بیوگرافی شهرام شکیبا مجری و بازیگر تلویزیون

biography shahram shakiba 01 بیوگرافی شهرام شکیبا مجری و بازیگر تلویزیون شهرام شکیبا کمدین و مجری تلویزیون و سینما است

بیوگرافی و تصاویر شهرام شکیبا

شهرام شکیبا شاعر، کمدین و مجری تلویزیون است. وی تاکنون به عنوان داور یا ناظر در جشنواره های مختلف ادبی و طنز شرکت کرده است. شهرام شکیبا فارغ التحصیل رشته زبان و ادبیات فارسی و یکی از بهترین مجریان مرد ایرانی است.

بیوگرافی شهرام شکیبا

نام اصلی: شهرام شکیبا

تاریخ تولد: ۲۶ آبان ۱۳۵۱

محل تولد: تهران

زمینه های تلاش: نویسنده، آرایشگر، منتقد فیلم و مجری

بیوگرافی شهرام شکیبا مجری معروف تلویزیون:

biography shahram shakiba 02 بیوگرافی شهرام شکیبا مجری و بازیگر تلویزیون شهرام شکیبا یکی از بهترین مجریان مرد ایرانی است

شهرام شکیبا دلنووا در 26 آبان 1351 در تهران به دنیا آمد. او در جشنواره های مختلف ادبیات و طنز به عنوان منتقد سینما، طنزپرداز و مجری تلویزیونی از ایران، داور یا ناظر شرکت کرده است.

شهرام شکیبا فارغ التحصیل رشته زبان و ادبیات فارسی است.شهرام شکیبا یکی از بهترین مجریان مرد ایرانی است که بیشتر با بازی در نمایش ادبی قند پهلوی شناخته می شود.

چند سالی می گذرد و مراسم مهمی چون جشنواره ها، شب های شعر، طنز نویسی و شعر طنز برگزار می شود و نام شهرام شکیبا در آن مراسم نبوده است.

شهرام شکیبا فرزند مرحوم حاج کریم دلنوای از مدیران هیئت در تهران و از کارمندان برجسته حسینی پایتخت است.

عنوان هنری شهرام شکیبا

biography shahram shakiba 04 بیوگرافی شهرام شکیبا مجری و بازیگر تلویزیون شهرام شکیبا فارغ التحصیل رشته زبان و ادبیات فارسی است

شهرام شکیبا فعالیت هنری خود را با نویسندگی از سال ۱۳۶۹ آغاز کرد و پس از آن به نوشتن مطالب طنز برای مجلات و سایت ها پرداخت و خیلی زود وارد رادیو و سپس تلویزیون شد.

پیشنهادی:  بیوگرافی کاترین زتا جونز

اولین تلاش شهرام شکیبا در رادیو و برنامه آدم و صبا یهوی بود. مهارت های گفتاری و گفتاری او به سرعت او را وارد تلویزیون کرد.

او همچنین داور و مجری برنامه هایی مانند Candy Fortune، Your Second and Better Match، The Impact of Your Fingers و غیره است.

در سال 1390 شهرام شکیبا برای اولین بار به عنوان بازیگر جلوی دوربین رفت، او در فیلم کمدی گنجشک و قناری به تهیه کنندگی رحیم بهبودی فر با بازی شهرام شکیبا در مقابل شهرام قیدی به دام افتاد. و «آهو فرجاد». و این فیلم مجموعه ای از نمایش های واقعیت را پخش کرد

شهرام شکیبا در جدیدترین تلاش خود در عرصه بازیگری در سریال بچمنمان 2019 نقش آقای صبری رئیس دانشگاه علمیه امیر کبیر را بازی کرد.

شهرام شکیبا و رشته نویسندگی

biography shahram shakiba 05 بیوگرافی شهرام شکیبا مجری و بازیگر تلویزیون با مجوز شهرام شکیبا ارشاد 5 کتاب منتشر کرده است

شهرام شکیبا علاوه بر نگارش مطالب جذاب برای سایت ها و مجلات مختلف، 5 کتاب مستقل را با مجوز ارشاد منتشر کرده است که از آن جمله می توان به:

پیشنهادی:  بیوگرافی تمام بازیگران سریال هیولا 2 + عکس های بازیگران هیولا 2

– Two Eggs in the Mist (فیلم کمیک)

– آخرین صفحه

– خارج از ذهن

– مهره مربع

– شعر طنز امروز ایران (گزیده ای از اشعار طنز معاصر ایران از شاعران مختلف با همکاری ابراهیم نبوی)

مطالعه در جهت ادبیات فارسی در خلق انواع کمیک توسط شهرام شکیبا مؤثر بود و او را با طنزی آشنا کرد که کمتر دیده و شنیده نشده بود. هم اخلاقی و هم برای انسان عمیق.

زندگی شخصی شهرام شکیبا

biography shahram shakiba 03 بیوگرافی شهرام شکیبا مجری و بازیگر تلویزیون شهرام شکیبا و همسرش سترا سادات قطبی و پسرشان علی

شهرام شکیبا دو بار ازدواج کرده است، همسر اول او مهسا ملک مرزبان مجری تلویزیون متولد 1353 بوده و حاصل این ازدواج یک پسر به نام علی است.

شهرام شکیبا در سال 1385 از همسر اول خود طلاق گرفت و در سال 1393 با وجود 14 سال اختلاف سنی با مجری و تهیه کننده تلویزیونی ستاره سادات قطبی ازدواج کرد و حاصل این ازدواج یک پسر به نام صدرا بود.

لازم به ذکر است سرکار خانم ستاره سادات قطبی در 12 اسفند 1365 در نجف توسعه یافته اصفهان و در خانواده ای مذهبی و حافظ قرآن به دنیا آمد. همسر شهرام شکیبا، ستاره، در رشته روزنامه نگاری در دانشگاه سادات قطب تحصیل کرده و قبل از ازدواج با شهرام شکیبا در سال 1996، به عنوان گرافیست در یک شبکه آموزشی مشغول به کار شد و اولین تجربه بازی مشترک خود را در آنجا تجربه کرد.

پیشنهادی:  بیوگرافی الهه فرشچی

ستاره سادات قطب در سنین پایین ازدواج کرد و یک پسر به نام امیرعلی دارد. اما ازدواج چندان پایدار نبود و پس از مدتی منجر به جدایی شد. سترا قطبی در سال 1372 با شهرام شکیبا کمدین و مجری تلویزیون ازدواج کرد.

نمونه ای از اشعار شهرام شکیبا

قسم به چای و قلیان

قسم به این حلقه، من می دوم

به این کافه که جای تمیزی است

حسابش از بقیه جداست

به هاگینا سوگند، املت دیزی

قسم به انواع تیزبینی

انگشتری با نگین بزرگ

انگار انگشتش مشت شده باشد

قسم به آن چای رنگارنگ و زیبا

قسم به کشکول درویش ملا

نشستن روی صندلی

بافراما و هو می گویند و یاعلی

فهرست تلاش های هنری شهرام شکیبا

ضربه انگشت

قند

سلام

چه خبر از جزیره؟

من و صبا یهوه هستیم

شبکه ما

مسابقه دوم

داستان خدا

این فیلم یک خط واقعیت است

فیلم گنجشک و قناری

فیلم با زنان

آلبوم عکس شهرام شکیبا

عکس خانوادگی شهرام شکیبا و همسرش سهرا سادات قطبی biography shahram shakiba 06 بیوگرافی شهرام شکیبا مجری و بازیگر تلویزیون

biography shahram shakiba 07 بیوگرافی شهرام شکیبا مجری و بازیگر تلویزیون مجری معروف تلویزیون شهرام شکیبا

biography shahram shakiba 08 بیوگرافی شهرام شکیبا مجری و بازیگر تلویزیون شهرام شکیبا و همسر و پسرش صدرا

منبع: بیتوته

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …