می­کند.

پیشنهادی:  با بلیچنگ در خانه در زمان خود صرفه جویی کنید!

توجه داشته باشید که صحبت و تولید محتوا در رابطه با یک عنوان و موضوع مشخص، کسانی را به سرور شما جذب می­کند که به­صورت دائمی ماندگار می­شوند. زیرا سرور شما جایی است که به نیاز آن­ها در رابطه با آن موضوع، پاسخ خواهد داد.

با اعضای سرور خود به­درستی برخورد کنید

درصورتی­که مدیر سرور با اعضای خود خوش­رفتار باشد و از خود یک شخصیت جذاب، حاضرجواب و شوخ به نمایش بگذارد، باعث می­شود تا اعضای آن هنگام برقراری ارتباط با او و دیگران، اوقات خوشی را سپری کرده و به­مرور زمان، بودن در سرور برایشان به یک عادت تبدیل شود.

ایونت چیست و چه نقشی در دیسکورد دارد؟

ایونت به­عنوان فرآیندی شناخته می­شود که مدیران آن باید مشغول به مدیریت یک جلسه، همایش، دورهمی، تیم­سازی و مهمانی شوند. باید بگوییم که برای برگزاری ایونت ایده­های متنوع زیادی وجود دارد که با اجرای آن­ها قادر به ساخت یک محیط جذاب و صمیمی برای اعضای سرورتان خواهید بود.

به­عنوان مثال می­توانید طی برگزاری ایونت با اعضای خود، در مورد یکی از بازی­های ویدیویی معروف صحبت کنید یا نظرات خود را در رابطه با بازار کار، مشاغل فریلنسری و خیلی موارد دیگر با اعضای ایونت به اشتراک بگذارید.

همیشه اکتیو و فعال باقی بمانید

اگر بخواهیم قبل از خرید ممبر دیسکورد، مهم­ترین روش قطعی و تاثیرگذار در عضوگیری دیسکورد را به شما معرفی کنیم، آن فعالیت مداوم و اکتیوبودن است.

به­طوری که اگر برای سرور خود ممبر بخرید، حواستان به برندسازی آن باشد و از خود یک شخصیت شوخ جذاب نشان دهید، اما به­طور مداوم فعالیت نکنید و در دید و دسترس کاربران نباشید، متاسفانه به­سرعت فراموش شده و از ذهن­ها پاک می­شوید.

پیشنهادی:  مشکلات طلاق به حیوانات خانگی هم رسید

به همین دلیل توصیه ما این است که ابتدا یک برنامه­ریزی دقیق در رابطه با ساعت­های فعالیت خود مشخص کنید و بعد از آن به­دنبال ساخت سرور و خرید ممبر بروید.

خرید عضو دیسکورد آنلاین برای چه زمانی مناسب است

برای کسانی که در ابتدای ساخت سرور، برندسازی و تعامل هستند خرید ممبر دیسکورد ارزان به­شدت توصیه می­شود. چراکه وجود ممبر علاوه بر منظم­کردن برنامه­ها، اعتماد به­نفس اولیه برای شروع را در شما ایجاد خواهد کرد.

ازاین­رو اگر علاقه­مند به داشتن یک سرور در این نرم­افزار هستید، پیشنهاد می­کنیم که در کنار راهکارهای گفته­شده به­دنبال خرید ممبر دیسکوردآنلاین باشید. توجه داشته باشید که این اعضا می­توانند هم به­صورت واقعی و هم فیک به سرورتان اضافه شوند.

42trv35t4y5y46u روش های افزایش ممبر دیسکورد

جمع­بندی

دیسکورد نرم­افزاری است که هم در کامپیوتر و هم موبایل قابل نصب و استفاده است. این برنامه قابلیت­های زیادی مثل ساخت سرور دارد که افراد زیادی علاقه­مند به مدیریت آن هستند.

اما با توجه به اینکه هیچ سروری بدون اعضا قادر به ادامه فعالیت نیست و بودنش هیچ فایده­ای ندارد، مدیران مجبور هستند تا با فعالیت­های مستمر، برندسازی، استفاده از ایموجی و گیف، برگزاری ایونت و تمرکز روی یک موضوع خاص، اقدام به جذب ممبر کنند.

باید بگوییم که در میان همه روش­های گفته­شده، خرید ممبر دیسکورد آنلاین از محبوبیت بیشتری برخوردار است. زیرا در همان ابتدای کار اعضایی را در اختیار شما قرار می­دهد که مجبور به فعالیت و ایجاد تعامل در سرورتان خواهید شد.

مطلب پیشنهادی

تلویزیون شهری ، ویدئو وال(رنتال) ، تابلو روان ، تلویزیون شهری سه بعدی

امروزه یکی از مهمترین ابزارهای تبلیغاتی، نمایشگرهای الکترونیکی ال ای دی نظیر تلویزیون شهری و …