چطور یک کیف خوب انتخاب کنیم؟

حتی نمی‎توانید حدس بزنید که انتخاب و خرید بهترین کیف زنانه چقدر در سلامت جسمی و ذهنی شما تاثیر دارد. جالبه بدانید طبق بررسی روانی که روی 138 نفر انجام شده، خانمهایی که شیک پوش هستند و به استایل خود اهمیت می‎دهند، سروتونین “هورمون احساس خوب” بیشتری تولید می‎کنند، که نقش کلیدی در دفع اضطراب و افسردگی دارد. بنابراین داشتن یک استایل شیک باعث افزایش اعتماد به نفس و انرژی و نشاط زندگی در شما می‎شود.

f65d63ac 154a 416b 96d6 d3a5e1542c5d چطور یک کیف خوب انتخاب کنیم؟

خرید کیف زنانه شیک و مطابق سلیقه و استایل روزمره خودمان همیشه لذتبخش است. کیف یک جزء ضروری از لباس و استایل زنانه است و نقش بسیار مهمی در ایجاد ظاهر زیبا، استایل شیک و کاربرد برای زنان دارد. اما با توجه به تنوع بسیار بالا در طرح‌ها و اندازه‌ها، انتخاب بهترین کیف زنانه برایمان کمی دشوار است. بنابراین ما در این راهنما به نکات مهم و ویژگی‎های اساسی در انتخاب کیف می‌پردازیم.

ویژگی های مهم در انتخاب و خرید بهترین کیف زنانه

نوع کیف:

اولین قدم در خرید بهترین کیف زنانه، انتخاب نوع کیف است. انواع کیف‌های دستی، کوله‌پشتی، کیف‌های دوشی، کیف مجلسی و … روزانه به بازار عرضه می‎شوند. اما انتخاب بهترین نوع کیف باید با نیازها و فعالیت‌های مورد نظر شما هماهنگ باشد.

پیشنهادی:  عجیب ترین عادت های استقبال از نوزاد در جهان

کیف ها بسته به نوع طراحی دارای نام منحصر بفردی هستند. اگر کنجکاوید که در مورد اسامی کیفها بیشتر بدانید، پیشنهاد میکنم مقاله “نام انواع کیف زنانه” را مطالعه کنید.

82f34820 f838 4f36 baef 14d756aa8fda چطور یک کیف خوب انتخاب کنیم؟

طراحی:

طراحی و رنگ مخصوصا در مدل‎های کیف دخترانه از دیگر فاکتورهای مهم است. باید به ابعاد کیف، تعداد و نوع جیب‌ها، ویژگی‌های خاص مانند ضدآب بودن یا نقاط تقویت شده در دوخت دقت کنید.

ما در دنیایی با تکنولوژی در حال رشد قرار داریم. بعضی از این تکنولوژی ها جزئی از روزمرگی ما شده‎اند. تلفن همراه، هندزفری، تبلت و حتی یک کارت دیجیتالی کوچک که بعنوان کارت عابر بانک می‎شناسیم. بسیاری از این لوازم نیازمند دسترسی سریع هستند. پس وجود جیب‎های دسترسی سریع برای انتخاب و خرید بهترین کیف زنانه بسیار مهم است.

dad7a033 a57f 4cf1 9853 d3e97a289197 چطور یک کیف خوب انتخاب کنیم؟

رنگ کیف:

ابتدا باید بگوییم انتخاب رنگ باید کاملا با لباس‌ها و سلیقه شما هماهنگ باشد. اما جالب اینجاست که هر رنگی نیز از نظر روانشناسی در استایل شما تاثیر زیادی دارند.

