فال روز سه شنبه 17 دی 1398

[ad_1]

 d9 81 d8 a7 d9 84  d8 b1 d9 88 d8 b2 d8 a7 d9 86 d9 87 فال روز سه شنبه 17 دی 1398

 

فال روز سه شنبه 17 دی 1398

فال روزانه فروردین

فال روز متولدین فروردین: رویای شما این است كه بتوانید موارد غیر قابل اجتناب را به تعویق بیندازید. اما در واقع این خیال جزئی از تصورات و رویاهای شماست. اگر می‌خواهید كه همیشه كار درست را انجام دهید مخصوصا زمانی در موارد بسیار مهمی مانند وضعیت اقتصادی و مالی،‌ سعی می‌كنید كه راحت ترین كار را انتخاب كنید. راه حل‌های موقتی به همان مقدار مشكل ساز است كه كنار كشیدن از موقعیت،‌ پس مبارز درونی تان را به كمك بگیرید و لحظه حال را اداره كنید چون این تنها فرصتی است كه شما دارید.
فال روزانه اردیبهشت

فال روز متولدین اردیبهشت: لمس كردن زمین سخت و محكم زیر پاهایتان باعث می‌شود این احساس به شما دست بدهد كه این توانایی را دارید از نبود امكانات كه برای داشتن یك بنیاد محكم لازم و ضروری است، پریشان شوید،‌ بتوانید از پس كارهایتان برآیید. معمولا، ‌بعضی تغییرات قابل پیش بینی هستند،‌ اما زمانی كه زندگی شما ملایم و دارای آرامش است شما بهتر می‌توانید كارهایتان را انجام داده و از موقعیتی كه در پیش رو دارید آگاه شوید
فال روزانه خرداد

فال روز متولدین خرداد: اگر بتوانید امروز بر بی قراری و اضطراب خود فائق آیید، ‌می‌توانید كاملا مفید و سودمند واقع شوید. اما وقتی مرحله‌ای از اتفاقات آرام پیش می‌رود،‌ افكار شما شتاب گرفته و آنها می‌توانند شما را در آب داغ انداخته و بعضی شرارت‌ها را برایتان بوجود آورند. مراقب آرزویی كه می‌كنید باشید،‌ اگر بخواهید دنبال دردسر بگردید،‌ بیش از آنچه انتظارش را دارید برایتان پیش خواهد آمد.
فال روزانه تیر

فال روز متولدین تیر: بعضی وقت‌ها برایتان آسان نیست كه بتوانید ادعای درستی از كاری که انجام داده‌اید داشته باشید. شما اغلب مایل هستید كه كمتر پرخاشگر باشید به خاطر اینكه مقابله مستقیم بسیار دشوار است. اكنون، به هر حال،‌ می‌توانید بر دوستان و همكلاسی‌هایتان تكیه كنید برای اینكه در جنگ و مبارزه اخیر از شما حمایت كنند. به نظر نمی‌رسد كه این كار تفریح باشد، اما شما حداقل می‌فهمید كه تنها نیستید.
فال روزانه مرداد

پیشنهادی:  فال روز جمعه 6 دی 1398

فال روز متولدین مرداد: به نظر می‌رسد امروز از آن روزهایی باشد كه می‌دانید دقیقا چه می‌خواهید و چه چیزی لازم است در محل كار انجام دهید و در كارتان پیش بروید و آن را به اتمام برسانید. متاسفانه،‌ ممكن است شما مجبور شوید كه یك دعوت اجتماعی داشته باشید یا در غیر اینصورت یك فعالیت خوش آیند را به تاخیر می‌اندازید، اما شما همیشه قادر هستید كه تفریح و گردش تان را به روز دیگری موكول كنید. پس سعی نكنید كه حقایق را تغییر دهید و آنها را به تعویق بیندازید. زمانیكه شما كاری را شروع می‌كنید،‌ كارهای روزانه تان بیش از آنچه كه انتظار دارید شتاب می‌گیرند.
فال روزانه شهریور

فال روز متولدین شهریور: پیشرفت‌های استوار روز شما را طولانی‌تر از آن می‌كنند كه شما سعی نكنید كه بخواهید كارها را سریع انجام دهید. با عجله كار كردن مشكلاتی بوجود می‌آورند كه بعدها آن مشكلات دوباره برخواهند گشت و دوباره به دیدار شما بر می‌گردند. حتی اگر دیگران عجله دارند، ‌شما زمانی برای كارهایتان در نظر بگیرید و درست از نقطه شروع آغاز كنید. تكیه بر اساسی استوار بسیار هم تر از این است كه تمام كار را به پایان برسانید.
فال روزانه مهر

