انواع شورت لامبادا چیست؟

4gybg565ujuh57r انواع شورت لامبادا چیست؟

داشتن رابطه جنسی خوب که در آن زن و مرد احساس رضایت داشته باشند، یکی از مهم‌ترین عوامل استحکام خانواده به حساب می‌آید؛ به همین دلیل همسران برای بهتر شدن رابطه زناشویی خود همواره به دنبال پیدا کردن راه‌هایی برای جذاب‌تر و لذت بخش‌تر شدن این رابطه هستند. استفاده از لباس‌های زیر مناسب و جذاب هنگام رابطه جنسی که علاوه بر زیبایی تحریک‌کننده هستند، یکی از راه‌های بالا بردن شوق در رابطه است. در میان انواع مختلف لباس‌های زیر زنانه شورت لامبادا برای یک رابطه زناشویی حرف اول را می‌زند.

5bhh75un67ui انواع شورت لامبادا چیست؟

شورت لامبادا چیست؟

به آن دسته از شورت‌های زنانه‌ای که از پشت با یک نخ پارچه‌ای به هم وصل شده‌اند، شورت لامبادا زنانه گفته می‌شود. بسیاری از خانم‌ها از این مدل لباس‌های زیر به دلیل اینکه تن خور فوق‌العاده زیبا و جذابی دارند و به لذت بخش ساختن رابطه جنسی زن و شوهر کمک قابل توجهی می‌کنند استفاده می‌کنند اما توجه داشته باشید که شورت‌های لامبادا تنها مخصوص روابط عاطفی زناشویی نیست بلکه برخی از خانم‌ها از این شورت‌ها برای مصرف روزانه خود نیز استفاده می‌کنند. برای مثال شورت‌های لامبادا برای خانم‌هایی که دوست ندارند خط شورت‌شان از روی لباس مجلسی مشخص باشد بسیار مناسب است. اگر شما هم دغدغه پیدا کردن شورتی که خط‌های آن از روی لباس مجلسی مشخص نباشد را دارید پیشنهاد می‌کنیم حتماً شورت‌های لامبادا را خریداری نمایید.

yuhj7i8n878 انواع شورت لامبادا چیست؟

انواع شورت لامبادا

شورت لامبادا از انواع مختلف بسیار زیادی برخوردار است که طراحی و مدل هر کدام با هم بسیار متفاوت است. در ادامه به معرفی انواع شورت لامبادا زنانه شیک که به دو دسته تانگ و استرینگ تقسیم می‌شوند خواهیم پرداخت:

پیشنهادی:  بهترین آرایشگاه زنانه در زعفرانیه و سعادت آباد تهران برای عروس و کوتاهی مو چه ویژگی هایی دارد؟

۱. شورت لامبادا تانگ

اکثر شورت‌های لامبادا به گونه‌ای طراحی شده‌اند که تنها در ناحیه تناسلی، پارچه‌ای به اشکال مختلف قرار گرفته است و بقیه شورت با نوار به هم وصل می‌شود. اما جنس شورت لامبادا تانگ از پارچه‌های نخی است و به گونه‌ای طراحی شده که نسبت به مدل‌های دیگر لامبادا پوشیده‌تر است. غالبا کمر شورت‌های لامبادا تانگ دارای کمر کشی هستند. این مدل لباس زیر زنانه از طراحی خاص و پرطرفداری برخوردار است.

54gy656uh76u انواع شورت لامبادا چیست؟

۲. شورت لامبادا استرینگ

مدل شورت لامبادا استرینگ نسبت به مدل تانگ از طراحی و جلوه فانتزی‌تر و جذاب‌تری برخوردار است و همچنین دارای شکل و مدل‌های تزیینی متفاوتی است. شورت لامبادا استرینگ با طراحی فوق‌العاده جذاب خود در لذت بخش ساختن رابطه جنسی زن و شوهر اثر چشم‌گیری خواهد داشت. برای مثال طراحی شورت لامبادا استرینگ به گونه‌ای است که ناحیه جلوی آلت تناسلی کاملاً خالی بوده و با مروارید، مهره یا فلز‌های مختلف تزیین شده است که همین باعث جذابیت این مدل شورت لامبادا شده است. این مدل شورت لامبادا استرینگ یکی از مدل‌های پرطرفدار و تحریک‌کننده برای مردان است.

5gty6ybu57u7 انواع شورت لامبادا چیست؟

۳. شورت فاق باز

شورت فاق باز یکی دیگر از پرطرفدار‌ترین انواع شورت لامبادا به حساب می‌آید که با طراحی جذاب خود به تن خانم‌ها به شکل بینظیری جلوه می‌کند و باعث تحریک شدید آقایان می‌شود. این شورت بسیار تحریک‌کننده از ناحیه پایین اندام تناسلی باز است و مانعی برای رابطه زناشویی شما ایجاد نمی‌کند. شورت فاق باز در انواع رنگ و مدل‌های فانتزی وجود دارد و شما می‌توانید در رابطه جنسی با خرید شورت لامبادا زنانه شیک فاق باز همسر خود را شگفت‌زده کنید.

