خرید قسطی گوشی موبایل از بهترین برندها بدون ضامن

بهترین و پر فروش ترین برند موبایل

در هنگام خرید موبایل بسیاری از افراد این سوالات را دارند که بهترین برند موبایل کدام است؟ پر فروش ترین برند موبایل چیست؟ و سوالاتی از این قبیل. بدون شک یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید در هنگام خرید گوشی خوب به آن دقت کنید برند سازنده است. اگر شما ‌می‌خواهید گوشی با کیفیت داشته باشید که سال‌های طولانی برای شما کار کند باید به سراغ خرید از برندهای معتبر و نام آشنا بروید که توانسته‌اند در سال‌های اخیر موبایل‌هایی را عرضه کنند که رضایت کاربران را جلب کرده است.

امروزه در بازار انواع و اقسام موبایل از برندهای متنوع به فروش می‌رسد و همین موضوع ممکن است کار انتخاب را سخت می‌کند. برند سازنده تاثیر مستقیم بر کیفیت و کارایی دستگاه دارد و از طرفی برندهای خوب تکنولوژی و فناوری‌‌های کاربردی را در موبایل‌‌های خود گنجانده‌اند که البته قیمت گوشی موبایل تحت تأثیر برند سازنده است. در این بخش شما را با بهترین و پرفروش ترین مارک موبایل آشنا ‌می‌کنیم پس با ما همراه باشید.

گوشی موبایل شیائومی
شیائومی یک برند چینی است که در ابتدای کار فعالیت خود را با فروش گوشی‌های ارزان و باکیفیت آغاز کرد و در سال‌های اخیر توانست به جایگاه خوبی  در بازار جهانی فروش گوشی برسد. امروزه رتبه‌ی اول برند گوشی موبایل در جهان متعلق به گوشی موبایل شیائومی است. گوشی موبایل‌های شیائومی از کیفیت و کارایی خوبی برخوردار هستند و این شرکت تنها در چین و سنگاپور فروشگاه فیزیکی دارد. در واقع شیائومی به صورت یک مارکت بازاریابی آنلاین به میلیون‌ها نفر در دنیا خدمات ارائه می‌دهد. از گوشی‌‌های خوب شیائومی ‌می‌توان به سریMi  و سریRedmi  که طراحی خوبی دارند اشاره کرد. قیمت گوشی موبایل شیائومی با توجه به کیفیت و کارایی آن مناسب است.

گوشی موبایل سامسونگ
بدون شک شما نام برند سامسونگ را شنیده‌اید، سامسونگ یک شرکت بزرگ کره‌ای است که در زمینه تولید لوازم خانگی و موبایل فعالیت دارد و به دلیل اینکه در موبایل‌‌های خود از امکانات عالی استفاده می‌کند به یکی از بهترین و پرفروش ترین برند‌‌های گوشی هوشمند در جهان تبدیل شده است. گوشی موبایل سامسونگ در مدل‌های مختلف رابط کاربری نوآورانه ای دارد و بسیار کاربر پسند است و البته این برند با توجه به نیاز جدید کاربران هر ساله محصولات جدید و متنوعی به بازار و فروش عرضه ‌می‌کند. قیمت گوشی سامسونگ طیف وسیعی را در بر می‌گیرد.

پیشنهادی:  عجیب ترین و چندش آورترین غذاهای جهان را بشناسید

گوشی موبایل اپل آیفون
یکی از غول‌های بزرگ تلفن همراه در جهان برند اپل است. گوشی‌های اپل با نام آیفون به بازار فروش عرضه می‌شوند و قیمت گوشی آیفون بالا است. در واقع شرکت اپل موبایل‌‌هایی گران قیمت را برای اقشار پر درآمد جامعه و کسانی که به دنبال محصولاتی لوکس هستند را طراحی و تولید می‎کند. موبایل‌‌های اپل دارای سیستم عامل اختصاصی آی او اس هستند که قابلیت‌‌های خاصی دارد.

