آشپزخانه ای جذاب با پرفروش ترین رنگ های کابینت نئوکلاسیک

rmj98tj34enoti3jotg 300x169 آشپزخانه ای جذاب با پرفروش ترین رنگ های کابینت نئوکلاسیک

کابینت نئوکلاسیک یکی از جدیدترین مدل های کابینت موجود در بازار هست. این کابینت تلفیقی از سبک مدرن و کلاسیک هست که سبکی جدید به نام نئوکلاسیک به وجود آورده هست.

رنگ بندی این کابینت ها با توجه به درخواست و سلیقه مشتری قابل سفارش هست ولی اغلب این کابینت ها با رنگ های معتدل مشابه: سفید، طوسی، قهوه ای، سبز پاستلی و… در بازار وجود دارد. در این مطلب به بررسی پرفروش ترین رنگ های کابینت نئوکلاسیک می پردازیم.

کابینت نئوکلاسیک سفید

پرطرفدارترین و پرفروش ترین رنگ کابینت نئوکلاسیک، رنگ سفید هست. این رنگ از کابینت هماهنگی بینهایت زیادی با دیگر اجزای دکوراسیون آشپزخانه دارد و با تمامی رنگ ها ترکیب زیبایی ایجاد می کند.

از دیگر ویژگی هایی که این رنگ را پرفروش و پرطرفدار کرده هست. دلباز کردن فضای آشپزخانه هست. رنگ سفید سبب میشود فضای آشپزخانه بزرگتر و دلباز تر دیده شود و برای آشپزخانه های کم نور و کوچک گزینه بینهایت مناسبی می باشد.

کابینت نئوکلاسیک خاکستری و طوسی

رنگ خاکستری و طوسی از رنگ هاییست که به تازگی طرفداران بسیاری پیدا کرده هست. اگر علاقمند به داشتن آشپزخانه و دکوراسیون مدرن تر و امروزی تر هستید این رنگ را به شما پیشنهاد می کنیم. رنگ خاکستری از دسته رنگ های خنثی هست و به سردی نیز گرایش دارد.

رنگ خاکستری نیز همانند سفید از رنگ هاییست که قدرت انطباق بالایی با سایر رنگ ها در دکوراسیون دارد و می توانید به آسودگی آن را با دکوراسیون مقایسه دهید.

پیشنهادی:  نکاتی برای دکوراسیون و چیدمان اتاق کودک

کابینت نئوکلاسیک قهوه ای رنگ

رنگ قهوه ای با توجه به اینکه رنگ چوب هست از گذشته همیشه با سلیقه انسان ها همسو بوده هست. و همیشه زیبایی و جلوه خود را دارد . رنگ قهوه ای در دسته رنگ های گرم قرار دارد و کنتراست بینهایت زیبایی با دیوارهای سفید و کفپوش روشن دارد.

فرقی نمی ‌کند که از چه توناژ قهوه‌ ای برای رنگ کابینت‌ ها استفاده می‌ کنید، حتی اگر از قهوه‌ای روشن هم استفاده کنید کابینت نئوکلاسیک شما بینهایت دلنشین و صمیمی جلوه خواهد کرد و به آشپزخانه گرما می بخشد. کابینت نئوکلاسیک قهوه ‌ای ظاهری بینهایت دنج و مطابق با مد روز دارند و ظاهری بینهایت جذاب و پرطراوت به فضای آشپزخانه ی شما خواهند داد. در یک کلام می توان گفت، کابینت نئوکلاسیک قهوه ای کابینتی هست که هیچ گاه از سفارش دادن آن پشیمان نخواهید شد.

eeto4v5vjt945uy954j 300x169 آشپزخانه ای جذاب با پرفروش ترین رنگ های کابینت نئوکلاسیک

رنگ های خاص همچون سبز و آبی

رنگ هایی مثل سبز روشن، آبی روشن، آبی تیره و سبز تیره از رنگ های خاصی هستند که انتخاب آنها معمولا با ریسک همراه هست. اگر شما اهل تنوع هستید و دائم دکوراسیون آشپزخانه و منزل را تبدیل می دهید انتخاب این رنگ برای شما خیلی جذاب خواهد بود اما اگر میخواهید دکوراسیونی برای آشپزخانه خود در نظر بگیرید که تا سال ها زیبایی و جلوه خود را داشته باشد و شمارا دلزده نکند استفاده از این رنگ ها را به شما پیشنهاد نمی کنیم. بهتر هست از رنگ هایی مثل سفید، خاکستری کرم و قهوه ای استفاده کنید.

