معرفی برند نوتروژینا Neutrogena

evtk4oniy9un09oythb45 yhj45lyj 300x239 معرفی برند نوتروژینا Neutrogena

سلامتی پوست هر فردی باعث زیبایی ظاهری وی می شود به همین دلیل بسیاری از افراد مخصوصاً خانم‌ ها برای مراقبت از پوست خود مواد مختلفی را به کار می ‌برند. زیبایی و سلامت پوست را می ‌توان با استفاده از محصولات  برندهای معتبر ایجاد کرد.

یکی از این برندها برند نوتروژینا neutrogena می باشد که محصولات مختلفی را برای مراقبت پوست تولید کرده‌ است از طرفی با توجه به کارایی که دارد از محبوبیت زیادی برخوردار می‌ باشد.

لازم به ذکر است که بگوییم هر فرد که به سن ۲۵سال به بالا می ‌رسد باید روتین روزانه پوست را به‌ خوبی انجام دهد تا از پیری زودرس پوست خود جلوگیری نماید، حال برای این کار می ‌توان محصولات مختلفی را بکار برد. همان‌ طور که در پاراگراف قبل گفته شد نوتروژینا از محصولات آمریکایی به شمار می ‌رود که در تمامی کشورهای جهان می‌ توان این محصولات را در دست مردم مشاهده کرد. در ادامه اطلاعات مفیدی را در مورد این برند در اختیار شما خواهیم گذاشت.

تاریخچه برند نوتروژینا

در سال ۱۹۳۰ امانوئل استولاروف برند نوتروژینا را در لس ‌آنجلس تاسیس کرد که یک شرکت بسیار کوچک از این  لوازم آرایشی و بهداشتی  برای ساخت فیلم‌ های مختلف استفاده می کرد. سرانجام بعد از آن در سال ۱۹۵۰ آمانویل استولاروف زمانی‌ که به اروپا سفر کرد متوجه شد که فرمول صابونی وجود دارد که می‌ تواند بدون اینکه به پوست آسیب برساند آبرسانی را به خوبی انجام دهد، وی اسم این صابون را نوتروژینا گذاشت.

آمانوئل احساس می ‌کرد که این محصول در بازار از تقاضای بسیار زیادی برخوردار است، بنابراین استراتژی تجاری را در آن زمان ایجاد کرد که بر روی ویژگی‌ های خاص این صابون تمرکز داشت، بنابراین این صابون را در سوپرمارکت ‌ها و داروخانه‌ ها رواج دادند، تمامی مصرف ‌کنندگان این شرکت را به نام نوتروژینا میشناختند به همین دلیل اسم شرکت از نیتون به نتروژینا تغییر کرد.

پیشنهادی:  ادکلن، باعث مرگ ناپلئون بناپارت شده است!

5otvjn45y9u459votcn5otcuj43o 300x300 معرفی برند نوتروژینا Neutrogena

ویژگی ‌های محصولات مراقبت پوستی نوتروژینا

محصولاتی که شرکت نوتروژینا تولید می ‌کند از محبوبیت بسیار زیادی در تمامی بازارهای جهان برخوردار است که این محبوبیت را مدیون ویژگی ‌های فوق ‌العاده خود می‌ باشد لازم به ذکر است که بگوییم با خرید محصولات پوستی نوتروژینا Neutrogena می ‌توانید به ‌سلامت پوست خود کمک کنید.

محصولاتی که برند نتروژینا تولید می ‌کند معمولاً از بافتی سریع و اثر گذار برخوردار هستند و خیلی سریع جذب می شوند. این محصولات با توجه به کیفیت و ویژگی ‌های مثبتی که دارند از قیمت مناسبی برخوردار هستند، هنگام تولید محصولات نوتروژینا برای این‌ که به پوست آسیب نرسد از ترکیبات شیمیایی غیرمجاز استفاده نکرده  و مواد گیاهی را برای تولید به کار می برند، اما نمی توان گفت محصول به صورت کامل گیاهی است.

برند نتروژینا محصول چه کشوری است؟

بسیاری از افرادی که به خرید محصولات نتروژینا می ‌پردازند معمولاً این سوال را با خود تکرار می ‌کنند محصولات ساخت چه کشوری است و از چه کیفیتی برخوردار می باشد؟  همان ‌طور که در ابتدای مطالب گفته ‌شد نتروژینا کار خود را در لس‌ آنجلس آمریکا شروع کرد.

بنابراین می ‌توان گفت این یک برند آمریکایی اصل می ‌باشد، شرکت‌ های مختلفی در کشورهایی چون آلمان فرانسه و انگلیس وجود دارد که به ساخت محصولات نتروژینا  می پردازند، اما تمامی فرمول‌ هایی که برای ساخت این محصولات به کار می‌ برند همگی  آمریکایی می‌ باشد و از کیفیت مناسبی برخوردار هستند که تمامی این محصولات از مواد یکسانی برخوردار باشند.

آزمایشاتی که بر روی محصولات نتروژینا انجام می‌ شود چگونه هستند؟

به این نکته توجه داشته باشید که بسیاری از برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی محصولات خود را بر روی حیوانات تست می کنند، اما باید این نکته را برای شما بیان کنیم که برندهای معروفی چون نتروژینا برای تست کیفیت صحت سلامت آزمایشات مختلفی را انجام می دهند.

پیشنهادی:  سرو غذا در کنار گورها، خلاقیت رستوران هندی

این برند  به‌ جز موارد استثنایی وجود دارد و طبق قوانین حاکم بر جامعه دولت اجازه نمی‌ دهد محصولات آرایشی خود را بر روی حیوانات تست کنند، بنابراین می توان گفت برند نتروژینا فاقد تست حیوانی می باشد. این شرکت در بیانیه‌ هایی که ارائه می ‌دهد، این‌ موضوع را بیان می‌ کند که برای تست کیفیت و ایمنی محصولات خود گزینه‌ های مناسبی را جایگزین آزمایشات بر روی حیوانات کرده اند.

vu459vy9bcbvvcn9b87f849by49un 300x202 معرفی برند نوتروژینا Neutrogena

محصولات تولید شده از برند نتروژینا

بسیاری از افراد همیشه به دنبال فهمیدن این موضوع هستن  که نتروژینا آن چه محصولاتی تولید می‌ کنند، بنابراین زمانی‌ که به خرید نوتروژینا Neutrogena می‌ پردازند معمولاً محصولات مختلفی را که این شرکت تولید می‌ کند مورد بررسی قرار می‌ دهند.

لازم به ذکر است که بگوییم این برند محصولات مختلفی را برای مراقبت از پوست و زیبایی تولید کرده‌ است که تمامی آنان از موفقیت و جایگاه بسیار با ارزشی برخوردار هستند. محبوبیت محصولات نشان‌ دهنده کیفیت و مرغوبیت آنان می ‌باشد. نتروژینا محصولات مختلفی را تولید می ‌کند که در ادامه آن ‌ها را برای شما معرفی خواهیم کرد.

انواع تونر پاک ‌کننده، انواع ماسک، سرم‌ های مرطوب کننده و آبرسان و … همگی از محصولات مراقبت پوستی می‌ باشند، شما می‌ توانید به طور روزانه آن ‌ها را مورد استفاده قرار دهید

این برند ضد آفتاب ‌های مخصوصی را برای بزرگسالان و کودکان با توجه به نوع پوست ‌های مختلف تولید کرده‌ است، به‌ عنوان مثال ضد آفتاب‌ های رنگی و غیر رنگی اسپری‌ های محافظت پوست، لوسیون‌ ها برای پوست‌ های مختلف به عنوان محصولات ضد آفتاب برند نوتروژینا معرفی می‌ شود.

پیشنهادی:  عجیب ترین عادت های استقبال از نوزاد در جهان

بسیاری از افراد نگران سلامت موهای خود می ‌باشند به ‌همین دلیل شامپوهای مختلفی را مورد استفاده قرار می دهند. لازم به ذکر است که بگوییم برند نتروژینا شامپوهای زیادی را برای مو های مختلف تولید کرده‌ است که از میان آن ‌ها می ‌توان به انواع شامپو و نرم کننده کند، شامپوهای موی چرب یا خشک، شامپوهای معمولی، شامپوهای درمان‌ کننده خارش سر، شامپوهای ترمیم‌ کننده موهای خشک و آسیب ‌دیده و … همگی از شامپوهای نتروژینا می ‌روند .

محصولات درمانی پوست از دیگر تولیدات نوتروژینا بشمار می ‌روند که شامل ترمیم‌ کننده جای جوش، ضد جوش و ضد آکنه، کرم‌ نای دور چشم، کرم های ضد پیری و جوان کند می ‌شوند.

محصولات آرایشی از محبوبیت بسیار زیادی بین خانم ها برخوردار هستند، بنابراین نوتروژینا neutrogena محصولات آرایشی متنوعی چون خط چشم، انواع رژ لب و بالم لب، محصولات آرایشی مخصوص پوست‌ های خسته و کدر، محصولات آرایشی برای جلوگیری از پیری پوست و تمامی محصولاتی که مربوط به آرایش صورت می‌ شود تولید کرده است.

vtinub958ty8ctouit7o53tjb3otu3o 300x300 معرفی برند نوتروژینا Neutrogena

قیمت محصولات نوتروژینا

اگر دقت کنید امروزه  قیمت دلار روز به‌ روز افزایش پیدا می ‌کند و تورم به بالاترین حد خود رسیده‌ است، بنابراین این محصولات قیمت بالایی را پیدا کردند، با توجه به کیفیتی که این محصولات دارند قیمت آن‌ ها معقول به ‌نظر می‌ رسد، می‌ توان گفت بعضی از محصولات این برند به دلیل کیفیت پایینی که دارند از قیمت کمتری برخوردار هستند.

محصولات اصل و درجه یک برند نوتروژینا از قیمت بالاتری برخوردار هستند. با توجه به محصولات با کیفیتی که برای ساخت این برند به کار می رود می توان گفت از قیمت مناسبی برخوردار هستند. شما بعد از استفاده از این محصولات به خوبی متوجه اصالت آن ها خواهید شد.

مطلب پیشنهادی

درباره رژیم جنرال موتورز چه می‌دانید؟‌

حتماً شما هم مثل من و خیلی‌های دیگر، دوست یا آشنایی نزدیک خود داشته‌اید که …