فال روز متولدین مهر: ممكن است امروز قدری ناامید شوید چون دارید تلاش می‌كنید كه كاری را كه روزهای قبل شروع كرده بودید را به پایان برسانید. سرعت اتفاقات اكنون آهسته‌تر از همیشه است و اگر چه شما از نیروی بی قید خود لذت می‌برید، اما ترجیح می‌دهید وظایف تان را انجام دهید پس می‌توانید زمان كمی را برای خود باشید. برای خود راه‌های میان بُر تعیین نكنید چرا كه بعدها مجبور خواهید شد كه آنها را نادیده بگیرید.
فال روزانه آبان

پیشنهادی:  عکس های عاشقانه ناب و زیبای زوج ها

فال روز متولدین آبان: قرار گرفتن در یك ریتم قابل تحمل امروز احساس خوبی به شما می‌دهد،‌ چون شما از اینكه مدام چرخی را بچرخانید كه به هیچ جایی نمی‌رسد خسته شده‌اید. در نهایت این احساس به شما دست خواهد داد كه دارید به جایی می‌روید، دیگران ممكن است از شما بخواهند كه آهسته تر حركت كنید، آهسته تر از آن كه شما دوست دارید حركت كنید. با این كار نجنگید؛‌ كائنات به شما فرصتی می‌دهد كه بتوانید انرژی خود را دوباره تامین كنید.
فال روزانه آذر

فال روز متولدین آذر: امروز نمی‌تواند روزی باشد كه شما بخواهید از آن لذت ببرید ‌و حتی اگر امروز برای یك مدت طولانی زیاد به یاد ماندنی نباشد، شما می‌توانید در مراحلی كه جلوی روی شماست به پیشرفتی محكم و استوار دست پیدا كنید. برای سلامت ماندن بدن تان می‌توانید از رژیم غذایی مناسب استفاده كنید یا تمرینات ورزشی انجام دهید كه تاثیرات بلند مدت بر بدن و سلامتی شما داشته باشد. سر و سامان دادن به زندگی، ارسال نامه‌ها ‌یا انجام كارهای روتین و خسته كننده می‌تواند راه مفیدی برای این است كه امروز را به روزی مفید وخود را به فردی عملگرا تبدیل كنید. قاطع و استوار كار كردن امروز خوش آیندتر از این است كه بهره‌وری داشته باشید اما به صورت كوتاه و پی در پی!
فال روزانه دی

پیشنهادی:  ضرب المثل اگر تو کلاغی من بچه کلاغم

فال روز متولدین دی: تعیین كردن اهداف خود و اینكه سریع برای رسیدن به آنها تلاش را شروع كردن، نیرویی است كه امروز كائنات به شما می‌دهد. اما انتظار نداشته باشید كه بتوانید به راحتی و بدون تلاش به آنها دست پیدا كنید. شما باید بسیار تلاش كنید و مطمئن باشید كه پاداش آن بعد از محقق شدن كارتان به شما خواهد رسید. خوشبختانه،‌ با ورود ماه به پنجمین خانه اهداف شما، ‌این مژده را به شما می‌دهیم كه به زودی به نیات خود دسترسی پیدا می‌كنید.
فال روزانه بهمن

فال روز متولدین بهمن: بعضی اوقات دوست دارید كه تغییرات را بهم بزنید فقط به خاطر اینكه عادت خود را بشكنید. اما امروز اوضاع پایدار و ثابت می‌تواند احساس خوبی برایتان داشته باشد. با رابطه استوار كه با آنچه كه انجام می‌دهید دارید قوت قلب پیدا می‌كنید و با دیدن اینكه دارید نتیجه زحمات خود را می‌گیرید شادمان خواهید شد. ممكن است دوست داشته باشید كه مقداری به خودتان استراحت بدهید چرا كه به نظر می‌رسد كه اوضاع دارد خوب پیش می‌رود، اما الان زمان مناسبی برای تنبلی نیست. شما بعدها زمان زیادی برای استراحت و آرامش خواهید داشت.
فال روزانه اسفند

فال روز متولدین اسفند: معمولا، وقتی كسی از شما انتقاد می‌كند، باعث می‌شود روحیه شما تضعیف شود. اما كلمات ناخوشایند یك دوست می‌تواند امروز به شما القا كند كه شنونده بهتری باشید و راهنمایی بهتری برای قلب‌تان بخواهید. اجازه ندهید عدم اعتماد به نفس در شما افزایش یابد. این می‌تواند فرصتی برای‌تان بوجود آورد كه بتوانید پیشرفتی اساسی در خود ایجاد كرده كه تاثیر مثبتی بر شما داشته باشد و رابطه شما را با دیگران بهبود بخشد.

لینک منبع

[ad_2]

مطلب پیشنهادی

چگونه تیپ مشکی بزنیم؟ (نحوه ست کردن لباس مشکی مردانه)

چگونه تیپ مشکی بزنیم؟ چگونه تیپ مشکی بزنیم و یک استایل جذاب مردانه داشته باشیم؟ …