با گوشی هوشمند خود زبان یاد بگیرید!

etvmkeopy9ujb485uyj46oy 300x169 با گوشی هوشمند خود زبان یاد بگیرید!
S

همه‌ی ما در طول زندگی به دنبال یادگیری هستیم و یکی از موضوعات مورد علاقه ما یادگیری زبان جدید است، از این رو چشم ما به دنبال برنامه‌ها، پلتفرم‌ها و روش‌های جدید یادگیری زبان‌های خارجی است.

صحبت کردن به بیش از یک زبان حافظه شما را بهبود می‌بخشد، درک شما از جهان را افزایش می‌دهد و به شما تسلط بیشتری بر زبان مادری خود می‌دهد.

می‌تواند به گسترش کسب و کار شما کمک کند و شما را به دوستان جدید معرفی کند.

برای آموزش زبان دوم چندین برنامه وجود دارد.

چه در حال برنامه‌ریزی یک سفر هیجان‌انگیز به خارج از کشور باشید و چه بخواهید زمان استراحت خود را صرف انجام کاری پربار کنید، یک برنامه‌ی زبان می‌تواند به شما کمک کند دایره‌ی لغات خود را بسازید، گرامر مناسب را به کار ببرید و در نهایت به درس‌هایی که هضم آن آسان است به راحتی با گوشی هوشمند یا لپ تاپ، یا محصول تکنولوژی دیگر مسلط شوید.

چه در حال آماده شدن برای رفتن به تعطیلات باشید، چه برای امتحانات مطالعه کنید، یا فقط بخواهید ذهن خود را گسترش دهید، همیشه زمان خوبی برای یادگیری یک زبان جدید است.

پیشنهادی:  تاثیر برندسازی از طریق چاپ کاتالوگ و کارت ویزیت

در گذشته، می‌توانستید کتاب‌ها را ذخیره کنید، ساعت‌ها به سی‌دی گوش دهید، در یک کلاس آنلاین شرکت کنید یا در حین مرور وب تلاش به یادگیری کنید.

34tpvik4kyh09u45vyoi4u5t 300x158 با گوشی هوشمند خود زبان یاد بگیرید!

امروزه اپلیکیشن‌های موبایل یکی از کارآمدترین راه ها برای یادگیری زبان جدید هستند.

ما در بهترین عصر برای یادگیری یک زبان جدید قرار داریم.

طبق سرشماری سال 2017، نزدیک به نیمی از ساکنان پنج شهر بزرگ آمریکا به زبانی غیر از انگلیسی صحبت می‌کنند.

به طور کلی، تعداد ساکنان ایالات متحده که در خانه به یک زبان خارجی صحبت می کنند اکنون تقریباً 67 میلیون نفر است که از هر چهار دانش آموز مدرسه دولتی یک نفر را شامل می‌شود.

تحقیقات نشان می‌دهد که کسانی که یک زبان جدید را یاد می‌گیرند، درک مثبت تری از مردم فرهنگ‌های دیگر دارند، چیزی که همه‌ی ما می‌توانیم این روزها از آن استفاده کنیم.

با استفاده از این برنامه‌های زبانی که مانند یک بازی می‌توانید مستقیماً در گوشی هوشمند خود دانلود کنید، می‌توانید در عرض چند دقیقه زبان جدیدی را شروع کنید.

بسیاری از آنها دارای دروسی هستند که از سطوح مبتدی به شکل تقریباً روان، در انواع روش‌های ارائه متناسب با سبک یادگیری شما متغیر است.

پیشنهادی:  تفاوت هودی و سوییشرت مردانه چیست؟

در اینجا بهترین برنامه‌های یادگیری زبان وجود دارد تا راه‌های آسانی را برای ادغام یادگیری در برنامه‌های روزمره‌ی خود بدون توجه به جایی که می‌روید به شما ارائه می‌دهند.

در اینجا چند اپلیکیشن یادگیری زبان را که قابل نصب بر روی تلفن‌های هوشمند هستند معرفی می‌کنیم.

  1. Memrise

wetfovk4j89yhybo5ijmjy9g6j8u9056i 300x135 با گوشی هوشمند خود زبان یاد بگیرید!

Memrise با ویدیوهای خانگی سخنرانان بومی، به کاربران این حس را می‌دهد که واقعاً زبان جدید چگونه به نظر می‌رسد. همچنین از تکنیک‌های حافظه اثبات شده برای تثبیت سریعتر درس‌ها به مغز و همچنین از الگوریتمی که با سرعت و سبک یادگیری شما سازگار است، استفاده می‌کند. بسیاری از دانش‌آموزان از فلش کارت‌ها برای کمک به امتحانات خود استفاده می‌کنند، و Memrise نیز رویکرد مشابهی را در پیش می‌گیرد. به عنوان مثال، برای یادگیری زبان روسی، شما از طریق الفبای سیریلیک راهنمایی می‌شوید، اما این به هیچ وجه روش بدی نیست. با بررسی موبایل که این نرم افزار بر روی آن نصب بود، مشخص شد که Memrise یک رابط کاربری دوستانه دارد که جذاب است. Memrise Pro حتی بازی‌ها، ربات‌های چت و حالت آفلاین را برای یادگیری در حال حرکت ارائه می‌دهد.

  1. Duolingo
پیشنهادی:  یک گاو در آمریکا ۳ قلو زایید!

33tvj45rh98hyn45o9yvij 300x150 با گوشی هوشمند خود زبان یاد بگیرید!

Duolingo با به چالش کشیدن شما با طیف وسیعی از فعالیت‌ها، به خواندن، نوشتن و تلفظ می‌پردازد. شما می‌توانید اصول اولیه را بدون اینکه متوجه شوید، به سرعت انتخاب کنید. به علاوه، مرور مجدد درس‌ها و کار بر روی نقاط ضعف خود آسان است، که یکی از بهترین راه ها برای یادگیری است. استفاده از اپلیکیشن ساده ای مانند دولینگو در ماشین نیز ممکن است!

  1. Babbel

 

Babbel یک برنامه‌ی مبتنی بر اشتراک است که می‌توانید اولین درس را رایگان امتحان کنید. از میان 14 زبان انتخاب کنید، به کلمات گوش دهید و تکرار کنید و سپس آنچه را که یاد می‌گیرید تکرار کنید. همچنین می‌توانید میکروفون را غیرفعال نموده و فقط کلماتی را که به شما گفته می‌شود با یک مسابقه کوتاه در پایان بشنوید. وقتی درس‌ها را تمام کردید، می‌توانید فهرست‌های واژگان را مشاهده کنید و سپس از بین فلش کارت‌ها یا تمرین‌های نوشتاری برای مرور آموخته‌های خود انتخاب کنید.

مطلب پیشنهادی

تلویزیون شهری ، ویدئو وال(رنتال) ، تابلو روان ، تلویزیون شهری سه بعدی

امروزه یکی از مهمترین ابزارهای تبلیغاتی، نمایشگرهای الکترونیکی ال ای دی نظیر تلویزیون شهری و …