پیشنهادی:  شواف زوج پاکستانی در جشن عروسی با یک توله شیر!

جنس شورت لامبادا چیست؟

شورت‌های زنانه لامبادا و همینطور مدل‌های مردانه آن از تنوع بسیار زیادی در طرح‌ها و رنگ‌ها و جنس‌ها برخوردار است. همین موضوع باعث شده است که هر فردی با هر نوع سلیقه بتواند به راحتی و بدون هیچ محدودیتی از بین انواع و اقسام مدل‌ها آن مدل مورد علاقه و مد نظر خود را انتخاب کند.

در پاسخ به سؤال پرتکرار و رایج جنس شورت لامبادا چیست؟ باید جواب داد که معمولاً شورت لامبادا از جنس‌های حریر گیپور، چرم، لاتکس، توری، دانتل تولید می‌شود و در واقع یک شورت فانتزی به حساب می‌آید که انتخاب از میان آن همه طرح و مدل‌های مختلف کار دشواری است. با توجه به این موضوع که برخی از خانم‌ها دچار حساسیت‌های پوستی هستند و به جنس‌های مختلف شورت لامبادا حساسیت دارند استفاده طولانی مدت یا روزانه از شورت‌های لامبادا برای این افراد توصیه نمی‌شود.

البته شورت لامبادا به دلیل نداشتن الیاف در کشاله ران معمولاً ایجاد حساسیت و ناراحتی‌های پوستی نمی‌کند اما بهتر است برای رعایت کردن بهداشت شورت لامبادا به مدت طولانی پوشیده نشود.

به افرادی که دچار حساسیت پوستی هستند توصیه می‌کنیم حتماً از مدل شورت لامبادا که جنس آن نخ پنبه و صد درصد نخ باشد استفاده نمایند. اگر به استفاده روزانه از این مدل لباس‌های زیر علاقه‌مند هستید و اصرار دارید، می‌توانید از مدل شورت لامبادا که دارای الیاف تمام نخ هستند استفاده کنید. اما در نظر داشته باشید که بهتر است برای رعایت بهداشت از شورت‌های فانتزی‌تر به صورت روزانه استفاده نکنید.

پیشنهادی:  خریدانواع کرم ضد افتاب خارجی اصل رنگی و بی رنگ باکاوربالا 2023(مناسب انواع پوست)

شورت لامبادا اسپرت چیست؟

به‌طورکلی ویژگی بارز لباس های اسپرت این است که راحتی افراد را فراهم می کنند. خوشبختانه شورت‌های لامبادا در مدل‌های اسپرت زنانه و مردانه نیز وجود دارند که بسیار نرم و راحت هستند. لباس‌زیرهای اسپرت به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در مقایسه با یک شورت معمولی در قسمت فا‌ق و پشت باریک‌تر هستند. این نوع شورت را می‌توانید هنگام ورزش نیز بپوشید. به خاطر دارا‌ بودن خاصیت ضد عرق و ضد بو مشکلات قارچی و عفونی نیز ایجاد نمی کند.

54gy6yu576h7ru انواع شورت لامبادا چیست؟

شورت بکلس چیست و چه تفاوتی با شورت لامبادا دارد؟

شورت بکلس در واقع همان شورت لامبادا است که تنها تفاوت آن در مدل طرح‌ها و نقش‌های آن به حساب می‌آید. قسمت پشت این مدل لباس زیر زنانه لامبادا هیچ پوششی ندارد و گاهی با مروارید‌ها و وسایل تزیینی خاصی روی آن قسمت کار می‌شود.

الی ویترین؛ بهترین عرضه‌کننده انواع شورت لامبادا

در صورت آشنایی کامل با انواع شورت لامبادا و قصد خرید این نوع محصولات می‌توانید به سایت الی ویترین مراجعه نمایید. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی الی ویترین که به بزرگ‌ترین و بهترین عرضه‌کننده انواع شورت لامبادا شناخته شده است می‌توانید بهترین و با کیفیت‌ترین انواع شورت لامبادا و انواع لباس زیر و ست لباس زیر عروس  و لباس زیر زنانه  را با قیمت‌های بسیار مناسب و مقرون به صرفه به صورت آنلاین خریداری نمایید.

 

مطلب پیشنهادی

تلویزیون شهری ، ویدئو وال(رنتال) ، تابلو روان ، تلویزیون شهری سه بعدی

امروزه یکی از مهمترین ابزارهای تبلیغاتی، نمایشگرهای الکترونیکی ال ای دی نظیر تلویزیون شهری و …