گوشی موبایل هواوی
یکی از برندهای نام آشنا و معتبر در زمینه تولید انواع گوشی‌های هوشمند برند هواوی است. گوشی موبایل‌‌های هوآوی کیفیت ساخت خوبی را دارند و در سال‌های اخیر توانسته‌اند نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کنند. هواوی یک برند چند ملیتی است. قیمت گوشی موبایل هواوی نیز با توجه به کیفیت ساخت خوبی که دارد مناسب است.
از دیگر برندهای محبوب در بازار گوشی موبایل می‌توان به برندهایی چون ال جی، سونی، نوکیا و اچ تی سی اشاره کرد که نسبت به برندهایی که در بالا گفتیم بازار فروش کمتری را دارند. یکی از مهمترین دلایل این اتفاق این است که نتوانسته‌اند محصولات متنوعی را با توجه به نیاز جدید کاربران به بازار فروش عرضه کنند و در واقع با تغییرات جدید همسو نشده‌اند. ناگفته نماند که برند نوکیا در این روزها توانسته است گوشی موبایل‌هایی با سیستم عامل اندروید را به بازار فروش عرضه کند که بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند و ممکن است در سال‌های بعدی برند نوکیا بتواند در لیست معتبرترین برندهای موبایل در سطح اول تا سوم قرار بگیرد البته تا رسیدن به پیشتازان خود راه درازی را پیش رو دارد.

گوشی موبایل اندروید یا آی او اس ؟

در دنیای گوشی‌های هوشمند دو سیستم‌عامل اندروید و آی او اس پر طرفدار هستند و اگر شما قصد خرید گوشی هوشمند مدرن و خوب را داشته باشید بدون شک باید به سراغ خرید موبایل با سیستم عامل اندروید یاios  بروید. در ادامه این دو سیستم عامل را از جهات مختلف بررسی ‌می‌کنیم.

پیشنهادی:  صفر تا صد ساخت یک غرفه نمایشگاهی

برنامه‌ها
امکان نصب برنامه‌‌های رسمی و جانبی در سیستم عامل‌‌های اندروید بسیار ساده است اما در سیستم عامل آیفون شما حتما باید به اپ استور مراجعه کنید و از طریق آن برنامه و نرم افزار مورد نیاز خود را نصب کنید. این روزها به دلیل تحریمات صورت گرفته امکان ساخت اکانت در اپ استور برای ایرانیان وجود ندارد. از لحاظ بازی باید بگوییم که بازی‌های بیشتری برای سیستم عامل ios طراحی می‌شود و پس از آن بازی‌‌های جدید به دنیای اندروید می‌آیند و از نظر دور زدن پرداخت‌‌های مالی بازی‌ها سیستم عامل اندروید راحت‌تر است. از طرفی به دلیل اینکه برنامه‌‌های پرکاربرد ایرانی هر از گاهی از اپ استور حذف می‌شوند امکان نصب آنها برای بسیاری از کاربران ایرانی، آیفون وجود ندارد در نتیجه اگر شما به دنبال نصب راحت برنامه‌های غیر رسمی و استفاده از برنامه‌‌های پرکاربرد ایرانی هستید سیستم عامل اندروید برای شما بهتر است.

امنیت
از آنجا که سیستم عامل ios به کاربران اجازه تغییرات کمتری را ‌می‌دهد می‌توانیم نتیجه بگیریم که امنیت بالاتری دارد و به دلیل اینکه امکان نصب برنامه‌‌های غیر رسمی در موبایل آیفون وجود ندارد این موضوع نیز امنیت آن را بالا برده است.

بروزرسانی
از لحاظ به‌روزرسانی سیستم‌عامل اندروید نسبت به اپل عملکرد پایینی دارد. به‌روزرسانی سیستم‌عامل آی او اس مستقیماً توسط اپل انجام می‌شود اما در سیستم عامل اندروید شرکت‌های تولیدکننده گوشی به‌روزرسانی‌های آن را انجام می‌دهند و به دلیل اینکه به دنبال فروش گوشی‌های جدید خود هستد علاقه زیادی به آپدیت محصولات قدیمی خود نشان نمی‌دهند در نتیجه سرعت بروزرسانی اندروید پایین‌تر از ای او اس است.

