انواع تلویزیون های موجود در بازار با وضوح تصویرعالی در سال 2022

dfgbhrtviuv0945ivyp94o6jyhy o64l 300x169 انواع تلویزیون های موجود در بازار با وضوح تصویرعالی در سال 2022

هرساله تکنولوژی های بسیار زیادی وارد کار می‌شوند و تمامی ساخت و ساز را تحت تاثیر خود قرار می‌دهند. تلویزیون‌های برندهای مختلف نیز از این قاعده مستثنی نیستند و همین امر، خرید تلویزیون را تا حدی برای خریداران دشوارتر کرده است. در واقع ارائه کردن مدل‌های بسیار زیاد و تنوع بالای محصولات در کیفیت و سایز بندی مختلف، انتخاب انواع تلویزیون های موجود در بازار با وضوح تصویر عالی در سال 2022 را سخت تر کرده است.

به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم تا قبل از اقدام به خرید تلویزیون، برای خود برخی معیارهای بخصوصی را تعیین کنید تا در نهایت بدون ایجاد سردرگمی، انتخاب راحت‌تری را در میان مدل‌های متنوع حاضر در بازار داشته باشید.

نمایشگاه CES

در این نمایشگاه هر ساله برند های معروف و مختلفی به دور هم جمع می‌شوند و جدیدترین تکنولوژی های پیاده سازی شده بر روی تلویزیون های برندشان را به نمایش می‌گذارند.

اما بیایید به موضوع اصلی خودمان یعنی انواع تلویزیون های موجود در بازار با وضوح تصویر عالی در سال 2022 برگردیم.

به نظر شما صلی‌ترین معیاری که قبل از خرید تلویزیون باید بدان دقت کرد چیست؟

تعیین میزان اینچ؛ چراکه تناسب بین ابعاد فضا و تلویزیونی که قرار است در آنجا استفاده شود وجود داشته باشد.

پیشنهادی:  کدام کابینت برای آشپزخانه شما مناسب است

دومین مؤلفه، قیمت گذاری جهت خرید تلویزیون براساس بودجه ی در دست است.

در حال حاضر، بیشترین میزان خرید خانواده های ایرانی از شرکت ایکس ویژن است؛ چراکه ایکس ویژن با در نظر گرفتن بودجه محدود، طراحی زیبا و امکانات قابل قبولش، تلویزیون های بسیار عالی با وضوح تصویر عالی را در سال 2022 در اختیار مشتریان اش قرار داده است.

باید بگوییم خوشبختانه این محصول بومی دارای کیفیت های لازم و اقدامات صورت گرفته برای ارائه بالاترین وضوح تصویر است و در حال حاضر نیز در صدر لیست فروش  تلویزیون‌های تولید شده توسط ایران قرار گرفته است.  برای مشاهده بهترین تلوزیون های ایکس ویژن کلیک کنید

تلویزیون ایکس ویژن از آن دسته تلویزیون هایی است که قطعات آن از خارج از کشور تامین شده و در داخل ایران ساخت و مونتاژ می‌گردد. این نهایت افتخار برند ایرانی ایکس ویژن به حساب می آید که باعث شده تا با دیگر برند های جهانی هم در رقابت باشد!.

چرا محصولات ایرانی ایکس ویژن خریداران زیادی دارد؟

یکی از دلایلی که خرید تلویزیونهای ایرانی ایکس ویژن را برایمان آسان تر کرده، قیمت مناسب و خدمات پس از فروش این تلویزیون ها با وضوح تصویر عالی در سال 2022 است.

پیشنهادی:  انتخاب بیرینگ براساس بار استاتیکی

در مرحله بعدی، خدمات پس از فروش و کاملا دلسوزانه و با دقت تیم پشتیبانی ایکس ویژن که با دقت به تمامی سوالات شما پاسخ می‌دهند و مشکلات شدید شما را به صورت حضوری رفع می‌کنند نیز می باشد.

مهمترین و سومین دلیل انتخاب تلویزیون های ایکس ویژن، تنوع بالای محصولات این شرکت تولیدی است؛ چه کسی از تنوع زیاد بدش می‌آید؟.

انواع تلویزیون های موجود در بازار با وضوح تصویر عالی در سال 2022 کدام هستند؟

وقتش رسیده که به معرفی محصولات جدید و پرطرفدار ایکس ویژن در سایزبندی و فناوری های بکار گرفته‌شده‌ی مختلف بپردازیم.

اولین تلویزیون موجود در بازار با وضوح تصویر عالی در سال 2022، تلویزیون ال ای دی 43 اینچ هوشمند ایکس ویژن مدل 43XT745 سایز 43 اینچ می‌باشد. میزان کیفیت خروجی تصویر دارای رزولوشنی معادل با 1920 در 1080 پیکسل بوده و از فناوری Pure sound به جهت خروجی عالی صدا برخوردار می‌باشد.

این دستگاه همچنین دارای دو درگاه ورودی HDMI و یک درگاه ورودی USB است که از قابلیت Time shift یا همان تماشای همزمان محتوای دو قسمت نیز پشتیبانی می‌کند.

پیشنهادی:  نکاتی که باید حتما قبل از خرید فن کویل باید بدانید!

دومین مورد تلویزیون ال ای دی 43 اینچ هوشمند ایکس ویژن مدل 43XT725 سایز 43 اینچ می‌باشد. این تلویزیون با وضوح تصویر عالی همانند مدل قبلی که 1920 در 1080 بود می‌باشد و از رابط هوشمند اندرویدی چهار هسته ای جهت مشاهده برنامه های تلویزیونی برخوردار است.

مورد سوم، تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن مدل 43XC630 سایز 43 اینچ بوده که رزولوشن آن 1920 در 1080، و تعداد درگاه HDMI آن سه عدد و یک عدد USB است. این صفحه نمایش قابلیت نمایش 16.7 میلیون رنگ را دارد و نرخ تازه سازی تصاویرش 60 هرتز بر ثانیه است.

تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 55XTU745 سایز 55 اینچ مورد آخر و بهترین مورد است که جزو جدیدترین محصولات ایکس ویژن در سال 2022 با وضوح عالی به حساب می‌آید.

این تلویزیون دارای کیفیت 4K یا همان اولترا اچ دی بوده و دارای رابطه هوشمند اندرویدی با چهار هسته پردازشی و نسخه 6، قفل کودک، سه درگاه HDMI و یک درگاه USB می‌باشد. نقطه عطف ماجرا برخورداری این تلوزیون از رم با حافظه 1.5 گیگابایت و حافظه داخلی 8 گیگابایتی جهت دانلود، ذخیره و ضبط محتوا می‌باشد.

مطلب پیشنهادی

چرا استفاده از خودکار تبلیغاتی یکی از ترفندهای موثر در بازار یابی است؟

یکی از بهترین و ارزان ترین ابزارها و کالاها در حوزه تبلیغات استفاده از خودکار …