بیوگرافی الچین سانگو بازیگر ترکیه ای + عکس الچین سانگو

biography elcin sangu 01 بیوگرافی الچین سانگو بازیگر ترکیه ای + عکس الچین سانگو بازیگر و مدل ترکیه ای الچین سانگو

بیوگرافی و عکس های الچین سانگو

الچین سانگو بازیگر و مدل ترکیه ای است که به دلیل رنگ موهای قرمز و چشمان جذابش یکی از زیباترین زنان جهان در فهرست جهانی BWC است.

بیوگرافی الچین سانگو

نام اصلی: الچین سانگو

تاریخ تولد: 3 آگوست 1985

محل تولد: ازمیر، ترکیه

حوزه های تلاش: رفتار و مدل سازی

بیوگرافی الچین سانگو

الچین سانگو در 3 آگوست 1985 در ازمیر ترکیه به دنیا آمد و در حال حاضر در استانبول زندگی می کند.

الچین سانگو بازیگر و مدل ترکیه ای است که به دلیل رنگ موهای قرمز و چشمان زیبای خود یکی از زیباترین زنان جهان در فهرست جهانی BWC است.

تحصیلات الچین سانگو

biography elcin sangu 02 بیوگرافی الچین سانگو بازیگر ترکیه ای + عکس الچین سانگو الچین سانگو از دانشگاه مرسین در رشته اپرا فارغ التحصیل شد

السین سانگو دانشجوی اپرا در دانشگاه مرسین است و به دلیل علاقه به بازیگری در دوره بازیگری نیز شرکت کرده است.الچین سانگو پس از حضور در یک آگهی تلویزیونی به عنوان بازیگر در فضا به یک سوپراستار تبدیل شد

مدرک هنر الچین سانگو

biography elcin sangu 03 بیوگرافی الچین سانگو بازیگر ترکیه ای + عکس الچین سانگو الچین سانگو بازیگر سریال رزی روگوری نقش ژاله را بازی می کند

پیشنهادی:  بیوگرافی سیدجواد رضویان

الچین سانگو پس از گذراندن دوران بازیگری، کار خود را در تبلیغات تلویزیونی آغاز کرد و سپس در تئاتری به نام حق خان به روی صحنه رفت.

اولین بازی افرین الچین سانگو در سال 2011 در نقش ژاله در سریال رزی روگوری بود.

اگرچه او در چندین فیلم و سریال تاریخی ایفای نقش کرده است، اما شهرت او بیشتر به سریال عشق خیرایی در سال 1395 برمی گردد که در آن نقش دافنه را بازی کرد.

آخرین نقش الچین سانگو در سریال جنایی-درام 2018-2019 حادثه Carpisma است. السین سانگو در نقش زینب در مقابل کیوانچ تاتلیتوگ که نقش کدیر را بازی می کرد، بازی کرد.

سریال تصادفی داستان مردی به نام کدیر است که تصمیم می گیرد در یک تصادف رانندگی با چهار ماشین دیگر، چهار نفر و افراد مختلف به زندگی خود پایان دهد.از دیگر بازیگران این سریال می توان به هاکان کورتاس، ملیسا اصلی، الپرن دوماز اشاره کرد

پیشنهادی:  زندگینامه آرش ریاحی کارگردان، فیلمنامه‌نویس و تهیه کننده

الچین سانگو جوایز زیادی در عرصه بازیگری از جمله سه جایزه پروانه طلایی کسب کرده است و همچنین 20 نامزدی دیگر در افتخارات خود دارد.

تلاش های مدلینگ الچین سانگو

biography elcin sangu 05 بیوگرافی الچین سانگو بازیگر ترکیه ای + عکس الچین سانگو الچین سانگو جوایز زیادی در عرصه بازیگری کسب کرده است

الچین سانگو از سال 2016 در این فضا مدل شد و به دلیل چهره و اندام جذابش توانست به سرعت در این صنعت پیشرفت کند.

او با شرکت های معروفی مانند نسکافه و کوکاکولا کار کرده و مدل محصولات الیدور و بوینر است.

مورد علاقه های الچین سانگو

الچین سانگو علاقه زیادی به سفر و پیاده روی دارد. او چندان اجتماعی نیست و ترجیح می دهد کوچک و در گروه های خانوادگی باشد. به گفته او اجتماعی بودن کاری است که باید انجام دهد. الچین سانگو از خواندن و نواختن پیانو نیز لذت می برد که اوقات فراغت خود را با آن می گذراند.

زندگی شخصی الچین سانگو

biography elcin sangu 04 بیوگرافی الچین سانگو بازیگر ترکیه ای + عکس الچین سانگو الچین سانگو و یونس اوزدیکان

پیشنهادی:  مجید واشقانی + تصاویر مجید واشقانی

درست است که الچین سانگو هنوز مجرد است و از نظر قانونی ازدواج نکرده است، اما او با یونس اوزدکان رابطه عاشقانه دارد.الچین سانگو با یونس اوزدیکن در اینستاگرام عکس های عاشقانه دارد.

پس از همکاری الچین سانگو با بازیگر سوئیسی-ترکیه باریش اردوچ در فیلم عاشقانه Mutluluk Zamani، شایعاتی مبنی بر رابطه او با باریش منتشر شد.

جالب اینجاست که در زمان نمایش این فیلم، دوست پسر السین سانگو، یونس اوزدکان، از تماشای صحنه های عاشقانه فیلم خودداری کرد و سالن را ترک کرد.

فیلم های الچین سانگو:

روزی روزگاری (2011)

اندازه عشق (2012)
داستان عشق (2013)
سعید و شورا (1393);

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …