بیوگرافی هیو جکمن ستاره هالیوود + عکس

biography hugh jackman 01 بیوگرافی هیو جکمن ستاره هالیوود + عکس هیو جکمن هنرمند، خواننده، نوازنده، رقصنده و تهیه کننده استرالیایی است

بیوگرافی و عکس های هیو جکمن

هیو جکمن هنرمند، خواننده، نویسنده و تهیه کننده استرالیایی است. هیو جکمن در فیلم های محبوب و انواع ژانرهای تاریخی، اکشن، فانتزی، موزیکال و درام ایفای نقش کرده است.

بیوگرافی هیو جکمن

نام اصلی: هیو مایکل جکمن

تاریخ تولد: 12 اکتبر 1968

محل تولد: استرالیا

شغل: بازیگری، خوانندگی و بازیگری

نگاهی به بیوگرافی هیو جکمن:

هیو مایکل جکمن (به انگلیسی: Hugh Michael Jackman) هنرمند، خواننده، نوازنده، رقصنده و تهیه کننده استرالیایی متولد 12 اکتبر 1968 است. با این حال، هیو جکمن ریشه استرالیایی ندارد زیرا پدر و مادرش هر دو انگلیسی هستند و در سال 1967 به استرالیا مهاجرت کردند. پدر هیو یک حسابدار تحصیل کرده کمبریج بود.

کوچکترین فرزند از پنج فرزند، مادرش در هشت سالگی خانواده را ترک کرد و با پدر و دو برادرش در استرالیا زندگی کرد، در حالی که مادرش با دو دخترش به انگلستان رفت.هیو جکمن از ازدواج مجدد مادرش یک خواهر دارد.

هیو جکمن به مدرسه گرامر ناکس رفت و در دانشگاه صنعتی سیدنی تحصیل کرد. جکمن در سنین پایین علاقه شدیدی به بازیگری نشان داد و با تشکیل گروه های کوچک تئاتر در مدارس و بازی در این نمایش ها استعداد خود را برای این رشته نشان داد.

علاقه هیو جکمن به بازیگری پس از ورود به دانشگاه ادامه یافت و او در چندین نمایش موفق ظاهر شد. او کار خود را با اجرای برنامه های زنده و موزیکال در ملبورن آغاز کرد. سپس در بین المللی “اوکلاهما” (اوکلاهما) در لندن و “بیلی بیگلو” (بیلی بیگلو) در نیویورک ظاهر شد.

تحصیلات هیو جکمن

biography hugh jackman 02 بیوگرافی هیو جکمن ستاره هالیوود + عکس هیو جکمن در رشته ارتباطات مدرک گرفت

مدرسه ابتدایی هیو جکمن، مدرسه عمومی پیمبل و دبیرستان او مدرسه گرامر ناکس برای پسران در شمال شور بود، جایی که هیو در فیلم بانوی زیبای من در سال 1985 بازی کرد.

هیو جکمن به مدت یک سال در مدرسه Uppingham انگلستان کار کرد، سپس در دانشگاه فناوری سیدنی تحصیل کرد و در سال 1991 با مدرک لیسانس در رشته ارتباطات فارغ التحصیل شد.در سال آخر تحصیل، برای افزایش دانش خود به بخش نمایش رفت.

پیشنهادی:  بیوگرافی داریوش موفق

هیو جکمن پس از دریافت لیسانس، یک دوره کارآموزی یک ساله را در مرکز بازیگران سیدنی به پایان رساند. او درباره تحصیل در رشته بازیگری می‌گوید: «وقتی ۲۲ ساله بودم، تصمیم گرفتم این حرفه را جدی بگیرم. از بچگی همیشه به تئاتر علاقه داشتم. اما در آن زمان فکر می کردم که موسیقی و تئاتر فقط برای سرگرمی است نه برای حفظ زندگی. اما در نهایت تصمیم گرفتم به آن ادامه دهم.»

پس از گذراندن دوره یک ساله، او در سریال همسایه ها نقش آفرینی کرد، اما تصمیم گرفت به مدرسه بازیگری در دانشگاه پرث در استرالیای غربی برود و در سال 1994 فارغ التحصیل شد.