پیشنهادی:  دکوراسیون کلوزت

مزایا کابینت نئوکلاسیک

آشکار زیبا

آشکار زیبا و جذابیت بصری این سبک کابینت سبب شده که افراد بتوانند آن را کنار هر سبک دکوراسیون استفاده کنند.

تنوع در رنگ

وجود رنگ‌های گوناگون و در عین حال خاص برای این سبک کابینت آن را از سایر کابینت‌ها برجسته کرده هست.

مقاومت در مساوی نم

یکی از جوانب مثبت این کابینت، مقاومت بالا در مساوی نم هست. این کابینت‌ها نسبت به دیگر انواع کابینت ام دی اف مقاومت بیشتری در مساوی نم از خود نشان می‌دهد.

عدم نمایش لَک و خط و خش

به دلیل سطح ماتی که برای کابینت نئوکلاسیک در نظر گرفته می‌شود بازتاب نور در این نوع کابینت در کمترین میزان خود هست. بنابراین لک و خط و خش را بر روی خود نشان نمی‌دهد.

معایب کابینت نئوکلاسیک

نیاز به نیروی متخصص

برای نصب و اجرای این کابینت، نیاز به نیروی متخصص هست، زیرا دارای پیچیدگی‌های خاص هست. از این رو، بهتر هست شرایط نصب این کابینت‌ها را به نیروهای مجرب و با تجربه بسپارید.

ارزش بالا

به دلیل اینکه عمده کابینت‌های نئوکلاسیك مغری چوبی دارند و برای رنگ آمیزی از رنگ‌های پلی اورتان و پلی استراستفاده میشود نسبت به كابینت‌های مدرن ارزش بالاتری دارند.

پیشنهادی:  مدل میز خاطره

آلرژی به اجسام تیز

اگر روکش کابینت نئوکلاسیک از نوع پی‌او‌سی باشد، صدمه‌پذیری آن نسبت به اجسام تیز اجتناب‌ناپذیر هست. اما کابینت‌هایی که از چوب طبیعی و ام‌دی‌اف ساخته شده‌اند، این مورد كمتر هست.

3iktf3nhht87yn89yihn 300x169 آشپزخانه ای جذاب با پرفروش ترین رنگ های کابینت نئوکلاسیک

جزییات بارز آشپزخانه‌های نئوکلاسیک

برای آشپزخانه‌های بزرگ و کوچک مناسب هست.

قدرت انطباق بیشتری با چیدمان منزل دارد.

از رنگ‌های خنثی و ملایم در آن بیشتر استفاده می‌شود.

اکسسوری‌های طبیعی و الهام گرفته از دل طبیعت، در این سبک دیده می‌شود.

خطوط منحنی در این سبک وجود دارد و زاویه‌ها عمدتا نرم و هلال هستند.

قرینه‌سازی محیط، از ویژگی‌های سبک نئوکلاسیک هست.

نئوکلاسیک سبکی برگرفته از عصر ویکتوریا هست و همان احساس‌وحال را برای تماشاگر تداعی می‌کند.

سخن پایانی

سبک کلاسیک، نئوکلاسیک و مدرن، سه سبک رایج در انتخاب کابینت آشپزخانه هستند که هر کدام، مزایا و ویژگی‌های خاص خود را دارند. با توجه به آن که سبک کلاسیک و مدرن چند سالی بینهایت رواج داشتند، می‌توان گفت کابینت نئوکلاسیک، سبکی جدید‌تر و مد روز‌تر نسبت به دو نمونه‌ی یاد شده هست.

در این مطلب با پرطرفدارترین رنگ های کابینت نئوکلاسیک و جزییات آنها آشنا شدیم. قصد ما از نوشتن این مطلب کمک به انتخاب شما عزیزان و دوستی با رنگ ها و سبک های مدرن کابینت هست امیدواریم برای شما مفید بوده باشد.

مطلب پیشنهادی

تصاویری از شیک ترین رادیاتور تزئینی

رادیاتورهای تزیینی مدل رادیاتور تزئینی یکی از گزینه های سیستم گرمایشی رادیاتور می باشد. امروزه رادیاتورها …