برای خوانندگی باید به چه چیزهایی توجه داشته باشیم؟

برای خوانندگی باید به چه چیزهایی توجه داشته باشیم؟

موزیک یکی ازسرگرمی های روزانه مردم است که طی مدت طولانی توانسته تاثیر بسزایی روی مردم بگذارد. برای اینکه بتوانید خوانندگی را شروع کنید نیاز به موسیقی بی کلام یا همان بیت دارید، اگر علاقمند به موسیقی هستید این مطلب را انتها دنبال کنید؛ چون قرار است به نکاتی اشاره داشته باشیم که میتواند در علاقه شما تاثیر زیادی داشته باشد.

 

bee5d1b5 e54d 454f b37f 8cd0a7a6b998 scaled برای خوانندگی باید به چه چیزهایی توجه داشته باشیم؟

آهنگسازی یا تنظیم مناسب

هرچقدر آهنگسازی یا تنظیم شما با کیفیت ترو خلاقانه تر باشد مسلما بهترین نتیجه را خواهید گرفت، توجه داشته باشید شما بهترین خواننده هم که باشید نیاز به آهنگسازان ماهر دارید.

آهنگسازان سایت:

آثار ما همواره از فیلتر های سختگیرانه مهندس های تیم تایید میشوند پس خیال شما از کیفیت کارها راحت خواهد بود .

میکس و مسترینگ:

شما میتوانید آثار آماده خود را همراه با وکال برای پشتیبانی ارسال کنید تا با قیمت بسیار مناسب مسترینگ شما انجام شود.

پیشنهادی:  معرفی برترین مدل‌های سری A گوشی‌های سامسونگ گلکسی

نکته مهم دیگری که برای این مورد وجود دارد این است میتوانید اثری را به طور اختصاصی بخرید و یا به طور رایگان از آنها استفاده کنید.

هزینه:

بیت ها در بازه‌های قیمتی مختلفی هستند و تنوع زیادی دارند. تفاوت قیمت آثار به دلایل زیادی ایجاد می‌شود. وقت به کاررفته در اثر، سبک، امکانات و ویژگی‌های بیت و نوع آن از عوامل تاثیرگذار در قیمت هستند.

نحوه فروش :

فروش اثر آهنگسازان به صورت درصدی خواهد بود، کیدنس از هر اثر فروش رفته 10% برمیدارد.

هیپ هاپ :

هیپ هاپ در دهه 1970، در شهر نیویورک به عنوان یک داد و ستد فرهنگی بین سیاه پوستان آمریکایی لاتین به شهرت رسید و به یکی از محبوب ترین سبک های موجود دردنیا رسید. ریتم این سبک عمدتا 4/4 است و موزیسین میتواند از هر خلاقیتی از جمله سمپل بهره ببرد، همچنین خواننده از استفاده تمام فلو ها(سبک خواندن) بدون هیچ قید و بندی آزاد است.

پیشنهادی:  بررسی 5 سرویس 26 پارچه اپال در طرح و شکل متفاوت

ترپ:

موسیقی ترپ که با نام ترپستپ نیز شناخته میشود از سبک های موسیقی الکترونیک است. که در اوایل سال 2007 بوجود آمد. میتوان به نحوه ای گفت سبک ترپ شباهت زیادی به هیپ هاپ دارد! به طوری که ساز های استفاده شده در سبک ترپ همان هیپ هاپ است. ریتم این اثر نیز عمدتا 4/4 است

دریل:

سبک دریل توسط جوانان آمریکایی در محله ای به نام شیکاگو شکل گرفت.دریل جنبه اعتراضی به مشکلات اجتماعی و اقتصادی داشت و یکی از زیرشاخه های سبک رپ بود. این سبک حدودا تمپوی 130 تا 155 دارد که معروف ترین آن 140 است.

سبک پاپ:

سبک پاپ بسیار انعطاف پذیر و خارج از هرگونه محدودیت های حالت، زیرشاخه و ریتم است به طوری که امروزه سبک های ترنس، هاوس، هیپ هاپ و… از پاپ نشات میگیرند.

دانلود بیت

بیت فروشی

بیت رایگان

بیت ترپ

بیت دریل

پایان رپورتاژ آگهی

مطلب پیشنهادی

تلویزیون شهری ، ویدئو وال(رنتال) ، تابلو روان ، تلویزیون شهری سه بعدی

امروزه یکی از مهمترین ابزارهای تبلیغاتی، نمایشگرهای الکترونیکی ال ای دی نظیر تلویزیون شهری و …