انتقال فایل
برای انتقال فایل از گوشی آیفون به دستگاه‌های دیگر حتماً باید یک برنامه‌‌های جانبی را نصب کنیم اما در گوشی‌‌هایی با سیستم عامل اندروید این دغدغه وجود ندراد و شما عزیزان ‌می‌توانید انتقال‌ فایل‌‌ها را از طریق وای فای و یا اتصال سیمی انجام دهید.

قیمت
قیمت گوشی‌‌ موبایل اپل نسبت به قیمت گوشی موبایل اندروید بالا است و در بازار نمی‌توانید گوشی‌‌های موبایل آیفون با قیمت پایین و متوسط را بیابید اما تولیدکننده‌های گوشی با سیستم عامل اندروید گوشی‌‌های میان رده‌ای را برای اقشار کم‌درآمد جامعه نیز طراحی و به بازار فروش عرضه می‌کنند. قیمت گوشی موبایل اندروید طیف وسیعی را در می‌گیرد و ارزانترین قیمت گوشی متعلق به مدل‌هایی از گوشی اندرویدی است.Top of Form

پیشنهادی:  (تصاویر) پشت بام دنیا

Bottom of Form

Top of Form

Bottom of Form

قیمت موبایل در فروشگاه سل

قیمت گوشی موبایل سامسونگ، اپل، هواوی، نوکیا و… در فروشگاه‌‌ها متفاوت است برای مثال قیمت گوشی a32 سامسونگ در یک فروشگاه با فروشگاه دیگر فرق دارد. اگر شما به دنبال بهترین قیمت گوشی نوکیا، قیمت موبایل سامسونگ، قیمت موبایل شیائومی، قیمت گوشی موبایل آیفون و … هستید به فروشگاه اینترنتی سل مراجعه کنید.

فروشگاه اینترنتی سل یک فروشگاه معتبر است که سابقه‌ی درخشانی در فروش انواع لوازم خانگی و موبایل دارد. شما عزیزان می‌توانید انواع و اقسام گوشی را با تضمین قیمت و کیفیت در هر مکان و زمانی از فروشگاه آنلاین سل خریداری کنید و کالا را درب منزل تحویل بگیرید.

فروش اقساطی موبایل از فروشگاه سل

قیمت گوشی های سامسونگ، قیمت گوشی شیائومی، قیمت موبایل های آیفون، قیمت گوشی موبایل نوکیا و سایر برندهای مطرح در سری مدل‌‌های رده بالا قیمت زیادی دارند. بسیاری از افراد توان مالی کافی برای خرید نقدی ندارند حتی ممکن است برخی از اقشار کم‌درآمد جامعه نیز امکان خرید مدل‌‌های میان رده و سطح پایین را نداشته باشند در نتیجه بهترین روش برای این دسته از افراد خرید اقساطی موبایل از فروشگاه اینترنتی سل است.

فروشگاه اینترنتی سل امکان خرید اقساطی موبایل شیائومی، سامسونگ، اپل و غیره را برای کسانی که به دنبال خرید اقساطی با بهترین شرایط هستند فراهم کرده است. شما عزیزان می‌توانید متنوع‌ترین مدل‌های گوشی از برندهای مختلف را در فروشگاه اینترنتی سل به صورت اقساطی و با روش‌هایی متنوع چون خرید اقساطی موبایل بدون ضامن، خرید اقساطی موبایل با کسر از حقوق، خرید اقساطی موبایل بدون چک و غیره انجام دهید و کالا را درب منزل تحویل بگیرید. اگر قصد خرید گوشی قسطی را دارید همین الان به فروشگاه اینترنتی سل مراجعه کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش آن تماس بگیرید.

مطلب پیشنهادی

تلویزیون شهری ، ویدئو وال(رنتال) ، تابلو روان ، تلویزیون شهری سه بعدی

امروزه یکی از مهمترین ابزارهای تبلیغاتی، نمایشگرهای الکترونیکی ال ای دی نظیر تلویزیون شهری و …