در ادامه چند رنگ را از نظر روانشناسی بررسی می‎کنیم:

  • مشکی: رنگ مشکی نشان دهنده اقتدار جدی بودن و احترام است، از این رنگ بیشتر برای مجالس رسمی و مناسبت‎های خاص استفاده کنید.
  • قهوه ای: رنک گرم که حس امنیت و اطمینان را در طرف مقابل تقویت می‎کند، این رنگ نیز مانند رنگ مشکی با بسیاری از لباس‎ها ست می‎شود.
  • قرمز: یک رنگ پر انرژی و هیجانی است. رنگ فرمز مناسب برای فعالیت‎های ورزشی، کیف‎های اسپرت و البته در بعضی از موارد با استایل‎های خاص رسمی نیز قابل ست کردن است.
  • آبی رنگ آرامش بخش تلقی می‎شود. این رنگ برای دور همی های دوستانه یک گزینه عالی بشمار می‎رود.
  • نارنجی: رنگ نارنجی نشاط آور و مناسب برای فعالیت‎های روزمره است.
  • صورتی: رنگ مهربان که خصوصیات عاطفی بسیاری را منتقل می‎کند.
  • بنفش: رنگ بنفش نمادی از قدرت، سلطنت و تجمل گرایی به شمار می‎رود.
  • زرد: رنگی گرم و تقریبا با احساساتی لطیف که زیبایی و جوانی را به دیگران القا میکند. رنگ زرد روی حافظه تاثیر خوبی دارد و به سادگی در ذهن حک می‎شود.
  • سبز: رنگ سبز نمادی از صلح، آرامش و تعادل است. این رنگ باعث ایجاد صمیمیت می‎شود.
پیشنهادی:  نماینده مجلس بنزین در ایران از یک آب معدنی ارزان تر است

جنس مواد:

چرم، پارچه مقاوم، و مصنوعات چرمی از مواد محبوب برای ساخت کیف‌ها هستند. هرکدام از این مواد دارای ویژگی‌ها و نقاط قوت خود هستند. شاید فکر کنید خوب چرم طبیعی بهترین انتخاب است، جالبه بدونید چرم طبیعی یک استایل شیک به ظاهر شما می‎دهد اما در مقابل با رطوبت تغییر رنگ و تغییر شکل میدهد. بنابر این چرم طبیعی برای روزهای بارانی گزینه مناسبی نیست. حتی سلبریتی های دنیای مد نیز از کیفهای ساخته شده با متریالهای صنعتی و ضد آب در روزهای بارانی استفاده می‎کنند.

352c6b24 6b14 4d8c 824d 7f7bcd8be92b چطور یک کیف خوب انتخاب کنیم؟

اندازه و وزن:

کیفی که انتخاب می‌کنید اگر خیلی کوچک باشد، نمی‌تواند تمام وسایل شما را جای دهد و اگر کیف خیلی بزرگ باشد، به شانه ها و دست شما وزن زیادی را تحمیل می‎کند.

برند و کیفیت:

برندهای معروف به دلیل استفاده از مواد با کیفیت و دقت در ساخت، کیفیت بیشتری دارند. اگر بهترین برند کیف‎های زنانه را نمیشناسید، پیشنهاد می‎کنیم حتما مقاله معروفترین برندهای کیف زنانه را مطالعه کنید.

پیشنهادی:  حفره بینی و سرطان سینوسی

البته به این نکته هم توجه داشته باشید، خرید کیف زنانه از برندهای معتبر دنیا نیازمند هزینه بسیار بالایی خواهد بود. برخی از کیف‎های زنانه در سایت آمازون بالغ بر هزار یورو (حدودا بیش از 50 میلیون تومان در زمان نگارش این مقاله) فروخته می‎شود.

نتیجه‌گیری:

برای خرید بهترین کیف زنانه، لازم است تا به نیازها و سلیقه‌های شخصی خود دقت کنید. با توجه به نکات فوق و مقایسه‌ی مختلف گزینه‌ها، می‌توانید کیفی را انتخاب کنید که بهترین ترکیب از ظاهر زیبا، کیفیت خوب و کاربری مطلوب را داشته باشد.

پایان رپورتاژ آگهی

مطلب پیشنهادی

تلویزیون شهری ، ویدئو وال(رنتال) ، تابلو روان ، تلویزیون شهری سه بعدی

امروزه یکی از مهمترین ابزارهای تبلیغاتی، نمایشگرهای الکترونیکی ال ای دی نظیر تلویزیون شهری و …