بیوگرافی نازنین کیوانی بازیگر جوان سینما و تلویزیون + عکس

biography nazanin keivani 01 بیوگرافی نازنین کیوانی بازیگر جوان سینما و تلویزیون + عکس نازین کیوانی بازیگر سینما و تلویزیون

بیوگرافی و پرتره نازین کیوانی

نازینین کیوانی بازیگر سینما و تلویزیون ایران در سریال آخر بدون تجربه بازیگری برای اولین بار در سریال آخر بازی کرد. نازین کیوانی با همسرش در سریال مینو همبازی شد.

خلاصه داستان نازین کیوانی

نام واقعی: نازین کیوانی

تاریخ تولد: 2 شهریور 1367

محل تولد: تهران

زمینه تلاش: حرکت

بیوگرافی نازین کیوانی

نازنین کیوانی بازیگر جوان سینما و تلویزیون ایران در دوم شهریور ۱۳۶۷ در تهران به دنیا آمد.

نازین پس از اخذ دیپلم از کیوانی به تحصیل در رشته گرافیک در دانشگاه هنر مشهد ادامه داد و اکنون دارای مدرک لیسانس گرافیک و معماری از دانشگاه آزاد مشهد است.

نازینین کیوانی بدون تجربه تئاتر و بدون نقش وارد این صنعت شد. با اینکه کار کمتری دارد اما با بازی های درخشانش خود را به عنوان یک بازیگر حرفه ای و استثنایی مطرح کرده است.

نازنین کیوانی تنها فرزند خانواده است و یک دختر دارد.

زندگی خانوادگی و شخصی نازین کیوانی

biography nazanin keivani 04 بیوگرافی نازنین کیوانی بازیگر جوان سینما و تلویزیون + عکس نازنین کیوانی و همسرش آرش مهاجر

نازنین کیوانی در سنین جوانی با آرش مهاجر مدل و بازیگر ایرانی نامزد و ازدواج کردنازین کیوانی در سال 1387 در سن 20 سالگی صاحب دختری به نام آیناز شد.

پیشنهادی:  بیوگرافی آتنه فقیه نصیری

همسر نازنین کیوانی، آرش مهاجر، متولد 23/04/1365 در شیراز، یک مدل عکاسی تجاری بین المللی است که با برندهای جهانی از جمله ماکسیم کار می کند و تجربه بازیگری در تئاتر و تلویزیون را دارد.

نازنین درباره زندگی شخصی خود گفت: من و آرش در یک قرار دوستانه با هم آشنا شدیم و در سن خیلی کم با هم ازدواج کردیم. مانند هر زوج دیگری، ما فراز و نشیب های زیادی در زندگی خود داشته ایم، اما فکر می کنم این اتفاق خوبی است که در سنین جوانی ازدواج کردیم، زیرا به هم کمک کردیم و اکنون هر دو در حرفه خود پیشرفت زیادی داشته ایم.

البته بارداری من برنامه ریزی نشده بود. وقتی بچه دار شدم 20 ساله بودم و وقتی شنیدم باردار هستم احساس کردم دارم روی ابر راه می روم. کل زندگی آیناز من و آرش، زندگی ما سه تا خیلی خوبه. من و آرش علایق و کار خودمان را داریم و زندگیمان متنوع است.

اول تلاش نازیون کیوانی ها

biography nazanin keivani 02 بیوگرافی نازنین کیوانی بازیگر جوان سینما و تلویزیون + عکس نازنین کیوانی در پشت صحنه تماشاگران خاموش

ابتدا سریال نازین کیوانی در سال 1393 با سریال اختر به کارگردانی و تهیه کنندگی رامین عباسی در شبکه نمایش خانگی منتشر شد.

او در اولین حضور خود در عرصه بازیگری با هنرمندان جوان دیگری چون کیمیا ملایی، بنیامین پیروان همتی، حسین سیف، نرگس امینی و شیمار مرزی همکاری داشت. سریال Call او و دیگر هنرمندان جوان را معرفی کرد. او در سریال تماس در نقش پروا بازی کرد. همسر پروا آرش مهاجر همسر نازین کیوانی در سریال عامر است که با او در این سریال بازی کرد.

نازین کیوانی پس از دو سال وقفه از بازیگری، در سال ۱۳۹۶ با بازی در سریال مینو به کارگردانی عامر مهدی پور وزیر به تلویزیون بازگشت. او در سریال مینو نقش سارا، همسر سابق عماد، یکی از شخصیت های اصلی فیلم و وسواس عماد برای بیرون راندن مینو از خانه را بازی می کند.

وی همچنین در سریال شورش به تهیه کنندگی کاظم راست گفتار در کنار یکتا نصیر، لیلا اوتادی و آتیلا پسیانی بازی کرد. سریال شورش زندگی پسر جوانی را در دهه 30 در کافه‌های لاله‌زار تهران دنبال می‌کند که با نام مستعار شورش می‌خواند و درگیر دعوا و ماجراجویی می‌شود.

پیشنهادی:  بیوگرافی سیدجواد رضویان

نازنین کیوانی در سریال تک سواران به کارگردانی مسعود تاکاور نقش اول را بر عهده خواهد داشت و در سریال ما با هم هستیم کمال تبریزی در کنار لیلا خاتمی نیز نقشی فرعی خواهد داشت.

مورد علاقه های نازین کیوانی ها

biography nazanin keivani 03 بیوگرافی نازنین کیوانی بازیگر جوان سینما و تلویزیون + عکس نازین کیوانی و همسرش مینو در سریال

نازین کیوانی عاشق حیوانات به خصوص سگ است و حمایت او از حیوانات در صفحه شخصی اش در اینستاگرام مشخص و قابل توجه است.

نازنین کیوانی معتقد است هر چه با حیوانات مهربانتر رفتار کنیم آرامش جامعه ما بیشتر می شود زیرا مهربانی با حیوانات مستلزم رشد عاطفی و شخصیتی است که متاسفانه هنوز در جامعه ما مشهود نیست.

نازین کیوانی در کنار بازیگری به نقاشی و ورزش نیز علاقه دارد و بیشتر وقت خود را با دخترش می گذراند.

او همچنین در اینستا کار می کند و تلاش می کند پست هایی را ارسال کند که به رشد جامعه و مردم کمک کند.

پیشنهادی:  بیوگرافی ایرج طهماسب

سریال و فیلم نازین کیوانیس

The Call Series (2014)

سریال مینو (2017)

سری شورش

سری Single Rider

آلبوم عکس نازنین کیوانی

biography nazanin keivani 05 بیوگرافی نازنین کیوانی بازیگر جوان سینما و تلویزیون + عکس جدیدترین عکس های اینستاگرام نازنین کیوانی

biography nazanin keivani 06 بیوگرافی نازنین کیوانی بازیگر جوان سینما و تلویزیون + عکس نازنین کیوانی در فیلم مخاطب خاموش

biography nazanin keivani 07 بیوگرافی نازنین کیوانی بازیگر جوان سینما و تلویزیون + عکس پرتره نازنین کیوانی و دختر آیناز

biography nazanin keivani 08 بیوگرافی نازنین کیوانی بازیگر جوان سینما و تلویزیون + عکس

نازین کیوا به ورزش و نقاشی نیز علاقه دارد

منبع: بیتوته

.

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …