بیوگرافی ریچارد گیر

biography richard gere 01 بیوگرافی ریچارد گیر خوش تیپ ترین مرد جهان در سال 1999 ریچارد گیر است

بیوگرافی و عکس های ریچارد گیر

ریچارد گیر بازیگر مشهور هالیوود برنده جایزه گلدن گلوب است. ریچارد گیر جدای از بازیگری به موسیقی نیز علاقه دارد و از نوجوانی فلوت می نوازد. او در سال 1990 به بودیسم گروید و با رهبر تبعیدی تبت، دالایی لاما، روابط دوستانه ای دارد.

بیوگرافی ریچارد گیر

نام واقعی: ریچارد تیفانی گیر

تاریخ تولد: 31 اوت 1949

محل تولد: فیلادلفیا

محل کار: حرکت

بیوگرافی ریچارد گیر نقاش آمریکایی

ریچارد گیر، هنرمند آمریکایی برنده جایزه گلدن گلوب، با نام ریچارد تیفانی گیر در 31 اوت 1949 در فیلادلفیا (پنسیلوانیا – ایالات متحده آمریکا) به دنیا آمد. مادرش خانه دار و پدرش کارمند بیمه است.

در سال 1967، ریچارد گیر از دبیرستان مرکزی سیراکیوز شمالی با نمرات خوب در ژیمناستیک و موسیقی فارغ التحصیل شد و فلوت را روان می نواخت.او در دانشگاه ماساچوست ثبت نام کرد و در رشته فیزیولوژی تحصیل کرد، اما فارغ التحصیل نشد و پس از دو سال ترک تحصیل کرد.

ریچارد گیر از همان دوران کودکی علاقه زیادی به موسیقی داشت. در دبیرستان، او فلوت می نواخت و ژیمناستیک انجام می داد.

او در سال 1990 به بودیسم گروید و هنوز هم اعتقادات مذهبی خود را حفظ کرده است. او روابط دوستانه ای با رهبر تبعیدی تبت، دالایی لاما دارد.

در سال 1999، مجله مشهور “People” ریچارد گیر را جذاب ترین مرد زنده نامید.

ریچارد گیر همچنین بنیادی را برای کمک و جمع آوری کمک های مالی برای بیماران مبتلا به ایدز تأسیس کرد.

پیشنهادی:  زندگینامه فاطمه گودرزی

اول، مهارت های بازیگری ریچارد گیر

biography richard gere 02 بیوگرافی ریچارد گیر ریچارد گیر، هنرمند زن زیبای سینما و ژیگولو آمریکایی

ریچارد گیر کار خود را در تئاتر رپرتوار در سال 1971 آغاز کرد. اولین اجرای مهم او در صحنه موزیکال لندن (1973) بود.

سپس در اواسط دهه 70 در چندین فیلم هالیوود ظاهر شد. او برای اولین بار در فیلم The Lord of Flatbush (1974) ظاهر شد، اما به دلیل درگیری با بازیگر همکار خود، سیلوستر استالونه، از این فیلم انصراف داد.

او سپس نقشی کوتاه اما تأثیرگذار در فیلم «در جستجوی آقای گادبار» اثر ریچارد بروکس (۱۹۷۷) داشت.او سپس در فیلم برنده اسکار روزهای بهشت ​​(1978) به کارگردانی ترنس مالیک بازی کرد.

ریچارد گیر با بازی در فیلم هایی چون «ژیگولو آمریکایی» و «زن زیبا» در صدر فهرست A هالیوود قرار گرفت و با دفاع قاطع خود از تبت در برابر اقدامات چین، مسیر خود را تغییر داد و وارد مسیر استقلال شد. فیلم های. پایان این کار منجر به تولید فیلم های جدید با نقدهای بهتر شد که مسیر شغلی جدید او را رقم زد.

در مراسم اسکار 1993، ریچارد گیر به اشغال تبت اعتراض کرد و او را از هالیوود طرد کرد و تا آخر عمر از ورود او به چین ممانعت کرد.

پیشنهادی:  بیوگرافی الچین سانگو بازیگر ترکیه ای + عکس الچین سانگو

ریچارد گیر مدتهاست که با رهبر تبعیدی تبت، دالایی لاما، دوست بوده و هرگز از حرف زدن دست نمی کشد. در سال 2008، او خواستار تحریم بازی‌های المپیک پکن شد و از طریق دو بنیادی که تأسیس کرد، جنبش بین‌المللی شیزانگ در واشنگتن و بنیانگذار در نیویورک، از این هدف حمایت کرد.

biography richard gere 03 بیوگرافی ریچارد گیر ریچارد گیر زمانی یکی از محبوب ترین و محبوب ترین پیشگامان نسل خود بود.

ریچارد گیر که اکنون ۶۷ سال دارد، زمانی یکی از محبوب‌ترین و محبوب‌ترین مردان نسل خود بود، بیش از یک دهه است که در یک فیلم استودیویی کامل ظاهر نشده است و آخرین او درام رمانتیک The Nights است. Rodent توسط Warner Bros و Roadshow Village در سال 2008 تولید شد

او در حال حاضر دو مینی فیلم به فاصله سه هفته دارد: او در فیلم کلاسیک سونی پیکچرز “نورمن” که 14 آوریل اکران می شود و شام باغبان که در 5 می اکران می شود، بازی می کند. نماینده مجلس رسوایی

در «نورمن»، ریچارد گیر نقش یک سیاستمدار نیویورکی را بازی می کند که خود را در میانه رسوایی رشوه خواری با نخست وزیر اسرائیل گرفتار می بیند. با وجود انتقادهای دیرینه این هنرمند از دولت اسرائیل و فعالیت های بشردوستانه در خاورمیانه.

زندگی شخصی ریچارد گیر و ازدواج

biography richard gere 05 بیوگرافی ریچارد گیر تصویر ریچارد گیر و همسرش

ازدواج اول ریچارد گیر ممکن است صرفاً از روی راحتی باشد. او می خواست به همه نشان دهد که یک فرد عادی است، بنابراین در سال 1991 با سیندی کرافورد، مدل و بازیگر آمریکایی ازدواج کرد.

پیشنهادی:  بیوگرافی نازنین کیوانی بازیگر جوان سینما و تلویزیون + عکس

آنها خیلی زود ازدواج کردند و علناً اعلام کردند که چقدر یکدیگر را دوست دارند، اما این ازدواج راحت فقط چهار سال طول کشید زیرا آنها یکدیگر را درک نمی کردند.

سال 1995 سالی بود که ریچارد و سیندی به طور قانونی طلاق گرفتند. ریچارد گیر در سال 1996 با هنرمند آمریکایی کری لاول که در فیلم های جیمز باند ظاهر شد ازدواج کرد. حکم قتل موجود و درگیر است. این دو بازیگر در سال 2002 با یکدیگر ازدواج کردند و پس از 11 سال از هم جدا شدند. ریچارد گیر و کری لاول یک پسر به نام هومر جیمز دارند.

ریچارد گیر در سال 2018 پس از جدایی از کری لاول با آلخاندرا سیلوا ازدواج کرد و اخیراً از او صاحب یک پسر شد.

چند فیلم از ریچارد گیر

زن زیبا (1990)

تابستانی (1993)

دکتر تی و زنان (2000)

بی وفا (2002)

شیکاگو (2002)

آیا می خواهید برقصید؟ (2004)

من آنجا نیستم (2007)

بهترین های بروکلین

روزهای بهشت

یک دغدغه قدیمی

به صبحانه نگاه کن

یک عروس فراری

یک افسر و یک آقا

ژیگولو آمریکایی

از نفس افتاده

پاییز در نیویورک

چهارراه

آقای گودبار را جستجو کنید

منبع: بیتوته

.

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …