آشنایی با هتل داریوش کیش (و نحوه رزرو آن)

یکی از متفاوت‌ترین هتل‌های جزیره که اقامت در آن، تجربه سفر به کیش را برای شما متفاوت‌تر از همیشه خواهد کرد، هتل داریوش کیش است. این هتل امکانات مختلفی دارد که تجربه اقامت شما را جذاب‌تر می‌کند. پس این مقاله را تا انتها بخوانید و با این هتل، بیشتر آشنا شوید.

otifmv3590tun3v8o9tj34ojt آشنایی با هتل داریوش کیش (و نحوه رزرو آن)

درباره‌ی هتل داریوش

اگر بخواهید سفرتان به جزیره کیش، خاطره‌انگیزتر از همیشه باشد، پیشنهاد ما به شما، اقامت در هتل داریوش کیش است. این هتل شیک و زیبا که جزو هتل‌های 5 ستاره کیش می‌باشد، بیشتر از 15 سال است که ساخته شده و با 3 طبقه و مجموعا 184 واحد اقامتی شامل اتاق و سوئیت، از مسافرانی که به جزیره زیبای کیش سفر می‌کنند، میزبانی می‌کند. این هتل که در شرق جزیره کیش و در نزدیکی میدان داریوش ساخته شده، منظره فوق‌العاده‌ای رو به ساحل دارد و یکی از محبوب‌ترین هتل‌های این جزیره‌ست.

هتل داریوش کیش امکانات تفریحی متنوعی دارد که تجربه اقامت در این هتل را برای مسافران لذتبخش‌تر می‌کند. از جمله این امکانات می‌توان به سالن بدنسازی، استخر، زمین تنیس، سالن بیلیارد و فضای سبز، اشاره کرد. داخل این هتل دو رستوران نیز وجود دارد که غذهای لذیذ ایرانی و فرنگی را سرو می‌کنند و می‌توانید برای صرف ناهار و شام، به این رستوران‌ها مراجعه کنید.

پیشنهادی:  مهریه و نفقه در عقد موقت به چه صورت است‌؟

هتل داریوش کجاست؟

موقعیت مکانی هتل داریوش کیش، بسیار مناسب است و در شرق این جزیره ساخته شده است. این هتل فاصله بسیار کمی تا مراکز تفریحی معروف جزیره مانند باغ پرندگان، پارک دلفین‌ها و ساحل مرجانی دارد. شما برای رسیدن به این مراکز تفریحی، کافیست حدود 10 دقیقه زمان صرف کنید تا از هتل به آنجا برسید. اما فاصله هتل تا مراکز دیدنی دیگری مانند کشتی یونانی، شهر باستانی حریره و شهر زیرزمینی کاریز، نسبتا بیشتر است و نیاز به صرف بیشتر از یک ربع زمان دارد. هتل داریوش به مراکز خرید معروف جزیره مانند مروارید و دامون نیز بسیار نزدیک است. شما می‌توانید این هتل را از اسنپ تریپ رزرو نمایید و با خیال راحت از اقامت در این جزیره، به کیش سفر کنید.

اگر می‌خواهید با دیگر هتل‌های لوکس کیش آشنا شوید، این مطلب را بخوانید.

رزرو آنلاین هتل در کیش

برای رزرو هتل کیش با بهترین قیمت و بصورت آنلاین، در ابتدا باید وارد سایت یا اپلیکیشن اسنپ تریپ شوید. سپس به بخش هتل داخلی بروید، نام کیش را بعنوان شهر مقصد سفر خود انتخاب کنید و بعد از آن، تاریخ مورد نظر برای ورود به هتل و خروج از آن را نیز تعیین نمایید. اسنپ تریپ بر اساس شهر و تاریخ مورد نظر سفر شما، لیستی از هتل‌های کیش را نمایش می‌دهد. سپس شما می‌توانید با مقایسه هتل‌هایی که ظرفیت خالی دارند به لحاظ موقعیت مکانی، قیمت، امکانات تفریحی و رفاهی، هتل مورد نظرتان را انتخاب و رزرو نمایید و با پرداخت هزینه آن بصورت اینترنتی، رزروتان را قطعی کنید و با خیال راحت، راهی کیش شوید.

پیشنهادی:  استخدام فوری نظافتچی

مطلب پیشنهادی

تلویزیون شهری ، ویدئو وال(رنتال) ، تابلو روان ، تلویزیون شهری سه بعدی

امروزه یکی از مهمترین ابزارهای تبلیغاتی، نمایشگرهای الکترونیکی ال ای دی نظیر تلویزیون شهری و …