مدرک هنر هیو جکمن

biography hugh jackman 03 بیوگرافی هیو جکمن ستاره هالیوود + عکس هیو جکمن در ژانرهای مختلف تاریخی، اکشن، فانتزی، موزیکال و درام ایفای نقش کرده است.

هیو جکمن خیلی زود پیشنهاد بازی در سریال تلویزیونی کوری لی (1995) را دریافت کرد که سریال جدید حرفه جکمن محسوب می شد.ستاره هیو جکمن پس از حضور در این مجموعه تلویزیونی و چند نقش جزئی دیگر، سرانجام در سال 1999 درخشید، زمانی که برایان سینگر از او خواست در آن سال نقش اصلی فیلم مردان ایکس را بازی کند. این نقش هیو جکمن را خلق کرد. ستاره ای در هالیوود

هیو جکمن در ژانرهای مختلف تاریخی، اکشن، فانتزی، موزیکال و درام مانند کیت و لئوپولد (2001)، ون هلسینگ (2004)، پرستیژ (2006)، عینک (2006)، استرالیا (2008) در فیلم‌های محبوبی بازی کرده است. Poor People (2012)، Prisoners (2013) و The Greatest Showman (2017).

biography hugh jackman 04 بیوگرافی هیو جکمن ستاره هالیوود + عکس هیو جکمن بیشتر برای بازی در نقش ولورین در سری فیلم های مردان ایکس شناخته می شود.

اما هیو جکمن در سراسر جهان به عنوان یک ستاره ابرقهرمان برای بازی در نقش ولورین در مجموعه فیلم های مردان ایکس شناخته می شود. آخرین حضور او در نقش ولورین در لوگان سال 2017 بود که گمان می‌رود نهمین فیلم این مجموعه باشد.

بازی هیو جکمن در موزیکال «بناوایان» برای او نامزدی اسکار بهترین بازیگر مرد و جایزه گلدن گلوب را به همراه داشت. او در این فیلم در کنار راسل کرو و آن هاتاوی بازی کرد. او در این فیلم نقش ژول والژان را بازی کرد که به تازگی از زندان آزاد شده و سعی دارد زندگی جدیدی را برای خود آغاز کند.

پیشنهادی:  بیوگرافی پانته‌آ بهرام

هیو جکمن در صنعت تئاتر برنده شده است، از جمله جایزه تونی برای بازی در فیلم کودک خود به خود در سال 2004.A Boy From Oz نمایشی درباره پیتر آلن موسیقیدان استرالیایی است. همچنین در سال 2004، هیو جکمن برای اجرای خود در برنامه تونی برنده جایزه امی شد.

هیو جکمن همچنین صدای خود را به دو فیلم انیمیشن «The Hot One» و «Happy Feet» قرض داد.

در سال 2017 در فیلم The Greatest Show با بازی در نقش یک بازیگر سیرک ظاهر شد. او علاوه بر نامزدی جایزه گلدن گلوب برای این اجرا، بیلبورد 100 برای بهترین نمایش را نیز ساخت. هیو جکمن همچنین برای موسیقی متن فیلم The Greatest Showman برنده جایزه گرمی شد.

هیو جکمن برای بازی در نقش جو گیلیس در «خیابان غروب» برنده جایزه کلاب ورایتی، مو و جایزه خانه آبی شد.

زندگی شخصی هیو جکمن

biography hugh jackman 05 بیوگرافی هیو جکمن ستاره هالیوود + عکس هیو جکمن و همسرش دبورا لی فرنس

هیو جکمن و همسرش دبورا لی فورنس از زمان ازدواجشان در سال 1996 در ملبورن استرالیا زندگی می کنند و دارای دو فرزند به نام های اسکار ماکسیمیلیان و اوا الیوت هستند.آنها در پشت صحنه برنامه تلویزیونی کورلی (1995) ملاقات کردند.

هیو جکمن مبتلا به سرطان سلول سنگفرشی، شایع ترین سرطان پوست، تشخیص داده شده است و در شبکه های اجتماعی برای مبارزه با این بیماری با تبلیغ استفاده از کرم های ضدآفتاب استفاده کرده است.

هیو جکمن در مصاحبه ای در سال 2016 گفت که خدا را شکر کرده است که قبل از مشهور شدن با همسرش آشنا شده است زیرا “هر اتفاقی که در زندگی حرفه ای من روی صحنه یا خارج از صحنه بیفتد، پایان کار است، این از آن ماست.”

سایر جوایز و برنده های هیو جکمن

biography hugh jackman 06 بیوگرافی هیو جکمن ستاره هالیوود + عکس هیو جکمن همیشه به عنوان یکی از جذاب ترین مردان جهان شناخته می شود

هیو جکمن از سال 2000 تا 2004 به مدت پنج سال در فهرست “50 زیباترین انسان جهان” توسط مجله “People” قرار گرفت و در دسامبر 2008 توسط مجله “People” به عنوان “جذاب ترین مرد” معرفی شد. . «زندگی» که قبلاً به جورج کلونی، برد پیت و مت دیمون نسبت داده شده بود.

پیشنهادی:  بیوگرافی نازلی رجب پور

هیو جکمن همیشه به عنوان یکی از جذاب ترین مردان جهان شناخته می شود. امپایر او را یکی از جذاب ترین ستاره های دوران سینما و مجله پیپل جکمن را یکی از زیباترین افراد جهان نامید.

او در فهرست 100 قدرتمندترین افراد مشهور فوربس قرار گرفت و در سال 2013 در فهرست قدرتمندترین هنرمندان جهان توسط فوربس در رتبه اول قرار گرفت.

هیو جکمن اولین حضور خود در هالیوود را در 13 دسامبر 2012 انجام داد.

سایر علایق و فعالیت های هیو جکمن

biography hugh jackman 07 بیوگرافی هیو جکمن ستاره هالیوود + عکس هیو جکمن همچنین آواز می خواند، پیانو می نوازد، گیتار می زند و می رقصد.

هیو جکمن یک مرد مسیحی و مذهبی است که هر روز دعا می کند.

جکمن علاوه بر بازیگری، آواز می‌خواند، پیانو، گیتار، سیرک می‌نوازد، می‌رقصد و چندین برنامه زنده از جمله تورهای کنسرت اجرا می‌کند. موسیقی. نمایش. انجام چندین رشته ورزشی و حمایت و مشارکت در امور خیریه از دیگر علایق و فعالیت های وی است. هیو جکمن یکی از بزرگترین طرفداران کشتی حرفه ای است.

در سال 2005، هیو جکمن تصمیم گرفت شرکتی به نام Seed را با جان پالرمو راه اندازی کند که اولین پروژه آن Viva Laughlin در سال 2007 بود.همسر جکمن، دبورا لی فرنس، نیز شریک این شرکت است و پالرمو نماد سه حلقه را به عنوان نماد پیوند آنها انتخاب کرد که نماد خود جکمن و فرنس است.با هدف حمایت از تولید فیلم‌های کم‌هزینه و استعدادهای زادگاه جکمن.

چند فیلم هیو جکمن

پادشاهان ارسکین ویل (1999)

قهرمان عاشقانه (1999)

مردان ایکس (2000)

ماهی اره (2001)

مشخصات یک قاتل سریالی (2004)

داستانی از ارواح گمشده (2005)

پرستیژ (2006)

بهار (2006)

آگفال (2008)

ضعیف (2012)

زندانیان (2013)

ادی عقاب (2016)

بهترین شومن (2017)

رقبای برتر (2018)

حلقه گمشده (2019)

خاطرات (2020)

Deadpool 2 (2018)

سول (2015)

گالری هیو جکمن

biography hugh jackman 08 بیوگرافی هیو جکمن ستاره هالیوود + عکس

هیو جکمن یک مرد مسیحی و مذهبی است

biography hugh jackman 09 بیوگرافی هیو جکمن ستاره هالیوود + عکس جدیدترین عکس های هیو جکمن در اینستاگرام

biography hugh jackman 10 بیوگرافی هیو جکمن ستاره هالیوود + عکس

هیو جکمن به سرطان خون مبتلا شده است

منبع: بیتوته

.

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …