مرتب کردن انباری با استفاده از قفسه انباری، قفسه مشبک و قفسه طوسی | تجهیز فروشگاه های بزرگ با قفسه های شیک شلف

3lkcvjnpoi5u9tn09vnuy9o5y 300x258 مرتب کردن انباری با استفاده از قفسه انباری، قفسه مشبک و قفسه طوسی | تجهیز فروشگاه های بزرگ با قفسه های شیک شلف

انباری جایی است که در آن اجناس اضافه و مواردی که در وضعیت کنونی به آن ها احتیاجی نیست و به نوعی فضا را اشغال کرده اند قرار داده می شود. انباری ممکن است سربسته یا روباز باشد. در هر صورت از آن جا که موارد زیادی در انباری گذاشته می شود، لازم است تا موارد را با نظم و ترتیب در جاهای مشخصی قرار داد تا زمانی که به آن ها نیاز داشتیم بتوانیم آن ها را به آسانی پیدا کنیم. با استفاده از نظم دهنده هایی مانند قفسه انباری می توان به انباری نظم و ترتیب بخشید. در همین راستا تصمیم گرفتیم تا با جناب آقای شفیعی مدیریت محترم مجموعه شیک شلف مصاحبه ای ترتیب داده و با ایشان در مورد انواع قفسه های مورد استفاده در انباری صحبت کنیم.

-جناب شفیعی لطفا بفرمایید که انواع قفسه انباری کدام اند و ویژگی های هر یک چیست؟

از آن جا که فروشگاه ها و تولیدی های مختلفی قفسه انباری دارند،  قفسه انباری شیک شلف ( لیست و قیمت قفسه انباری پیچ و مهره ای , ابعاد و قیمت قفسه انباری مشبک , قیمت قفسه انباری با فروش عمده ,خرید و فروش و تولیدکننده قفسه انباری ) در انواع و مدل های مختلفی تولید می شود. متداول ترین نوع قفسه انباری که در مکان های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد، قفسه فلزی می باشد. قفسه فلزی با توجه به کارایی بالایی که دارد، قیمت مناسبی دارد و یکی از اقتصادی ترین گزینه های موجود در بازار به شمار می رود. قفسه فلزی برای این که ماندگاری بالایی داشته باشد، لازم است تا از فلز ضد زنگ ساخته شده باشد. از قفسه فلزی در کتابخانه ها، انبارها، داروخانه ها و … برای نگهداری و طبقه بندی منظم وسایل استفاده می شود.

پیشنهادی:  بهترین آرایشگاه زنانه در زعفرانیه و سعادت آباد تهران برای عروس و کوتاهی مو چه ویژگی هایی دارد؟

یکی دیگر از قفسه انباری، قفسه پیچ و مهره ای رنگی است. قفسه پیچ و مهره ای رنگی به سبب رنگ بندی های براق و زیبا نظرهای زیادی را به خود جلب می کند. این نوع قفسه انباری تحمل وزن مناسبی را دارد و می توان روی آن انواع و اقسام موارد را به شرطی که وزن شان بیش از حد سنگین نباشد استفاده کرد.

3tvmk50n9yu08tuv5989th58thj 300x295 مرتب کردن انباری با استفاده از قفسه انباری، قفسه مشبک و قفسه طوسی | تجهیز فروشگاه های بزرگ با قفسه های شیک شلف

– آقای شفیعی لطفا کمی هم در مورد قفسه مشبک توضیح دهید.

قفسه مشبک یا قفسه پیچ و مهره ای یکی از قدیمی ترین روش های قفسه بندی ثابت بوده که وزن سبکی دارد. قفسه مشبک ( شیک شلف ارائه کننده انواع قفسه مشبک , قیمت قفسه مشبک) از مجموعه ای از نبشی های سوراخ دار و کفی های صاف تشکیل شده که به صورت طبقاتی روی یکدیگر قرار می گیرند. قفسه مشبک با توجه به ساختار آن، تحمل وزن بالایی نداشته و بیشتر برای نگهداری اقلام سبک مورد استفاده قرار می گیرد.

ابعاد قفسه مشبک با توجه به نیاز هر مشتری و اندازه محیط قابل تغییر و شخصی سازی است. برای مثال ارتفاع طبقات قفسه مشبک را می توان تا 900 سانتی متر نیز افزایش داد.

از قفسه مشبک می توان برای نگهداری کتاب ها در کتابخانه های خصوصی و عمومی، بایگانی اسناد و مدارک اداری، نگهداری ابزار و یراق آلات، در فروشگاه ها برای نگهداری اقلام سبک و کم حجم و … استفاده کرد. رنگ قفسه مشبک اغلب طوسی بوده اما با توجه به نیاز و خواسته مشتری این جنبه از قفسه نیز قابل شخصی سازی است و می توان آن را به رنگ های دیگر در آورد. در صورتی که قصد دارید اقلام سنگین تر را بر روی قفسه مشبک قرار دهید، پیشنهاد می کنیم تا از مدل نیمه سنگین قفسه مشبک استفاده کنید.

پیشنهادی:  تفاوت هودی و سوییشرت مردانه چیست؟

نصب و راه اندازی قفسه مشبک آسان بوده و تنها کافیست طبقات را در ارتفاع دلخواه روی یکدیگر قرار داده و با استفاده از پیچ های گالوانیزه مخصوص این نوع قفسه ها، طبقات را به یکدیگر متصل کنید. جابجایی آسان نیز یکی دیگر از ویژگی های قفسه مشبک بوده که باعث شده فروشگاه دارانی که به دنبال تنوع دکوراسیون مغازه خود هستند از آن استقبال کنند.

– جناب شفیعی از قفسه طوسی در چه مواردی می توان استفاده کرد؟

قفسه طوسی که یکی از باقدمت ترین روش های قفسه بندی محسوب می شود را می توان تقریبا در هر جایی که امکانش باشد استفاده کرد. قفسه طوسی ( قفسه طوسی انباری ، قفسه طوسی پیچ و مهره ای ، قفسه طوسی مشبک ) می تواند به انباری ها و مکان های دیگر نظم داده و آن جا را مرتب کرد. انواع قفسه طوسی شامل قفسه طوسی پیچ و مهره ای، قفسه طوسی مشبک و قفسه طوسی انباری است که قفسه طوسی پیچ و مهره ای به سبب امکان نصب آسان طرفداران بیشتری دارد.

eroptnjv9b845ybut09c4uth4h 249x300 مرتب کردن انباری با استفاده از قفسه انباری، قفسه مشبک و قفسه طوسی | تجهیز فروشگاه های بزرگ با قفسه های شیک شلف

– به عنوان سوال آخر لطفا در مورد قفسه راک نیز توضیحاتی ارائه بفرمایید.

قفسه راک از انواع قفسه بندی است که از آن برای دسته بندی ماشین آلات و وسایل سنگین استفاده می شود. کارخانجات صنعتی و تولیدی ها از ماشین آلاتی استفاده می کنند که در برخی موارد حتی تا 1500 کیلوگرم وزن داشته و ابعاد آن ها به نحوی است که فضای زیادی را اشغال می کند. با خرید انواع قفسه راک شامل قفسه راک سنگین و قفسه راک نیمه سنگین می توان وسایل سنگین و حجیم را بدون نگرانی از افتادن طبقات قفسه روی قفسه راک انباری قرار داد و فضای انباری را به مرتب ترین شکل ممکن نگه داشت. یکی از ویژگی های دیگر قفسه راک که نظر بسیاری از خریداران را جلب می کند قابلیت شخصی سازی طبقات قفسه راک انباری است؛ بدین معنا که طبقات را می توان در ارتفاع های دلخواه و با فاصله از یکدیگر قرار داد.

پیشنهادی:  (تصاویر) کافه حیوانات وحشی

-ممنون بابت توضیحات کامل و جامع. آقای شفیعی لطفا کمی هم در مورد مجموعه شیک شلف و محصولاتی که در این مجموعه ارائه می شود توضیح دهید.

مجموعه تجهیزات فروشگاهی شیک شلف با هدف ارائه باکیفیت ترین تجهیزات فروشگاهی نظیر انواع قفسه بندی انباری و مشبک، سبد و چرخ خردی و راهبند در سال 1388 تاسیس شد و تاکنون توانسته خود را به عنوان یکی از بااعتبارترین برندهای مربوط به تجهیزات فروشگاهی مطرح کند. محصولات تولید شده در شیک همگی با استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه ساخته شده و مراحل ساخت آن مطابق با آخرین استانداردهای جهانی پیش می رود.

یکی از خدماتی که در شیک شلف ارائه می شود، مشاوره طراحی و اجرا قفسه بندی ها می باشد. در صورتی که در مورد ابعاد قفسه مورد نظر خود اطمینان ندارید، می توانید از کارشناسان فنی شیک شلف کمک بگیرید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات و خدمات شیک شلف و دریافت مشاوره می توانید به وبسایت شیک شلف مراجعه نمایید.

مطلب پیشنهادی

تلویزیون شهری ، ویدئو وال(رنتال) ، تابلو روان ، تلویزیون شهری سه بعدی

امروزه یکی از مهمترین ابزارهای تبلیغاتی، نمایشگرهای الکترونیکی ال ای دی نظیر تلویزیون شهری و …